Η Jennifer Lopez αντιμετωπίζει αντιδράσεις για το λανσάρισμα μάρκας αλκοολούχων ποτών

Η Jennifer Lopez αντιμετωπίζει αντιδράσεις μετά τη συνεργασία της με την Delola, μια μάρκα αλκοόλ, παρόλο που η ίδια δεν πίνει. Οι θαυμαστές εκφράζουν την απογοήτευσή τους.

Η Jennifer Lopez αντιμετωπίζει αντιδράσεις για το λανσάρισμα μάρκας αλκοολούχων ποτών>

Περιεχόμενα

  1. Γιατί η αντίδραση;
  2. Καπιταλισμός ή γνήσια ανεμελιά;

Η Τζένιφερ Λόπεζ αντιμετωπίζει αντιδράσεις για τη συνεργασία της με την Delola, μια μάρκα αλκοολούχων ποτών, παρόλο που η ίδια δεν πίνει.

Οι θαυμαστές της εξέφρασαν την απογοήτευσή τους και αμφισβήτησαν την απόφασή της να προωθήσει το αλκοόλ, επικαλούμενοι τα σχόλια της στο παρελθόν για τις αρνητικές επιπτώσεις του αλκοόλ και το ιστορικό του συζύγου της με προβλήματα αλκοολισμού. Η Λόπεζ υπερασπίστηκε τη συνεργασία της, δηλώνοντας ότι το εγχείρημα ήταν στα σκαριά εδώ και δύο χρόνια και ότι η Delola προσφέρει καλύτερη γεύση και συστατικά.

Η Τζένιφερ Λόπεζ ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Delola, αλλά έλαβε έντονες αντιδράσεις επειδή δεν πίνει καθόλου αλκοόλ.

Την οργή των θαυμαστών της προκάλεσε η Τζένιφερ Λόπεζ, αφού ανακοίνωσε το λανσάρισμα μιας μάρκας αλκοολούχων ποτών, ενώ η ίδια δεν πίνει καθόλου. Η σταρ ανακοίνωσε χθες (5/4) τη συνεργασία της με την Delola, αλλά δέχτηκε την έντονη αντίδραση των θαυμαστών της, οι οποίοι έσπευσαν να επισημάνουν ότι η ίδια δεν πίνει αλκοόλ.

Γιατί η αντίδραση;

«Δουλεύω ασταμάτητα εδώ και δεκαετίες και όλο και περισσότερο συνειδητοποιώ τη σημασία του να απολαμβάνεις τη ζωή» λέει η Τζένιφερ Λόπεζ σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram για να προωθήσει το ποτό.

«Ήθελα απλώς να δημιουργήσω κάτι καλύτερο, κάτι με καλύτερη γεύση, καλύτερα συστατικά, κάτι που θα ήθελα να πίνω με τους φίλους και την οικογένειά μου, και αυτό είναι το Delola» προσθέτει.

Η Τζένιφερ Λόπεζ δεν πρόλαβε να δημοσιεύσει το βίντεο στον λογαριασμό της στο Instagram και άρχισε να δέχεται τις αποδοκιμασίες των απογοητευμένων θαυμαστών της. «Ουάου! Αυτό είναι απογοητευτικό» έγραψε ένας.

«Γιατί δεν δημιουργείς κάτι χωρίς αλκοόλ, αφού έχεις μιλήσει ανοιχτά για τις αρνητικές συνέπειες του αλκοόλ και πως δεν πίνεις; Αυτό φαίνεται τόσο off-brand για εσάς, ειλικρινά περίεργο να πουλάτε αλκοόλ».

Ένας άλλος συμφώνησε, γράφοντας: «Jlo δεν πίνεις. Αυτό είναι κάτι που έχεις επισημάνει πολλές φορές. Εννοώ, το καταλαβαίνω. Τα χρήματα είναι χρήματα, αλλά εσύ δεν πίνεις!». «Μιλάμε για το να παίρνουμε χρήματα» προσθέτει ένας άλλος.

Ανάμεσα στα αποδοκιμαστικά σχόλια, ένας θαυμαστής αναρωτήθηκε γιατί η Τζένιφερ Λόπεζ επέλεξε να λανσάρει μια μάρκα αλκοόλ, δεδομένου ότι ο σύζυγός της Μπεν Άφλεκ είχε στο παρελθόν προβλήματα με το αλκοόλ που τον οδήγησαν αρκετές φορές σε αποτοξίνωση.

Καπιταλισμός ή γνήσια ανεμελιά;

«Ο καπιταλισμός ξαναχτυπά», σχολίασε ένα άτομο.

«Ο JLo ήταν έμπνευση για μένα να μείνω μακριά από το αλκοόλ, μίλησε για το ότι σπάνια πίνει και αν το κάνει είναι μια γουλιά για γιορτή, οπότε είναι κρίμα που προωθεί το αλκοόλ όταν υπάρχουν τόσα πολλά υπέροχα ποτά χωρίς αλκοόλ».

«Για να το συζητήσουμε, σίγουρα μιλάει για δουλειά και πρόκειται για χρήματα, αλλά απλά φαίνεται ψεύτικο να προωθεί το αλκοόλ με το πρόσχημα του «ζήσε λίγο», όταν μιλάει για το πώς το αλκοόλ κάνει κακό στο δέρμα της και δεν είναι μέρος του τρόπου ζωής της (για να μην αναφέρουμε τα προβλήματα του Μπεν στο παρελθόν). Αλλά, ε, όλοι θα το γυρίσουμε για ένα δολάριο, σωστά;».

Η Jennifer Lopez αντιμετωπίζει αντιδράσεις για το λανσάρισμα μάρκας αλκοολούχων ποτών

Η Τζένιφερ Λόπεζ αποκάλυψε ότι αυτό το πρότζεκτ βρίσκεται στα σκαριά εδώ και δύο χρόνια, προσθέτοντας ότι το Lola είναι ένα παρατσούκλι που έχει εδώ και δύο χρόνια και δείχνει την «πιο παιχνιδιάρικη, ανέμελη πλευρά της».

To top