Περιεχόμενα
Νοσοκομείο Γιαννιτσών: Ασθενής έμεινε αβοήθητος για δύο ώρες
.Ένα εκπληκτικό περιστατικό σημειώθηκε στο Νοσοκομείο Γιαννιτσών, όταν ένας 53χρονος ασθενής έμεινε να υποφέρει από τους πόνους για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Παρά την επείγουσα ανάγκη της για ιατρική φροντίδα, παραμελήθηκε για σχεδόν δύο ώρες, επιδεινώνοντας την επιδεινούμενη κατάστασή της.
Αυτό το οδυνηρό περιστατικό ώθησε την οικογένεια να αναλάβει δράση, καταθέτοντας καταγγελία κατά του διοικητή του νοσοκομείου και προτρέποντας τον Υπουργό Υγείας να αντιμετωπίσει τα συστημικά ζητήματα και να δώσει προτεραιότητα στην ευημερία των ασθενών. Είναι ζωτικής σημασίας τα νοσοκομεία να δίνουν προτεραιότητα στους ασθενείς τους και να παρέχουν έγκαιρη και συμπονετική φροντίδα.
Νοσοκομείο Γιαννιτσών: Για δύο ώρες αβοήθητος ο ασθενής.
Νοσοκομείο Γιαννιτσών: Για δύο ώρες αβοήθητος ο ασθενής
Ένα εκπληκτικό περιστατικό συνέβη στο Νοσοκομείο Γιαννιτσών χθες το πρωί, όταν μια 53χρονη ασθενής, συνοδευόμενη από τον σύζυγό της, έφτασε στα επείγοντα με αφόρητους πόνους.
Αφήγηση από πρώτο χέρι του Κωνσταντίνου Σούρλα. Αφήγηση από πρώτο χέρι του Κωνσταντίνου Σούρλα:
«Στις 8:00 π.μ., έσπευσα με τη γυναίκα μου στο νοσοκομείο, καθώς είχε αφόρητους κοιλιακούς πόνους. Παρά το ιστορικό της με οκτώ χειρουργικές επεμβάσεις και χρόνιες ιατρικές παθήσεις, έμεινε αφύλακτη για σχεδόν δύο ώρες.
Η σύζυγός μου βρισκόταν σε αγωνία, φώναζε από τον πόνο και τελικά έχασε τις αισθήσεις της. Παρά τις απεγνωσμένες εκκλήσεις μου για ιατρική φροντίδα, δεν εμφανίστηκε κανένας γιατρός. Το νοσηλευτικό προσωπικό έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε, αλλά οι προσπάθειές τους ήταν ανεπαρκείς χωρίς την εξέταση ενός γιατρού.
Τελικά, μετά από περίπου δύο ώρες, ένας χειρουργός, ο οποίος έτυχε να ασχολείται με ένα άλλο επείγον περιστατικό, εξέτασε τη σύζυγό μου. Αξίζει να σημειωθεί ότι όταν πλησίασα τον Διοικητή του Νοσοκομείου για να ζητήσω άμεση βοήθεια, αντί να ζητήσει συγγνώμη, χρησιμοποίησε βρισιές, καθώς το περιστατικό αυτό είχε συμβεί στο παρελθόν πριν από έξι μήνες».
Δήλωση του δικηγόρου της οικογένειας, Στέλιου Σούρλα. Δήλωση του δικηγόρου της οικογένειας, Στέλιου Σούρλα:
«Στην εποχή μας, είναι απαράδεκτο ένας φορολογούμενος, ο οποίος έχει απόλυτη ανάγκη επείγουσας περίθαλψης, να περιμένει περίπου δύο ώρες χωρίς να εξεταστεί από γιατρό.
Ο εν λόγω ασθενής θα μπορούσε να ήταν ένα μικρό παιδί ή κάποιος που βρισκόταν σε κατάσταση απειλητική για τη ζωή του. Δεν μας μένει άλλη επιλογή από το να καταθέσουμε μήνυση κατά του διοικητή του νοσοκομείου και οποιουδήποτε άλλου υπεύθυνου. Καλώ τον Υπουργό Υγείας να αντιμετωπίσει αυτά τα σοβαρά ζητήματα και τις ελλείψεις πριν γίνουμε μάρτυρες τραγικών συνεπειών.
Επιπλέον, η διοίκηση του νοσοκομείου πρέπει να υιοθετήσει μια ασθενοκεντρική προσέγγιση, υποστηρίζοντας και δίνοντας προτεραιότητα στους πολίτες».