Περιεχόμενα
Η προοπτική της σερβιτόρας: Εστιατόρια: Προκλητική Γονική Συμπεριφορά στα Εστιατόρια Ως σερβιτόρα για 12+ χρόνια, έχω συναντήσει όλους τους τύπους πελατών και έχω γίνει μάρτυρας των συμπεριφορών τους, αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με τον τρόπο που κάποιοι γονείς χειρίζονται τα παιδιά τους στα εστιατόρια. Από την εκτόξευση μενού και τα υποτιμητικά σχόλια μέχρι τις ανάρμοστες ενέργειες, είναι αποκαρδιωτικό. Γονείς, αναλάβετε την ευθύνη των πράξεών σας, καθώς τα παιδιά απορροφούν τα πάντα.
Ας δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον με σεβασμό και ας θυμόμαστε ότι δεν είμαστε υπηρέτες σας και ότι το χάος του παιδιού σας είναι δική σας ευθύνη. Ο σεβασμός είναι πολύ σημαντικός. – Αντιγόνη.
Παράπονα σερβιτόρων: Προκλητική Γονική Συμπεριφορά στα Εστιατόρια
Κατά τη διάρκεια της εκτεταμένης 12χρονης καριέρας μου ως σερβιτόρα, είχα την ευκαιρία να σερβίρω ένα ευρύ φάσμα πιάτων, από πίτσες και κρέπες μέχρι γκουρμέ λιχουδιές.
Ορισμένα εστιατόρια μου έδωσαν χαρά, ενώ άλλα με έκαναν να αναρωτηθώ για την επιλογή του επαγγέλματός μου. Παρ’ όλα αυτά, αυτό το ταξίδι μου έδωσε ανεκτίμητα μαθήματα για την ανθρώπινη συμπεριφορά, ξεπερνώντας κάθε άλλη εργασιακή εμπειρία.
Χαρακτήρας: Παρατηρώντας τη συμπεριφορά
Τα εστιατόρια χρησιμεύουν ως ένα μοναδικό παράθυρο στην προσωπικότητα των ανθρώπων. Μπορεί κανείς να διακρίνει πολλά για τον χαρακτήρα κάποιου παρατηρώντας απλώς τη συμπεριφορά του σε ένα εστιατόριο.
Ο τρόπος με τον οποίο αλληλεπιδρούν με το προσωπικό, η ευγένεια και η ευγνωμοσύνη τους μιλούν για πολλά πράγματα.
Γονείς που συμπεριφέρονται σαν αδέσποτα ζώα
Δυστυχώς, ορισμένοι γονείς επιδεικνύουν μια ανησυχητική έλλειψη ευπρέπειας όταν γευματίζουν έξω με τα παιδιά τους, μοιάζοντας με ζώα που απελευθερώνονται από την αιχμαλωσία και βγαίνουν στην κοινωνία.
Έχω γίνει μάρτυρας περιστατικών που δεν θα μπορέσω ποτέ να ξεχάσω. Ένας πατέρας πέταξε κάποτε ένα μενού στο κεφάλι μου μπροστά στο παιδί του, μια μητέρα με προσέβαλε ανοιχτά μπροστά στα τρία παιδιά της και ένας άλλος πατέρας θεώρησε σκόπιμο να με χουφτώσει παρουσία του έφηβου γιου του.
Παράδειγμα για τα παιδιά
Εάν οι γονείς αισθάνονται ανήσυχοι ή στεναχωρημένοι, καλό είναι να αντιμετωπίσουν τα προσωπικά τους θέματα πριν από την κοινωνικοποίηση.
Εάν αισθάνονται καταβεβλημένοι ή αγχωμένοι, η ενασχόληση με δραστηριότητες όπως το να πηγαίνουν στο γυμναστήριο, το kickboxing ή η αναζήτηση θεραπείας μπορεί να είναι εξαιρετικά ευεργετική. Είναι ζωτικής σημασίας να μην αντιμετωπίζετε το προσωπικό των υπηρεσιών ή τους άλλους ως αντικείμενα μιας χρήσης, ειδικά μπροστά σε παιδιά που είναι ευεπηρέαστα.
