Αιμιλία Ypsilanti: Κατά του Γιώργου Κιμούλη και υπέρ του #MeToo στο θέατρο | Συνέντευξη στο περιοδικό Well

Η Αιμιλία Υψηλάντη αποκαλύπτει την καταχρηστική συμπεριφορά από τον Γιώργο Κιμούλη σε μια ειλικρινή συνέντευξη. Στήριξη στο κίνημα #MeToo και προβληματισμοί για τη θεατρική ηθική.

Αιμιλία Ypsilanti: Κατά του Γιώργου Κιμούλη και υπέρ του #MeToo στο θέατρο | Συνέντευξη στο περιοδικό Well>

Περιεχόμενα

  1. «Βίωσα καταχρηστική συμπεριφορά από τον Γιώργο Κιμούλη, είναι καθήκον μου να το πω δημόσια»
  2. Συνέντευξη της Αιμιλίας Υψηλάντη στο περιοδικό Well
  3. Ο αντίκτυπος του κινήματος #MeToo στο θέατρο
  4. Μιλώντας έξω: Γιώργος Κιμούλης
  5. Θέατρο και προσωπική κρίση: Η περίπτωση του Πέτρου Φιλιππίδη

Η Αιμιλία Υψηλάντη ανοίγεται: Αποκάλυψη καταχρηστικής συμπεριφοράς και υποστήριξη του κινήματος #MeToo στο θέατρο.

Σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό Well, η Αιμιλία Υψηλάντη μιλάει για το χρέος της να μιλήσει για την καταχρηστική συμπεριφορά που βίωσε από τον Γιώργο Κιμούλη. Τονίζει ότι η σιωπή είναι συνενοχή και μοιράζεται την άποψή της για τον θετικό αντίκτυπο του κινήματος #MeToo.

Η Υψηλάντη ασχολείται επίσης με τη δικαστική απόφαση σχετικά με τον Πέτρο Φιλιππίδη και προβληματίζεται για την πολυπλοκότητα του διαχωρισμού των ποινικών αδικημάτων από την επαγγελματική συμπεριφορά στο θέατρο.

«Βίωσα καταχρηστική συμπεριφορά από τον Γιώργο Κιμούλη, είναι καθήκον μου να το πω δημόσια»

«Ήταν υποχρέωσή μου να το πω, η σιωπή είναι συνενοχή», διευκρινίζει η Αιμιλία Υψηλάντη.

Συνέντευξη της Αιμιλίας Υψηλάντη στο περιοδικό Well

Η Αιμιλία Υψηλάντη έδωσε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο περιοδικό Λοιπόν και στον δημοσιογράφο Ανδρέα Θεοδώρου με αφορμή τη νέα παράσταση που ανεβάζει στο θέατρο Αργώ.

Μεταξύ άλλων, η δημοφιλής ηθοποιός αναφέρθηκε στο κίνημα metoo και στη δικαστική απόφαση για τον Πέτρο Φιλιππίδη, αλλά και στη δική της αποκάλυψη για τον Γιώργο Κιμούλη.

Ο αντίκτυπος του κινήματος #MeToo στο θέατρο

«Πιστεύετε ότι το κίνημα metoo έκανε καλό στο θέατρο;».

Όταν λέμε την αλήθεια, με όλα τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσει, είναι προφανώς το καλύτερο που μπορεί να γίνει. Ακόμη και αν η αλήθεια αφορά κάτι που συνέβη πριν από 500 χρόνια.

Μόνο η γνώση του τι συμβαίνει στην κοινωνία μας θα μας βοηθήσει να προχωρήσουμε μπροστά, όσο επώδυνο κι αν είναι αυτό. Αυτά τα πράγματα συνέβαιναν πάντα, απλά τα λέμε τώρα. Κανείς δεν έχει πάθει ποτέ κακό από την αλήθεια, όσο επώδυνη κι αν είναι.

Μιλώντας έξω: Γιώργος Κιμούλης

«Ήταν μια μορφή ανακούφισης να πείτε ότι είχατε βιώσει καταχρηστική συμπεριφορά από τον Γιώργο Κιμούλη;».

Το έκανα για να στηρίξω αυτές τις κυρίες του θεάτρου και είπα αυτά που είχα βιώσει. Ήταν υποχρέωσή μου να το πω. Η σιωπή είναι συνενοχή. Καταλαβαίνω τους ενδοιασμούς των ανθρώπων να μιλήσουν ανοιχτά, απολύτως, αλλά δεν τους αποδέχομαι.

Μιλάμε για έναν ηθοποιό που, όπως είπα στην τηλεόραση και σε κάποιους ανθρώπους, κακοποιήθηκε, μπορώ να κάτσω να μιλήσουμε, να πιούμε έναν καφέ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να πω ότι δεν συμπεριφέρθηκε σωστά τότε και εξακολουθεί να συμπεριφέρεται σε άλλους ανθρώπους. Από αυτά που λένε οι ίδιες οι κυρίες.

Θέατρο και προσωπική κρίση: Η περίπτωση του Πέτρου Φιλιππίδη

«Τώρα που ο Πέτρος Φιλιππίδης βγήκε από τη φυλακή, το θέατρο είναι ανοιχτό γι’ αυτόν;».

Η υπόθεσή του εκκρεμεί ακόμη. Δεν ξέρω ποιος θα συνεργαζόταν μαζί του, είναι θέμα προσωπικής κρίσης πλέον. Μπορεί να αθωωθεί στο Εφετείο, αλλά υπάρχει καταδίκη. Ακόμα και σε πρώτο βαθμό αυτό είναι ένα θέμα.

Το θέατρο είναι ανοιχτό και δεν μπορώ να πω ούτε στον εχθρό μου σχεδόν ότι δεν μπορεί να παρακολουθήσει μια παράσταση. Είμαστε ένα δημόσιο θέαμα. Βλέπετε ότι στην περίπτωση του Γιώργου Κιμούλη, οι συνάδελφοι έπαιζαν μαζί του, το κοινό πήγαινε και τον έβλεπε, γιατί δεν ήταν ποινικό αδίκημα.

Μιλούσαμε για μια συμπεριφορά που κάποιοι την περιέγραψαν με πολύ αρνητικό τρόπο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει. Διαχωρίστε τα ποινικά αδικήματα από τη συμπεριφορά.

To top