Η MediaMarkt κλείνει τις πόρτες της στην Ελλάδα

Το κλείσιμο της MediaMarkt στην Ελλάδα λόγω ενοποίησης με την Public. Η δυναμική στρατηγική της Public έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων κατά 30%.

Η MediaMarkt κλείνει τις πόρτες της στην Ελλάδα>

Περιεχόμενα

  1. Η MediaMarkt κλείνει τις πόρτες της μετά από 18 χρόνια στην Ελλάδα
  2. Δημόσιο   MediaMarkt «Νέα γενιά»
  3. Σχέδιο ανάπτυξης και ενσωμάτωσης του κοινού
  4. Σχέδιο ανάπτυξης κόμβου παράδοσης επόμενης ημέρας και logistics

Η Media Markt κλείνει τις πόρτες της μετά από 18 χρόνια στην Ελλάδα λόγω ενοποίησης με την Public. Η Public στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της στην κατηγορία των λευκών ειδών, επενδύοντας 100 εκατ.

ευρώ σε καταστήματα νέας γενιάς και διευρύνοντας τις γκάμες των προϊόντων της. Η στρατηγική τους έχει αποδώσει καρπούς, με αύξηση των εσόδων κατά 30% φέτος.

Δέκα από τα 13 καταστήματα MediaMarkt θα αποτελέσουν επίσης μέρος του σχεδίου ανάπτυξης του κόμβου logistics της Public, βελτιώνοντας τους χρόνους παράδοσης και αναπτύσσοντας την υπηρεσία Next Day Delivery.

Η MediaMarkt κλείνει τις πόρτες της μετά από 18 χρόνια στην Ελλάδα

Η ενοποίηση της MediaMarkt με την Public οδήγησε στο τέλος της παρουσίας της MediaMarkt στην ελληνική αγορά μετά από 18 χρόνια.

Δημόσιο   MediaMarkt «Νέα γενιά»

Η Public και η MediaMarkt ανακοίνωσαν τον περασμένο μήνα τη συνεργασία τους στην κατηγορία των μικρών και μεγάλων οικιακών συσκευών και τηλεοράσεων.

Η αναβάθμιση των καταστημάτων MediaMarkt στην Ελλάδα σε Public   MediaMarkt «Νέας Γενιάς» θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών. Η γερμανική μάρκα θα σβήσει σταδιακά, σηματοδοτώντας την αποχώρησή της από την Ελλάδα.

Σχέδιο ανάπτυξης και ενσωμάτωσης του κοινού

Τα μεγέθη του ομίλου Public φαίνεται να έχουν ενισχυθεί κατά 30% σε σχέση με πέρυσι, με τα στελέχη της εταιρείας να εκφράζουν την αισιοδοξία τους ότι η χρονιά θα κινηθεί με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, καθώς η μάρκα αναπτύσσεται στις οικιακές συσκευές.

Το σχέδιο ενσωμάτωσης της MediaMarkt-Public στοχεύει στην ενίσχυση της παρουσίας της Public στην κατηγορία των λευκών συσκευών και αποδίδει καρπούς με αύξηση των εσόδων κατά 30% φέτος. Ο όμιλος έχει επενδύσει 100 εκατ. ευρώ σε καταστήματα νέας γενιάς, διευρύνοντας τη γκάμα των προϊόντων και προσθέτοντας σύγχρονες υπηρεσίες. Η εταιρεία έχει επίσης επενδύσει σε μεγάλες αποθήκες ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και την Κύπρο (40.

000 τ.μ.).

Σχέδιο ανάπτυξης κόμβου παράδοσης επόμενης ημέρας και logistics

Δέκα από τα 13 καταστήματα MediaMarkt θα αποτελέσουν μέρος του σχεδίου ανάπτυξης του κόμβου logistics της Public, το οποίο θα βελτιώσει περαιτέρω τους χρόνους παράδοσης.

Η εταιρεία έχει επενδύσει στην ανάπτυξη της υπηρεσίας Next Day Delivery, που της επιτρέπει να παραδίδει τα προϊόντα ταχύτερα. Πρόσφατα, ο όμιλος πραγματοποίησε επένδυση ύψους 1 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση δύο καταστημάτων σε καταστήματα «Νέας Γενιάς», παρέχοντας μια ευρεία γκάμα μεγάλων και μικρών οικιακών συσκευών, ειδών τεχνολογίας και ψυχαγωγίας.

Ο όμιλος έχει επίσης συνάψει νέες συνεργασίες, όπως με την BookVoice, η οποία παράγει ακουστικά βιβλία.

Η MediaMarkt κλείνει τις πόρτες της στην Ελλάδα: Σχέδιο εξυγίανσης και δυναμική στρατηγική του Δημοσίου
To top