Περιεχόμενα
- 20 κοινωνικές διαφημίσεις με ισχυρά μηνύματα
- Ο τηλεφωνικός τοίχος
- Εκστρατεία κατά του καπνίσματος
- Η ταχύτητα σκοτώνει
- Πραγματικές ανάγκες
- Μην είσαι αγενής
- Η σίτιση των πεινασμένων είναι πιο εύκολη από ό,τι νομίζετε
- Σταματήστε τη βία: Μην οδηγείτε μεθυσμένοι
- Δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο
- Το παιδί σας τρώει ό,τι τρώτε εσείς
- Κανένα παιδί δεν ονειρεύτηκε ποτέ να είναι παχύσαρκο όταν μεγαλώσει
- Όσα σπαταλάμε σε δύο λεπτά, όσα ζούμε σε δύο ημέρες
- Τα λογότυπα αποκτούν νέο νόημα
- Σκεφτείτε για δύο
- Παιχνίδια κατά της παιδικής εργασίας
- Όταν βλέπετε τον τόνο φανταστείτε ότι είναι πάντα
Δείτε 20 κοινωνικές διαφημίσεις με ισχυρά μηνύματα που θα σας κάνουν να σκεφτείτε και να δράσετε.
Από καμπάνιες κατά του καπνίσματος μέχρι την προτροπή προς τους οδηγούς να δέσουν τη ζώνη τους, αυτές οι διαφημίσεις αφορούν σημαντικά κοινωνικά ζητήματα και απευθύνονται στα συναισθήματα για να ευαισθητοποιήσουν και να επιφέρουν αλλαγές.
20 κοινωνικές διαφημίσεις με ισχυρά μηνύματα
Μια καλά σχεδιασμένη διαφήμιση μπορεί να τραβήξει την προσοχή μας και να παραμείνει στη μνήμη μας για μεγάλο χρονικό διάστημα, και αυτό ακριβώς πρέπει να κάνουν οι κοινωνικές διαφημίσεις.
Ακολουθούν 20 παραδείγματα κοινωνικών διαφημίσεων με ισχυρά μηνύματα που κάνουν τους ανθρώπους να σκέφτονται και να ενεργούν, γεγονός που αποτελεί εξαιρετική αρχή για την αλλαγή.
Ο τηλεφωνικός τοίχος
Η Ogilvy στο Πεκίνο δημιούργησε τη διαφημιστική καμπάνια «Όσο περισσότερο επικοινωνούμε, τόσο λιγότερο επικοινωνούμε», δείχνοντας πώς η τεχνολογία έχει διεισδύσει βαθιά στη ζωή μας.
Εκστρατεία κατά του καπνίσματος
Η Russ Outdoor και η εταιρεία σχεδιασμού MILK δημιούργησαν τη διαφημιστική καμπάνια «Don’t You Care?» για να ευαισθητοποιήσουν τις νεαρές γυναίκες και τις μητέρες στη Ρωσία σχετικά με τις παρενέργειες του καπνίσματος.
Η ταχύτητα σκοτώνει
Η διαφημιστική εταιρεία της κυβέρνησης του Δυτικού Ακρωτηρίου πρόσθεσε μια κατάλληλη εικόνα στο γνωστό σύνθημα «Η ταχύτητα σκοτώνει».
Πραγματικές ανάγκες
Η Cordaid είναι μια ολλανδική μη κερδοσκοπική οργάνωση γνωστή για τη στήριξη των μειονεκτούντων ατόμων και την ενημέρωση του κοινού για τις ανάγκες τους.
Η διαφημιστική τους καμπάνια «Άνθρωποι σε ανάγκη» μιλάει για την παγκόσμια φτώχεια και χρησιμοποιεί ισχυρές εικόνες για να ευαισθητοποιήσει.
Μην είσαι αγενής
Η γαλλική εταιρεία RATP δημοσίευσε μια κοινωνική διαφήμιση με την οποία προτρέπει τους επιβάτες να φέρονται στους συνεπιβάτες τους με περισσότερο σεβασμό στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Η σίτιση των πεινασμένων είναι πιο εύκολη από ό,τι νομίζετε
Ο νοτιοαφρικανός δημιουργός TBWA Hunt Lascaris επινόησε μια συγκλονιστική κοινωνική διαφήμιση που επιτρέπει στους ανθρώπους να ταΐσουν τους πραγματικά πεινασμένους.
Σταματήστε τη βία: Μην οδηγείτε μεθυσμένοι
Η βραζιλιάνικη διαφημιστική εταιρεία Terremoto Propaganda έδειξε μια διαφορετική οπτική του προβλήματος της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ στις κοινωνικές διαφημίσεις της.
Δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο
Το πρόγραμμα Hubbub από τη Μεγάλη Βρετανία συλλέγει δημιουργικά αποτσίγαρα καλώντας τους περαστικούς να ψηφίσουν για διάφορα θέματα πετώντας τα αποτσίγαρα τους.
Το παιδί σας τρώει ό,τι τρώτε εσείς
Η διαφημιστική εταιρεία Paim δημιούργησε αυτή τη διαφήμιση για την Εταιρεία Παιδιάτρων της Μεγάλης Βρετανίας (SPRS), η οποία πείθει τους ανθρώπους ότι η διατροφή τους μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την υγεία του παιδιού τους κατά τη διάρκεια του θηλασμού και στο μέλλον.
Κανένα παιδί δεν ονειρεύτηκε ποτέ να είναι παχύσαρκο όταν μεγαλώσει
Αυτή η κοινωνική διαφήμιση της LatinWorks (Austin, ΗΠΑ) επικεντρώνεται στο πρόβλημα της παχυσαρκίας και στο πώς μπορεί να κάνει τους ανθρώπους να εγκαταλείψουν τα όνειρά τους.
Όσα σπαταλάμε σε δύο λεπτά, όσα ζούμε σε δύο ημέρες
Η Colgate-Palmolive δημιούργησε αυτή την κοινωνική διαφήμιση για να καταδείξει το πρόβλημα της σπατάλης νερού.
Τα λογότυπα αποκτούν νέο νόημα
Η κοινωνική διαφήμιση της Εβδομάδας Μόδας της Μοζαμβίκης τάσσεται κατά της χρήσης δέρματος ή γούνας διαφόρων ζώων και ενθαρρύνει τους ανθρώπους να σταματήσουν το παράνομο κυνήγι αυτών των ζώων.
Σκεφτείτε για δύο
Η διαφημιστική εταιρεία Red Pepper από το Εκατερίνμπουργκ προτρέπει τους οδηγούς να είναι προσεκτικοί στους δρόμους, ιδίως κατά τη διάρκεια των σχολικών διακοπών.
Παιχνίδια κατά της παιδικής εργασίας
Στην πορτογαλική διαφήμιση του οργανισμού APAV, τα παιδιά απεικονίζονται να εργάζονται αντί να παίζουν, και αυτό αφήνει μόνιμη εντύπωση.
Όταν βλέπετε τον τόνο φανταστείτε ότι είναι πάντα
Η Ogilvy & Mather από τη Σιγκαπούρη μας κάνει να σκεφτούμε πώς θα ήταν αν τα πάντα ήταν τα πάντα, αντί για τόνο.