Δείτε την ισχυρή απάντηση ενός σουβλατζίδικου στις Αχαρνές σε ένα ρατσιστικό αίτημα, καθώς αντιστέκονται στις διακρίσεις και αγκαλιάζουν τη συμμετοχικότητα.
Απάντηση σε ρατσιστικό παραλήρημα: Αχαρνές Σουβλατζίδικο παίρνει θέση
Ένα ρατσιστικό περιστατικό σε σουβλατζίδικο στις Αχαρνές προκάλεσε οργή, καθώς ένας πελάτης απαίτησε να μην εξυπηρετηθεί από έναν «μελαχρινό» διανομέα.
Η αντίδραση του καταστήματος ήταν άμεση και ισχυρή, αναδεικνύοντας τη δέσμευσή του για ισότητα και συμμετοχικότητα.
Το κατάστημα δεν έχασε χρόνο για να αντιμετωπίσει το θέμα, κοινοποιώντας μια φωτογραφία του ιδιοκτήτη και του διανομέα, τονίζοντας την υπερηφάνειά τους γι’ αυτόν ως αξιόλογο άτομο και πολύτιμο μέλος της οικογένειάς τους.
Σε μια τολμηρή κίνηση, το εστιατόριο ζήτησε ρητά από τον πελάτη που ευθύνεται για το ρατσιστικό αίτημα να μην κάνει μελλοντικές παραγγελίες σε αυτό. Η δημόσια ανάρτησή τους μετέφερε ένα σαφές μήνυμα: οι διακρίσεις δεν έχουν θέση στο κατάστημά τους.
«Επιτρέψτε μας να σας συστήσουμε τον Deep. Ο Deep δεν είναι απλώς ένας διανομέας για την Bercetti’s- είναι ένα εξαιρετικό άτομο και τώρα ένα πολύτιμο μέλος της οικογένειάς μας.
Όσο για εσάς, κυρία, που εκφράσατε την προτίμησή σας να μην έχετε διανομέα με πιο σκούρα μαλλιά, σας ζητάμε ευγενικά να μην παραγγείλετε ξανά από εμάς. Δεν επιθυμούμε να εξυπηρετούμε άτομα με απόψεις που εισάγουν διακρίσεις».