Περιεχόμενα
Το παράπονο της Ζέτας Μακρυπούλια για μια αεροπορική εταιρεία προκάλεσε αντιδράσεις στο Twitter, με τους χρήστες να επικρίνουν σκληρά την ηθοποιό επειδή έχασε την πτήση της για τη Σάμο για μόλις τρία λεπτά.
Το περιστατικό έγινε καυτό θέμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου πολλοί επαίνεσαν τη Sky Express που δεν καθυστέρησε την πτήση. Ωστόσο, στο επίκεντρο βρέθηκαν επίσης τα αυστηρά πρωτόκολλα των αεροπορικών εταιρειών και η έλλειψη ειδικής μεταχείρισης για τους διάσημους.
Η οργισμένη ανάρτηση της Μακρυπούλια περιέγραψε τη δυσάρεστη εμπειρία της, η οποία περιελάμβανε μια επίσκεψη στην τουαλέτα πριν ανακαλύψει ότι οι επιβάτες είχαν ήδη επιβιβαστεί στο αεροπλάνο, με αποτέλεσμα την τρίλεπτη καθυστέρηση. Η αντίδραση της παρουσιάστριας προκάλεσε φρενίτιδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τα σχόλια να καταδικάζουν τη στάση της επειδή δεν ακολούθησε τους κανόνες.
Η ίδια μοιράστηκε την απογοήτευσή της σε ένα βίντεο, θέτοντας ερωτήματα σχετικά με την απουσία ανακοινώσεων και εκφράζοντας την απογοήτευσή της για την εμπειρία της πτήσης.
Ζέτα Μακρυπούλια: Καταγγελία για αεροπορική εταιρεία πυροδοτεί αντιδράσεις στο Twitter
Η Ζέτα Μακρυπούλια αντιμετώπισε έντονη κριτική στο Twitter αφού εξέφρασε την απογοήτευσή της επειδή έχασε την πτήση της για τη Σάμο λόγω τρίλεπτης καθυστέρησης στο check-in.
Τα σχόλια της ηθοποιού και παρουσιάστριας έγιναν γρήγορα δημοφιλές θέμα στο Twitter, με τους χρήστες να εκφράζουν τις απόψεις τους και να την καταδικάζουν έντονα.
Πολλά σχόλια στο Twitter επαίνεσαν τη Sky Express που δεν καθυστέρησε την πτήση, προσθέτοντας στην αντιπαράθεση γύρω από την κατάσταση της Ζέτα Μακρυπούλια.
Ατυχές περιστατικό με τη Ζέτα Μακρυπούλια και το Sky Express
Η πρόσφατη εμπειρία της Ζέτας Μακρυπούλια ρίχνει φως στα αυστηρά πρωτόκολλα που ακολουθούν οι αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες συχνά δεν παρέχουν καμία ειδική μεταχείριση στους διάσημους.
Σε ένα βίντεο που μοιράστηκε στο Instagram, περιέγραψε τη δυσάρεστη συνάντησή της στο αεροδρόμιο.
Σύμφωνα με τον απολογισμό της, έφτασε εγκαίρως στο αεροδρόμιο, αλλά έκανε μια γρήγορη στάση στην τουαλέτα πριν επιβιβαστεί. Επιστρέφοντας, παρατήρησε ότι δεν υπήρχε ουρά στο γκισέ του check-in και ζήτησε βοήθεια από τους υπαλλήλους.
Εκείνοι την ενημέρωσαν ότι οι επιβάτες είχαν ήδη επιβιβαστεί, με αποτέλεσμα να υπάρξει καθυστέρηση τριών λεπτών.
Με αφορμή την ανάρτηση της Ζέτας Μακρυπούλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στελέχη της Sky Express δήλωσαν στο protothema.gr ότι όντως άργησε.
Τόνισαν τη δέσμευσή τους να εφαρμόζουν σχολαστικά όλες τις διαδικασίες για να διασφαλίσουν το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών.
Κανονισμοί αεροπορικών εταιρειών και πολιτικές αεροδρομίου Αθηνών
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί ορίζουν ότι οι επιβάτες πρέπει να είναι παρόντες στο σημείο ελέγχου εντός του καθορισμένου χρόνου, διαφορετικά μπορεί να τους απαγορευτεί η επιβίβαση.
Στην επίσημη ιστοσελίδα του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών αναφέρεται επίσης ότι η καθυστερημένη άφιξη στην πύλη αναχώρησης μπορεί να οδηγήσει σε άρνηση επιβίβασης.
Όσον αφορά τον ισχυρισμό της Ζέτας Μακρυπούλια σχετικά με την έλλειψη ανακοινώσεων αναχωρήσεων, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ακολουθεί την πρακτική της μη πραγματοποίησης τέτοιων ανακοινώσεων (σιωπηλό αεροδρόμιο).
Η αντίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Η αντίδραση της παρουσιάστριας πυροδότησε θύελλα επικρίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η πλειονότητα των σχολίων καταδίκασε τη στάση της, υποστηρίζοντας ότι θα έπρεπε να είχε ακολουθήσει τους κανόνες αντί να επιδιώκει προνομιακή μεταχείριση.
Σε μια ιστορία που μοιράστηκε στο Instagram, η Ζέτα Μακρυπούλια εξέφρασε την απογοήτευσή της, αναφέροντας: «Μόλις επέστρεψα από το αεροδρόμιο, όπου θα έπρεπε να είμαι καθ’ οδόν για τη Σάμο με τη Sky Express.
Ωστόσο, αυτό δεν συνέβη και θέλω να μοιραστώ αυτή την εμπειρία μαζί σας γιατί είμαι έξαλλη».
Περιέγραψε πώς έφτασε εγκαίρως στο αεροδρόμιο, πήγε για ένα λεπτό στην τουαλέτα και στη συνέχεια βρήκε ένα άδειο γκισέ check-in.
Όταν πλησίασε δύο μη εξυπηρετικούς υπαλλήλους, την ενημέρωσαν ότι είχε χάσει την πτήση της και ότι δεν υπήρχαν άλλες επιλογές.
Σχετικές ερωτήσεις και δυσαρέσκεια
Εκφράζοντας την απογοήτευσή της για την πτήση, η Ζέτα Μακρυπούλια έθεσε δύο ερωτήματα στο ακροατήριό της.
Πρώτον, ρώτησε για την παύση των ανακοινώσεων του αεροδρομίου και διευκρίνισε ότι ήταν η Sky Express και όχι τα αεροδρόμια γενικά που σταμάτησαν να κάνουν ανακοινώσεις. Δεύτερον, ρώτησε πώς μπορούν οι πελάτες να παραμένουν ενημερωμένοι σε τέτοιες καταστάσεις.
Το βίντεο της Ζέτας Μακρυπούλια είχε στόχο να χρησιμεύσει ως διέξοδος για την απογοήτευσή της, αναδεικνύοντας παράλληλα τα πολυάριθμα παρόμοια παράπονα άλλων επιβατών για την Sky Express.