Περιεχόμενα
Η 18χρονη παρουσία της MediaMarkt στην ελληνική αγορά φτάνει στο τέλος της, καθώς προχωρά η ενοποίηση με την Public.
Τα μεγέθη των Public ενισχύθηκαν κατά 30% σε σχέση με πέρυσι, χάρη στη νέα δυναμική στρατηγική τους, την επένδυση σε καταστήματα νέας γενιάς και τις σύγχρονες υπηρεσίες. Η εταιρεία επενδύει επίσης στην αναβάθμιση των υφιστάμενων καταστημάτων, των κόμβων logistics και των μεγάλων αποθηκών ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η έξοδος της Media Markt από την ελληνική αγορά
Μετά από 18 χρόνια λειτουργίας στην Ελλάδα, η παρουσία της Media Markt στη χώρα μας τερματίζεται λόγω της ενοποίησής της με την Public.
Η απόφαση αυτή ανακοινώθηκε τον περασμένο μήνα, όταν οι δύο εταιρείες αποκάλυψαν τη συνεργασία τους σε μικρές και μεγάλες οικιακές συσκευές, τηλεοράσεις και μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών στα καταστήματα MediaMarkt με την ονομασία Public – MediaMarkt «Νέα Γενιά».
Ως αποτέλεσμα, η γερμανική μάρκα θα σβήσει σταδιακά, σηματοδοτώντας την αποχώρησή της από την ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με το businessdaily.gr, τα μεγέθη της Public εμφανίζονται ενισχυμένα κατά 30% σε σχέση με πέρυσι, ενώ τα στελέχη εκφράζουν την αισιοδοξία τους για υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης το 2023, λόγω της θετικής ανταπόκρισης των καταναλωτών στο όραμα του omniretail της Public.
Δυναμική στρατηγική του κοινού
Ο Όμιλος Public έχει ήδη ανακοινώσει τη δυναμική στρατηγική του, η οποία περιλαμβάνει επενδύσεις 100 εκατομμυρίων ευρώ σε καταστήματα νέας γενιάς, επέκταση της γκάμας των προϊόντων του και προσθήκη σύγχρονων υπηρεσιών.
Ο όμιλος έχει επίσης δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ψηφιακή πτυχή και έχει συνάψει νέες συνεργασίες, όπως με την BookVoice, η οποία παράγει ηχητικά βιβλία.
Η εταιρεία επένδυσε πρόσφατα 1 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση δύο καταστημάτων στη Λεωφόρο Συγγρού και στο Μαρούσι σε καταστήματα «Νέας Γενιάς».
Τα καταστήματα αυτά προσφέρουν μεγάλη γκάμα μεγάλων και μικρών οικιακών συσκευών, καθώς και είδη τεχνολογίας και ψυχαγωγίας.
Δημόσιο σχέδιο ανάπτυξης κόμβου logistics
Το σχέδιο ανάπτυξης του κόμβου logistics της Public περιλαμβάνει τη χρήση 10 από τα 13 καταστήματα MediaMarkt στο πλαίσιο του σχεδίου για τη βελτίωση των χρόνων παράδοσης και την ανάπτυξη της υπηρεσίας Next Day Delivery.
Η εταιρεία έχει επίσης επενδύσει σε μεγάλες αποθήκες ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και την Κύπρο, έκτασης 40.000 τ.μ.