Ο Βασίλης Μπίσμικης για το θέατρο σοκ και τη σημασία της αλήθειας στο ελληνικό θέατρο

Μάθετε πώς ο θεατρικός σκηνοθέτης και ηθοποιός Βασίλης Μπίσμικης παράγει έργα που σοκάρουν και συγκινούν το κοινό σε αυτή τη συνέντευξη. Δείτε τις απόψεις του για το πολιτικό θέατρο, τον ωμό ρεαλισμό, το θέατρο σοκ και πολλά άλλα.

Ο Βασίλης Μπίσμικης για το θέατρο σοκ και τη σημασία της αλήθειας στο ελληνικό θέατρο>

Περιεχόμενα

  1. Βασίλης Μπισμπίκης: "Το θέατρο είναι πολιτική πράξη"
  2. Το σπάσιμο του πολιτικού πυρήνα στο ελληνικό θέατρο
  3. Η σημασία της μεταφοράς των παραστάσεων στο παρόν
  4. Θα μπορούσε ο Bisbikis να σκηνοθετήσει πιο κλασικά;
  5. Ο Μπισμπίκης δεν παίζει μπάλα στο δικό του γήπεδο
  6. Το θέατρο ως πολιτική πράξη

Δείτε το όραμα του Βασίλη Μπισμπίκη, του γνωστού ηθοποιού και σκηνοθέτη που ανεβάζει την παράσταση “Έγκλημα και τιμωρία: Αθήνα” στην Κρατική Λυρική Σκηνή.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, μιλάει για την ανάγκη του να παράγει έργα που σοκάρουν το κοινό, καθώς πιστεύει ότι με αυτόν τον τρόπο μπορεί να το αγγίξει, καθώς και για την πεποίθησή του ότι το θέατρο είναι μια πολιτική πράξη που μπορεί να σπάσει τα κοινωνικά στεγανά. Αποκτήστε μια εικόνα της προσέγγισής του στο θέατρο σοκ και του τρόπου με τον οποίο φέρνει τις παραστάσεις του στο παρόν για να τις κάνει πιο σχετικές με το σημερινό κοινό.

Βασίλης Μπισμπίκης: “Το θέατρο είναι πολιτική πράξη”

Ο Βασίλης Μπισμπίκης, γνωστός ηθοποιός και σκηνοθέτης, πιστεύει ότι το θέατρο είναι μια πολιτική πράξη. Σε συνέντευξή του μίλησε για το πώς το θέατρο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να φέρει τους περιθωριοποιημένους στην καρδιά μιας θεατρικής σκηνής.

Ο Μπισμπίκης λέει ότι πρέπει να μιλήσει για ανθρώπους που έχουν αποκλειστεί από την κοινωνία.

Το σπάσιμο του πολιτικού πυρήνα στο ελληνικό θέατρο

Ο Μπισμπίκης πιστεύει ότι το θέατρο πρέπει να σπάσει την πολιτική στεγανότητα. Αναφέρει το “Σπιρτόκουτο” του Γιάννη Οικονομίδη ως παράδειγμα θεατρικού έργου που έσπασε την απόσταση ανάμεσα στο κοινό και το έργο.

Ο Μπισμπίκης πιστεύει πολύ στο θέατρο σοκ και πιστεύει ότι μέσα από τη βία και το σοκ, το κοινό μπορεί να γρατζουνιστεί στην ψυχή και την καρδιά του έργου.

Η σημασία της μεταφοράς των παραστάσεων στο παρόν

Ο Μπισμπίκης πιστεύει ότι το κοινό πρέπει να βυθιστεί στο έργο. Φέρνει τις παραστάσεις του στο τώρα, ώστε το κοινό να μην έχει απόσταση.

Για παράδειγμα, στο τελευταίο του έργο “Έγκλημα και τιμωρία: Αθήνα”, μεταφέρει το έργο στο 2023 στην περιοχή γύρω από την Ομόνοια. Ο Μπισμπίκης πιστεύει ότι με αυτόν τον τρόπο, το κοινό μπορεί να σχετιστεί περισσότερο με το έργο και να μην αισθάνεται ότι είναι από άλλη εποχή.

Θα μπορούσε ο Bisbikis να σκηνοθετήσει πιο κλασικά;

Ενώ ο Μπισμπίκης είναι γνωστός για το ωμό ρεαλιστικό θέατρο, είναι ανοιχτός στο να σκηνοθετήσει και άλλα είδη. Θα έκανε κωμωδία, αλλά θα τη χρησιμοποιούσε ως όχημα για να καταδείξει ένα θέμα.

Ο Bisbikis είναι γνωστός για το θέατρο σοκ και πιστεύει ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για να αγγίξει το κοινό.

Ο Μπισμπίκης δεν παίζει μπάλα στο δικό του γήπεδο

Ο Μπισμπίκης δεν δημιουργεί έργα αντίθετα με αυτά για τα οποία είναι γνωστός, μόνο και μόνο για να είναι διαφορετικός. Πιστεύει ότι κάθε παράσταση που δημιουργεί εμπεριέχει την αισθητική του.

Ενώ μπορεί να θέλει να κάνει κάτι διαφορετικό στο μέλλον, δημιουργεί θεατρικά έργα με βάση αυτό για το οποίο πρέπει να μιλήσει εκείνη τη στιγμή.

Το θέατρο ως πολιτική πράξη

Ο Μπισμπίκης πιστεύει ότι το θέατρο είναι μια πολιτική πράξη και χρησιμοποιεί τα έργα του για να φέρει τους περιθωριοποιημένους στην καρδιά της θεατρικής σκηνής. Πιστεύει ότι το θέατρο πρέπει να σπάσει τον πολιτικό κορμό για να αγγίξει το κοινό.

Ο Bisbikis φέρνει τις παραστάσεις του στο τώρα για να βυθίσει το κοινό στο έργο και πιστεύει ότι το θέατρο σοκ είναι ο καλύτερος τρόπος για να αγγίξει την ψυχή και την καρδιά του κοινού.

To top