Περιεχόμενα
Ένας υποδιευθυντής λέει σε μια καθηγήτρια ότι οι μαθητές της «υποφέρουν» επειδή αρνείται να εργαστεί επιπλέον 20 απλήρωτες ώρες εβδομαδιαίως.
Με το 44% των Αμερικανών εκπαιδευτικών στα σχολεία Κ-12 να βιώνουν επαγγελματική εξουθένωση, μπορούμε να τους κατηγορήσουμε που δεν θέλουν να εργάζονται πέραν του σχολικού ωραρίου; Ο υποδιευθυντής πίστευε ότι η εκπαιδευτικός θα έπρεπε να εργάζεται πάνω από 20 ώρες πέραν του αμειβόμενου ωραρίου της. Την ιστορία μοιράστηκε ο σύζυγος της δασκάλας στο φόρουμ του Reddit, r/antiwork, αποκαλύπτοντας την άδικη μεταχείριση που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί σε όλη τη χώρα.
Βοηθός διευθυντή επικρίνει δάσκαλο επειδή δεν εργάζεται 20 επιπλέον απλήρωτες ώρες εβδομαδιαίως
Η διδασκαλία είναι ήδη ένα δύσκολο επάγγελμα.
Μεταξύ του συνεχούς σχεδιασμού μαθημάτων, της αντιμετώπισης ατίθασων μαθητών και τώρα της συνεχούς απειλής των πυροβολισμών στα σχολεία που απειλούν τις ΗΠΑ, δεν είναι μυστικό ότι οι εκπαιδευτικοί είναι από τους πιο υποτιμημένους και κακοπληρωμένους ανθρώπους στο εργατικό δυναμικό.
Μια έκθεση της Research.com διαπίστωσε ότι το 44% των Αμερικανών εκπαιδευτικών στα σχολεία Κ-12 δηλώνουν ότι αισθάνονται συχνά ή πάντα εξουθενωμένοι στην εργασία τους.
Έτσι, είναι κατανοητό αν δεν θέλουν να κάνουν επιπλέον δουλειά εκτός σχολικού ωραρίου.
Ωστόσο, ένας υποδιευθυντής δεν φάνηκε να συμμερίζεται αυτό το συναίσθημα, όταν μια δασκάλα αποφάσισε να μειώσει την εργασία της πέραν των ωρών που πληρώνεται.
Ο υποδιευθυντής πίστευε ότι η εκπαιδευτικός θα έπρεπε να εργάζεται πάνω από 20 ώρες πέραν του αμειβόμενου ωραρίου της. Την ιστορία μοιράστηκε ο σύζυγος της δασκάλας στο φόρουμ του Reddit, r/antiwork.
Αποκάλυψε ότι η σύζυγός του είναι καθηγήτρια Αγγλικών στην πέμπτη τάξη στην Ουάσιγκτον, η οποία βιώνει εξουθένωση λόγω του απαιτητικού προγράμματος που εκτείνεται εκτός του τυπικού σχολικού ωραρίου.
«Αφού μίλησε μαζί μου, με τον εκπρόσωπο του συνδικάτου της και με τον ψυχολόγο της, αποφάσισε να μειώσει τον όγκο εργασίας που έκανε για το σχολείο της», έγραψε ο άνδρας.
Πρόσφατα, ο υποδιευθυντής της συζύγου του πραγματοποίησε συνάντηση μετά το σχολείο για να συζητήσει την απόδοση της εργασίας της.
Κατά τη διάρκεια της δίωρης συνάντησης, ο υποδιευθυντής της και οι διευθυντές του σχολείου γελοιοποίησαν την εργασιακή της ηθική, με έναν διευθυντή να απαντά με το «το βλέπουμε» αφού τους ενημέρωσε ότι είχε κάνει ένα βήμα πίσω από το να εργάζεται εκτός σχολικού ωραρίου. Επιπλέον, ο υποδιευθυντής ισχυρίστηκε ότι οι μαθητές της «υπέφεραν» εξαιτίας της απόδοσής της εκτός εργασίας.
Προφανώς δυσκολεύονταν με τον δάσκαλό τους «να κάνει δουλειά μόνο κατά τις ώρες εργασίας».
Δεδομένου ότι ο μέσος μισθός των εκπαιδευτικών στην πολιτεία του Maryland είναι λίγο κάτω από 60.000 δολάρια ετησίως, μπορεί να δυσκολευόταν και η ίδια, ειδικά αν δεν λάμβανε πρόσθετη αμοιβή για την εργασία που εκτελούσε εκτός της τάξης.
Άλλοι δάσκαλοι αφορούσαν την εξουθένωση που βίωνε η σύζυγος του άνδρα λόγω των προκλήσεων που συνεπαγόταν η δουλειά.
Κάποιοι πρότειναν διαφορετικές επαγγελματικές διαδρομές που θα μπορούσαν να ακολουθήσουν οι καμένοι εκπαιδευτικοί, όπου θα μπορούσαν να εργάζονται πολύ λιγότερες ώρες για καλύτερες αποδοχές χρησιμοποιώντας τα διδακτικά τους διαπιστευτήρια, όπως μια θέση εργασίας στο μάρκετινγκ ή σε μια τράπεζα. Η εκπαίδευση είναι ένα κρίσιμο κομμάτι της ζωής μας και πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι εκπαιδευτικοί μας λαμβάνουν τις λογικές ώρες και αμοιβές που τους αξίζουν για να διατηρήσουν την ακμή της.
Υποτιμημένοι και κακοπληρωμένοι εκπαιδευτικοί
Η διδασκαλία είναι ένα από τα πιο απαιτητικά επαγγέλματα στις ΗΠΑ. Οι απαιτήσεις του συνεχούς σχεδιασμού μαθημάτων και του χειρισμού απείθαρχων μαθητών έχουν κάνει δύσκολη τη ζωή των εκπαιδευτικών.
Το θέμα των πυροβολισμών στα σχολεία έχει προσθέσει μόνο το άγχος που αντιμετωπίζουν καθημερινά.
Σύμφωνα με έκθεση της Research.com, το 44% των εκπαιδευτικών στα σχολεία Κ-12 βιώνει συχνά ή πάντα επαγγελματική εξουθένωση.
Οι εκπαιδευτικοί που έχουν βιώσει επαγγελματική εξουθένωση δεν μπορούν να κατηγορηθούν αν αρνούνται να κάνουν πρόσθετη εργασία εκτός σχολικού ωραρίου.
Βοηθός διευθυντή γελοιοποιεί το εργασιακό ήθος του δασκάλου
Πρόσφατα, μια καθηγήτρια Αγγλικών της πέμπτης τάξης στην Ουάσιγκτον άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα επαγγελματικής εξουθένωσης λόγω του απαιτητικού προγράμματός της που εκτεινόταν και εκτός του τυπικού σχολικού ωραρίου.
Αφού μίλησε με τον εκπρόσωπο του συνδικάτου της και τον ψυχολόγο της, αποφάσισε να μειώσει τον όγκο της εργασίας που έκανε για το σχολείο της. Ωστόσο, ο υποδιευθυντής της δεν φάνηκε να συμμερίζεται το συναίσθημά της.
Κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης, ο υποδιευθυντής και οι διευθυντές του σχολείου γελοιοποίησαν την εργασιακή της ηθική, αφού τους ενημέρωσε ότι είχε κάνει ένα βήμα πίσω από την εργασία της εκτός σχολικού ωραρίου.