Περιεχόμενα
Φορτηγατζής παρουσιάζει καινοτόμο υποπόδιο μπάνιου στο Dragon’s Den για την επίλυση κοινών προβλημάτων υγείας, αλλά οι επενδυτές είναι επιφυλακτικοί.
Το προϊόν στοχεύει στην επίλυση προβλημάτων όπως η δυσκοιλιότητα, οι αιμορροΐδες και οι παθήσεις του παχέος εντέρου που προκαλούνται από την κακή στάση του σώματος κατά την αφόδευση. Το Super Relief, που δημιουργήθηκε από τον Θοδωρή και τον Κωνσταντίνο Κουτσαυλή, παρέχει τη σωστή στάση του σώματος για τη διαδικασία της αφόδευσης και δεν έχει ανταγωνιστές στην Ελλάδα.
Ο φορτηγατζής παρουσιάζει το καινοτόμο υποπόδιο του μπάνιου στο Dragon’s Den για να λύσει κοινά προβλήματα υγείας
Ο Θοδωρής και ο Κωνσταντίνος Κουτσαυλής εμφανίστηκαν στην εκπομπή Dragon’s Den του Ant1 για να παρουσιάσουν την εφεύρεσή τους για το υποπόδιο μπάνιου Super Relief.
Το προϊόν παρέχει τη σωστή στάση για την αφόδευση και στοχεύει στην επίλυση κοινών προβλημάτων υγείας, όπως η δυσκοιλιότητα, οι αιμορροΐδες και οι παθήσεις του παχέος εντέρου που προκαλούνται από την κακή στάση του σώματος κατά την αφόδευση. Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Κουτσαυλή, το προϊόν δεν έχει ανταγωνιστές στην Ελλάδα, ενώ ακόμη και στο εξωτερικό, άλλα παρόμοια προϊόντα δεν προσφέρουν τις λύσεις που προσφέρει το Super Relief.
Οι επιχειρηματίες αντιμετωπίζουν δύσκολες ερωτήσεις και λαμβάνουν ανάμεικτες αντιδράσεις από τους δράκους
Οι επιχειρηματίες ζήτησαν 20.000 ευρώ για ένα μερίδιο 10% στην εταιρεία, αλλά αντιμετώπισαν σκληρές ερωτήσεις από τους δράκους.
Αποκάλυψαν ότι έχουν ήδη πουλήσει περίπου 700 τεμάχια του προϊόντος στο διαδίκτυο προς 49,90 ευρώ το καθένα, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών. Ο Θοδωρής Κουτσαβλής εξήγησε ότι η προσωπική του εμπειρία και τα προβλήματα που αντιμετώπιζε τον ενέπνευσαν να δημιουργήσει το υποπόδιο.
Η ιδέα δεν φάνηκε να αρέσει ιδιαίτερα στους επενδυτές, με ορισμένους να εκφράζουν αμφιβολίες για τις δυνατότητες του προϊόντος. Η Μαρία Χατζηστεφάνη ρώτησε αν είχαν κάνει δοκιμές, αλλά δεν μπόρεσε να συνεχίσει καθώς ξέσπασε σε γέλια.
Ο Παύλος Ευμορφίδης ρώτησε αν το προϊόν θα μπορούσε να πωληθεί σε ένα ξενοδοχείο, αλλά η κ. Χατζηστεφάνη εξέφρασε την απροθυμία της να δει το υποπόδιο στο μπάνιο ενός ξενοδοχείου. Τελικά, ο Παύλος Ευμορφίδης αποδέχτηκε την προσφορά με τον όρο το προϊόν να είναι κατασκευασμένο από ξύλο για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος.
Χιουμοριστικές στιγμές κατά τη διάρκεια του γηπέδου
Κατά τη διάρκεια του pitch, ο Θοδωρής Κουτσαβλής αποκάλυψε ότι του ήρθε η ιδέα επειδή τον έπιανε ύπνος στη λεκάνη, γεγονός που προκάλεσε χιουμοριστική αντίδραση από το πάνελ.
Οι δράκοι έδωσαν προτάσεις για το πώς να μείνει κανείς ξύπνιος κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, όπως να ακούει μουσική ή να βάλει κάτι πάνω του. Αφού σφραγίστηκε η συμφωνία, ο Χάρης Βαφιάς αποκάλεσε τον Παύλο Ευμορφίδη “βασιλιά της τουαλέτας”, με αποτέλεσμα όλοι να ξεσπάσουν σε γέλια.