Περιεχόμενα
Η οργισμένη εμπειρία της Ζέτας Μακρυπούλια στο αεροδρόμιο: Άρνηση ταξιδιού για 3 λεπτά καθυστέρηση. Η ηθοποιός μοιράζεται τη δοκιμασία της και διερωτάται για την έλλειψη ανακοινώσεων, ζητώντας απαντήσεις από την αεροπορική εταιρεία.
Τρία λεπτά καθυστέρηση: Η απογοήτευση της Ζέτας Μακρυπούλια
Η Ζέτα Μακρυπούλια, γνωστή ηθοποιός και παρουσιάστρια, είχε προγραμματίσει ένα Σαββατοκύριακο στη Σάμο.
Ωστόσο, τα ταξιδιωτικά της σχέδια ματαιώθηκαν από μια αεροπορική εταιρεία που αρνήθηκε να την αφήσει να επιβιβαστεί στην πτήση λόγω μιας μόλις τρίλεπτης καθυστέρησης στο check-in.
Μια απογοητευτική εμπειρία στο αεροδρόμιο
Στα Instagram Stories της, η Ζέτα Μακρυπούλια εξέφρασε την απογοήτευσή της και μοιράστηκε τις λεπτομέρειες της δυσάρεστης συνάντησής της στο αεροδρόμιο της Αθήνας.
Η γνωστή στο κοινό αεροπορική εταιρεία ισχυρίστηκε ότι «έχασε» την πτήση της, καθώς άργησε τρία λεπτά.
Μια απροσδόκητη οπισθοδρόμηση
Αναπολώντας το περιστατικό, η Ζέτα Μακρυπούλια αποκάλυψε: «Έφτασα στο αεροδρόμιο στην ώρα μου και προχώρησα στο γκισέ του check-in. Ωστόσο, πριν κάνω check-in, αποφάσισα να επισκεφθώ γρήγορα την τουαλέτα, πιστεύοντας ότι θα μου πάρει μόνο ένα λεπτό.
Όταν επέστρεψα, ο χώρος του check-in ήταν άδειος, εκτός από δύο μη εξυπηρετικά μέλη του προσωπικού».
Η απογοητευτική ανταλλαγή
Και συνέχισε: «Τους ρώτησα ευγενικά αν η πτήση για τη Σάμο ήταν ακόμα διαθέσιμη, και μου απάντησαν: «Την χάσατε. Έπρεπε να ήσασταν εδώ πριν από 20 λεπτά». Επέμεινα ότι όντως ήμουν εκεί 20 λεπτά πριν, αλλά εκείνοι ισχυρίστηκαν ότι είχα αργήσει τρία λεπτά.
Ρώτησα αν είχαν γίνει ανακοινώσεις γιατί δεν είχα ακούσει τίποτα. Η απάντησή τους ήταν αποκαρδιωτική: «Δεν κάνουμε πλέον ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει λύση». Έπρεπε να ξαναπάω επάνω και να ελέγξω για εναλλακτικές πτήσεις, αλλά προς απογοήτευσή μου, δεν υπήρχε καμία.
Όχι μόνο δεν πρόσφεραν επιστροφή χρημάτων, αλλά αρνήθηκαν επίσης να κάνουν ανακοινώσεις».
Μια εκπληκτική αντίθεση
Η Ζέτα Μακρυπούλια εξέφρασε την απογοήτευσή της, δηλώνοντας: «Έχω ταξιδέψει πολύ σε όλο τον κόσμο και πουθενά αλλού δεν έχω βιώσει τέτοιο περιστατικό, ακόμη και όταν είχα πραγματικά αργήσει.
Ενδιαφερόμενη, έκανα κάποια έρευνα και ανακάλυψα πολυάριθμα παράπονα από άλλους που αντιμετώπισαν παρόμοιες καταστάσεις. Αυτό εγείρει μερικά ερωτήματα: Πότε σταμάτησαν τα αεροδρόμια να κάνουν ανακοινώσεις; Πώς υποτίθεται ότι οι επιβάτες πρέπει να ενημερώνονται;».