Ο Βασίλης Ζούλιας μιλάει για τα κοστούμια της «Emily in Paris» και την παγκόσμια αναγνώριση

Ο Βασίλης Ζούλιας μιλάει για τη συνεργασία του ως ενδυματολόγος με την ταινία του Netflix «Emily in Paris» και την παγκόσμια αναγνώρισή της. Συζητά για την επιτυχία που γνώρισε και τη συνεργασία του με τις Χρυσές Σφαίρες.

Ο Βασίλης Ζούλιας μιλάει για τα κοστούμια της «Emily in Paris» και την παγκόσμια αναγνώριση>

Περιεχόμενα

  1. Βασίλης Ζούλιας: Η επιτυχία του «Emily in Paris»
  2. Συμπέρασμα

Δείτε πώς ο Έλληνας σχεδιαστής μόδας, Βασίλης Ζούλιας, έφτασε στην παγκόσμια αναγνώριση μέσω της συνεργασίας του ως σχεδιαστής κοστουμιών στην επιτυχημένη σειρά του Netflix, «Emily in Paris».

Ο Ζούλιας μοιράζεται την εμπειρία του από την επιτυχία της σειράς και τον αντίκτυπο που είχε στο e-shop του, καθώς και την επερχόμενη δουλειά του με τη νέα σειρά «Glamorous» και τη συμμετοχή του στις Χρυσές Σφαίρες. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το ταξίδι του Ζούλια προς το να γίνει trendsetter στη βιομηχανία της μόδας.

Βασίλης Ζούλιας: Η επιτυχία του «Emily in Paris»

Ο Βασίλης Ζούλιας, γνωστός σχεδιαστής μόδας, μίλησε πρόσφατα για τη συνεργασία του ως σχεδιαστής κοστουμιών στην επιτυχημένη σειρά του Netflix «Emily in Paris».

Σε συνέντευξή του στην εκπομπή του OPEN «Who is Πρωινό», μοιράστηκε τον ενθουσιασμό του για την επιτυχία της σειράς, δηλώνοντας.

«Στη χώρα μας τα καταφέραμε και η επιτυχία του «Emily in Paris» μας έδωσε τεράστια χαρά. Μπήκαμε στον παγκόσμιο χάρτη της μόδας μέσα σε μια νύχτα. Ξεκινήσαμε την προβολή στις 23 Δεκεμβρίου στις 8 το βράδυ και μέχρι το πρωί είχαν μπει γυναίκες από 160 χώρες, αναζητώντας τα ρούχα που φορούσε η πρωταγωνίστρια».

Ο Ζούλιας εξήγησε επίσης ότι η δημοτικότητα της σειράς είχε σημαντικό αντίκτυπο στις πωλήσεις του ηλεκτρονικού του καταστήματος, με ένα κίτρινο σακάκι που φορούσε ο πρωταγωνιστής να σημειώνει τεράστια επιτυχία.

«Το ηλεκτρονικό κατάστημα άρχισε να χτυπάει κόκκινο και ευτυχώς ήμασταν προετοιμασμένοι. Ειδικά το κίτρινο σακάκι που φορούσε είχε μεγάλη επιτυχία».

Ανέφερε επίσης την επερχόμενη συνεργασία του με τον παραγωγό του «Emily in Paris», Darren Star, για τη νέα σειρά «Glamorous». Η Kim Cattrall, γνωστή για το ρόλο της στο «Sex and the City», θα φορέσει 4-5 από τα ρούχα του.

Εκτός από τη συνεργασία του με το Netflix, ο Ζούλιας μίλησε επίσης για τη συνεργασία του με τις Χρυσές Σφαίρες, δηλώνοντας.

«Το αουτσάιντερ από την Ελλάδα κατάφερε να ξεχωρίσει στις Χρυσές Σφαίρες. Έγινε viral. Οι Έλληνες δημιουργούν τάσεις και δεν χάνουμε τίποτα απολύτως. Βλέπω τόσο πολύ ταλέντο με μεγάλες δυνατότητες. Πρέπει να απαλλαγούμε από το θέμα του «ξένου». Η Patricia Field με βρήκε, δεν πρέπει να νιώθουμε ότι είμαστε εκτός».

Συμπέρασμα

Η συνεργασία του Βασίλη Ζούλια με το Netflix στην ταινία «Emily in Paris» όχι μόνο έφερε διεθνή αναγνώριση στο έργο του, αλλά και αύξησε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού του καταστήματος εν μία νυκτί.

Επίσης, έχει προκαλέσει κύματα στη βιομηχανία της μόδας με τη δουλειά του για τις Χρυσές Σφαίρες, αποδεικνύοντας ότι οι Έλληνες είναι trendsetters και έχουν μεγάλες δυνατότητες. Ο Ζούλιας ενθαρρύνει τους συμπατριώτες του Έλληνες να αγκαλιάσουν το ταλέντο τους και να μην αισθάνονται παρείσακτοι στον κόσμο της μόδας.

Ο Βασίλης Ζούλιας μιλάει για τα κοστούμια της «Emily in Paris» και την παγκόσμια αναγνώριση
To top