Τα παιδιά απορροφούν τα πάντα σαν σφουγγάρια και προσβλέπουν πρόθυμα στους γονείς τους για καθοδήγηση και καλή συμπεριφορά.
Το χάος των παιδιών χωρίς επίβλεψη
Τα περισσότερα από τα καταστήματα στα οποία εργάστηκα ήταν σχετικά μικρά, γεγονός που καθιστά ακόμη πιο περίεργο το γεγονός ότι οι γονείς πιστεύουν ότι είναι αποδεκτό να αφήνουν τα παιδιά τους να αλωνίζουν ανάμεσα στα τραπέζια, διαταράσσοντας άλλους πελάτες που αναζητούν μια ήρεμη γευστική εμπειρία. Εμείς, οι σερβιτόροι, δεν είμαστε μπέιμπι σίτερ, υπεύθυνοι για την επιβολή της τάξης σε κάθε άτακτο παιδί που περνάει από το δρόμο μας, δημιουργώντας χάος σε όλο το εστιατόριο.
Είναι δική σας ευθύνη ως γονείς να ελέγχετε και να επιβλέπετε τα παιδιά σας, καθώς αυτό επηρεάζει άμεσα την ευημερία όλων των πελατών.
Η εθιμοτυπία του φιλοδωρήματος
Ανεξάρτητα από τον πλούτο, η εθιμοτυπία των φιλοδωρημάτων παραμένει απαραίτητη. Με προβληματίζει όταν τα εύπορα άτομα αφήνουν μόλις 70 ή 80 λεπτά ως φιλοδώρημα.
Μην ξεχνάτε ότι πολλά καταστήματα μας πληρώνουν πενιχρούς μισθούς, συχνά μόλις λίγα ευρώ την ώρα, καθιστώντας τα φιλοδωρήματα σημαντικό μέρος του εισοδήματός μας. Αν επιθυμείτε ζεστό, νόστιμο φαγητό που σερβίρεται με χαμόγελο από αφοσιωμένο προσωπικό στο προσιτό αλλά κομψό κατάστημα στο οποίο εργάζομαι, σκεφτείτε να βάλετε λίγο πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη σας και να αφήσετε το κατάλληλο φιλοδώρημα.
Δείξτε την ικανοποίηση και την εκτίμησή σας για τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Σεβασμός στο περιβάλλον και στο προσωπικό
Τα παιδιά μπορούν να αφήσουν πίσω τους ένα μεγάλο χάος.
Το φαγητό που βρίσκεται διάσπαρτα κάτω από τα τραπέζια, οι λεκέδες από χυμούς στα τραπεζομάντιλα και οι πετσέτες που είναι τσαλακωμένες και διασκορπισμένες δημιουργούν ένα δυσάρεστο θέαμα τόσο για τους πελάτες όσο και για το προσωπικό. Ο καθαρισμός μετά το παιδί σας είναι δική σας ευθύνη. Δεν είμαστε οι υπηρέτες σας, ούτε είμαστε εδώ για να καθαρίζουμε μετά τα μικρά σας. Αν το παιδί σας κάνει ακαταστασία στο σπίτι και το επιτρέπετε, αυτό είναι δικαίωμά σας.
Ωστόσο, σε έναν δημόσιο χώρο, ο σεβασμός προς τους άλλους και η διατήρηση της καθαριότητας είναι ζωτικής σημασίας.
Σας ευχαριστώ που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε τις σκέψεις και τις ανησυχίες μου. Ας συνεργαστούμε για να δημιουργήσουμε μια ευχάριστη και με σεβασμό γευστική εμπειρία για όλους.
S.