Άνθρωπος έμεινε σε πεντάστερο ξενοδοχείο στο Δελχί για 603 νύχτες – Σοκαριστική περίπτωση απλήρωτου λογαριασμού

Άνδρας μένει σε ξενοδοχείο πέντε αστέρων στο Δελχί για 603 νύχτες χωρίς να πληρώσει, αφήνοντας πίσω του έναν παχυλό λογαριασμό, όπως αναφέρει η Indian Express.

Άνθρωπος έμεινε σε πεντάστερο ξενοδοχείο στο Δελχί για 603 νύχτες – Σοκαριστική περίπτωση απλήρωτου λογαριασμού>

Περιεχόμενα

  1. Έμεινε σε ξενοδοχείο πέντε αστέρων για 603 διανυκτερεύσεις – Έφυγε χωρίς να πληρώσει
  2. Έρευνα και καταγγελίες

Την εκπληκτική διετή παραμονή ενός άνδρα σε πεντάστερο ξενοδοχείο του Δελχί χωρίς να πληρώσει τον λογαριασμό του αποκαλύπτει η Indian Express.

Ο Ankush Dutta, ο εν λόγω φιλοξενούμενος, έκανε check in για μια νύχτα, αλλά παρέτεινε τη διαμονή του για 603 νύχτες στο ξενοδοχείο Roseate House κοντά στο αεροδρόμιο της πρωτεύουσας. Φεύγοντας με ανεξόφλητο λογαριασμό 71.000 δολαρίων τον Ιανουάριο του 2021, το περιστατικό πέρασε απαρατήρητο μέχρι μια μεταγενέστερη εξέταση των αρχείων.

Το διοικητικό συμβούλιο του ξενοδοχείου ειδοποίησε τις αρχές, καταθέτοντας καταγγελίες κατά του επισκέπτη, του διευθυντή της ρεσεψιόν και του προσωπικού που εμπλέκονται στην υποβοήθηση της αναχώρησής του χωρίς πληρωμή.

Έμεινε σε ξενοδοχείο πέντε αστέρων για 603 διανυκτερεύσεις – Έφυγε χωρίς να πληρώσει

Ένα αξιοσημείωτο περιστατικό εκτυλίσσεται καθώς ένας άνδρας μπαίνει σε ένα ξενοδοχείο πέντε αστέρων στο Δελχί για μια νύχτα, αλλά μένει για σχεδόν δύο χρόνια, φεύγοντας χωρίς να εξοφλήσει τον λογαριασμό του.

Η εφημερίδα Indian Express αναφέρει ότι ο Ankush Dutta, ο φερόμενος ως φιλοξενούμενος, διέμεινε στο ξενοδοχείο Roseate House Hotel κοντά στο διεθνές αεροδρόμιο της πρωτεύουσας της Ινδίας για 603 νύχτες. Τον Ιανουάριο του 2021, κατά την αναχώρησή του, ο ανεξόφλητος λογαριασμός του ανήλθε στο ιλιγγιώδες ποσό των 71.000 δολαρίων.

Έρευνα και καταγγελίες

Η διοίκηση του ξενοδοχείου ανακάλυψε τον απλήρωτο λογαριασμό μόνο όταν εξέτασε τα αρχεία.

Αντιδρώντας άμεσα, κατήγγειλαν το περιστατικό στην αστυνομία και υπέβαλαν καταγγελίες κατά του Ankush Dutta, του διευθυντή της ρεσεψιόν, και άλλων μελών του προσωπικού που φέρονται να εμπλέκονται στη διευκόλυνση της αναχώρησης του χωρίς πληρωμή. Η Indian Express σημειώνει ότι η καταγγελία κατηγορεί το προσωπικό του ξενοδοχείου για χειραγώγηση του λογαριασμού του επισκέπτη με πλαστές, διαγραμμένες, προστιθέμενες και παραποιημένες εγγραφές.

Πηγή: Bloomberg.

To top