Η Μαρινέλλα επικρίνει την ελληνική μουσική βιομηχανία: Playback κυριαρχούν Η γνωστή τραγουδίστρια Μαρινέλλα ασκεί για άλλη μια φορά κριτική στην ελληνική μουσική βιομηχανία, εκφράζοντας την ανησυχία της για την επικράτηση των άφωνων κοριτσιών που βασίζονται σε προκλητικά ρούχα και playback. Επισημαίνει επίσης την έλλειψη ατομικότητας μεταξύ των τραγουδιστριών, οι οποίες γίνονται δυσδιάκριτα αντίγραφα η μία της άλλης. Δείτε περισσότερα εδώ.
Γυμνές γκόμενες και Playback: Η Μαρινέλλα επικρίνει την ελληνική μουσική βιομηχανία
Η γνωστή Ελληνίδα τραγουδίστρια, Μαρινέλλα, εξέφρασε για άλλη μια φορά τη δυσαρέσκειά της για ορισμένες πρακτικές που επικρατούν στην ελληνική μουσική βιομηχανία.
Στηλιτεύει την επικράτηση γυναικών καλλιτεχνών χωρίς φωνή που βασίζονται στην προκλητική ενδυμασία και το playback για να χτίσουν την καριέρα τους. Επιπλέον, υπογραμμίζει την έλλειψη ατομικότητας μεταξύ των τραγουδιστριών που μιμούνται το στυλ της άλλης, ιδίως όσον αφορά την εμφάνισή τους.
Μιλώντας σε συνέντευξή της στο τμήμα «Real Life» της εφημερίδας «Real News», η Μαρινέλλα εκφράζει τις ανησυχίες της, δηλώνοντας: «Δεν υπονοώ ότι δεν υπάρχουν ταλαντούχες φωνές σήμερα.
Ωστόσο, είναι ατυχές το γεγονός ότι προωθούνται πολλά άτομα χωρίς φωνή. Αυτές οι άφωνες ερμηνεύτριες βασίζονται σε αποκαλυπτικά ρούχα και playback για να προωθήσουν την καριέρα τους».
Η Μαρινέλλα μοιράζεται ένα προσωπικό περιστατικό που συνέβη κατά τη διάρκεια μιας νυχτερινής εξόδου με τον Αντώνη Ρέμο, διηγούμενη: «Επισκεφτήκαμε ένα νυχτερινό κέντρο και καθώς η οικοδέσποινα έσκυψε ελαφρώς, να το – η πρώτη εικόνα ήταν το στρινγκ της! Και το χρώμα, μήπως και δελεάσει τους «πεινασμένους». Πού πάμε; Είναι αυτός ο δρόμος για μια επιτυχημένη καριέρα; Αυτό τους λένε οι μάνατζέρ τους – μακάρι ο Θεός να τους βοηθήσει – και αρκούνται στο να γδύνονται. Είναι τρομερό.
Υποστηρίζονται και προωθούνται από αυτό το νέο κύμα μάνατζερ (αφού οι καλοί, οι αυθεντικοί, σπανίζουν) και τελικά θα εξαντληθούν. Δυστυχώς, όταν το συνειδητοποιήσουν αυτό, θα είναι πολύ αργά».
Η Marinella συνεχίζει, τονίζοντας την έλλειψη αυτογνωσίας μεταξύ αυτών των καλλιτεχνών, δηλώνοντας: «Παραμένουν ανυποψίαστοι, και όποιος προσπαθεί να τους αφυπνίσει γρήγορα απορρίπτεται.
Δημιουργούν τους μικρούς τους κύκλους, αλλά δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια παγίδα. Αυτοί οι κύκλοι χρησιμεύουν μόνο για να τους κρατούν ενήμερους για τις δραστηριότητες του άλλου, με αποτέλεσμα να γίνονται απλά αντίγραφα ο ένας του άλλου.
Όλοι τους φαίνονται εξαίσιοι! Προσπαθείς να αγγίξεις τα μαλλιά τους και μένεις να κρατάς τα extensions. Μαλλιά, μαλλιά, μαλλιά, μαλλιά, μπούκλες, μπούκλες, μπούκλες, μπούκλες».
Διαβεβαιώνει: «Μην γελάτε! Οι μπούκλες είναι παντού. Υπάρχουν απογυμνωμένες γκόμενες με extensions όπου κι αν γυρίσεις. Μην ασχολείσαι με τους κοιλιακούς τους – είναι πάντα σε κοινή θέα. Η μία επιδεικνύει, η άλλη ακολουθεί.
Η μία κάνει μια κίνηση, η άλλη μιμείται!» Η Μαρινέλλα ολοκληρώνει τις σκέψεις της λέγοντας: «Δεν είμαι ξεπερασμένη ή κολλημένη στη νοοτροπία της «παλιάς σχολής» – κάποτε ήμουν. Αλλά ζω στο παρόν και είμαι απογοητευμένη από όλα όσα συμβαίνουν. Δείξτε το στρινγκ σας στο αγόρι σας στο κρεβάτι ή στην παραλία, όχι στην πίστα! Όσα κι αν αποκαλύψετε, το κοινό μπορεί να διακρίνει το φαλτσέτο, και δεν ξεχνιέται εύκολα.
Ωστόσο, ακόμη και αυτή η πτυχή επισκιάζεται πλέον από τη χρήση των περιβόητων playbacks. Επισκέπτεστε έναν χώρο και γίνεστε μάρτυρες κάποιου που περιφέρεται με χάρη, χωρίς καν να μπαίνει στον κόπο να κρύψει το γεγονός ότι τραγουδάει σε ένα προηχογραφημένο κομμάτι. Το φαινόμενο αυτό δεν περιορίζεται μόνο στα νεαρά κορίτσια.
Δεν μπορώ να μην αναρωτηθώ: «Δεν ντρέπεται να εξαπατήσει το κοινό;». Μερικές φορές, φοβάμαι ότι η φωνή μου θα παραπαίει και θα φαίνομαι λιγότερο στιλπνή, προκαλώντας γελοιοποίηση».