Αναδιάρθρωση ΕΛΤΑ: Συναρπαστικές αλλαγές στα Ελληνικά Ταχυδρομεία

Τα ΕΛΤΑ προχωρούν σε μια συγκλονιστική αναδιάρθρωση, κλείνοντας 25 καταστήματα για να γίνουν μια σύγχρονη και αποτελεσματική εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών. Ο Διευθύνων Σύμβουλος περιγράφει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών, την επέκταση του δικτύου διανομής, την ενίσχυση της θέσης στην αγορά ταχυμεταφορών και την υιοθέτηση του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Αναδιάρθρωση ΕΛΤΑ: Συναρπαστικές αλλαγές στα Ελληνικά Ταχυδρομεία>

Περιεχόμενα

  1. Θρίλερ με τα ΕΛΤΑ: Μαζικές κλειδαριές – Τι συνέβη;
  2. Αναδιάρθρωση για καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών
  3. Σχέδιο σχεδιασμένο για πρόοδο
  4. Ανάδυση ως σύγχρονη εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών
  5. Ολοκληρωμένο σχέδιο αναδιοργάνωσης
  6. Δέσμευση της ΕΛΤΑ προς τους ανθρώπους και τους πελάτες της
  7. Καταστήματα που αναστέλλουν τη συναλλακτική δραστηριότητα
  8. Μήνυμα από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο
  9. Προσοχή στις απόπειρες phishing

Τα ΕΛΤΑ, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, βρίσκονται σε ένα συναρπαστικό πρόγραμμα αναδιάρθρωσης.

Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, 25 καταστήματα θα κλείσουν, με στόχο τη μετατροπή των ΕΛΤΑ σε μια πιο αποτελεσματική και σύγχρονη εταιρεία που θα εστιάζει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Γρηγόρης Σκλήκας, τονίζει το ολοκληρωμένο σχέδιο που σχεδιάστηκε από τα ΕΛΤΑ και εξωτερικό σύμβουλο για την ενίσχυση της παρουσίας και των υπηρεσιών της εταιρείας.

Το σχέδιο αναδιοργάνωσης περιλαμβάνει την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών, την επέκταση του δικτύου διανομής, την ενίσχυση της θέσης στην αγορά των ταχυμεταφορών και την εφαρμογή ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου. Στόχος είναι να αναδειχθεί μια πλήρως ανταγωνιστική εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών, που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών σε όλη την Ελλάδα.

Η μακρόχρονη ιστορία και το πανελλαδικό δίκτυο των ΕΛΤΑ λειτουργούν ως ισχυρά θεμέλια για το μέλλον των Ελληνικών Ταχυδρομείων. Η επιστολή της εταιρείας διαβεβαιώνει τους εργαζόμενους για τη δέσμευσή τους στη διαφάνεια και την ενεργό υποστήριξη που απαιτείται για την επιτυχία.

Επιπλέον, τα ΕΛΤΑ προειδοποιούν τους πελάτες για απόπειρες phishing που ισχυρίζονται ψευδώς ότι προέρχονται από την εταιρεία, προτρέποντάς τους να μην ανταποκριθούν και να μην παρέχουν προσωπικές πληροφορίες.

Θρίλερ με τα ΕΛΤΑ: Μαζικές κλειδαριές – Τι συνέβη;

Ένα απίστευτο θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη με τα ΕΛΤΑ σε ρόλο… πρωταγωνιστή! Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) κλείνουν 25 καταστήματά τους από τις 10 Ιουλίου 2023, στο πλαίσιο του προγράμματος αναδιάρθρωσης, τρία χρόνια μετά την εξαγγελία του επί της προηγούμενης κυβερνητικής θητείας.

Αναδιάρθρωση για καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών

Την ανάγκη αναδιοργάνωσης των ΕΛΤΑ σε μια αποτελεσματική και σύγχρονη εταιρεία με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, αυξάνοντας παράλληλα την αποδοτικότητά τους ως μια σύγχρονη και πλήρως ανταγωνιστική εταιρεία παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών, ενημερώνει με επιστολή του ο Διευθύνων Σύμβουλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων τους εργαζόμενους.

Σχέδιο σχεδιασμένο για πρόοδο

Στην επιστολή του, ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, κ. Γρηγόρης Σκλήκας, κάνει λόγο για «ένα σχέδιο που σχεδιάστηκε λεπτομερώς από τους ανθρώπους των ΕΛΤΑ, σε συνεργασία με εξωτερικό σύμβουλο, λαμβάνοντας υπόψη τη δυναμική της εταιρείας και τις ανάγκες της αγοράς, με στόχο, σε ορίζοντα 18 μηνών, να είμαστε παντού, αλλά καλύτερα, για την εταιρεία μας, τους ανθρώπους μας και τους πελάτες μας».

Ανάδυση ως σύγχρονη εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, «στόχος των ιστορικών ΕΛΤΑ είναι να αναδειχθούν σε μια σύγχρονη και πλήρως ανταγωνιστική εταιρεία παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών, ανταποκρινόμενη στα νέα δεδομένα της αγοράς και κυρίως στις απαιτήσεις των πελατών σε όλη την Ελλάδα για καλύτερες, ταχύτερες και πιο αξιόπιστες υπηρεσίες και λύσεις.

Ολοκληρωμένο σχέδιο αναδιοργάνωσης

Η αναδιοργάνωση των ΕΛΤΑ περνά μέσα από ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναδιοργάνωσης και ολιστικού ανασχεδιασμού της εξυπηρέτησης των πελατών, το οποίο αναμένεται να ξεδιπλωθεί σταδιακά σε διάστημα 18 μηνών και περιλαμβάνει.

  • Μια νέα εποχή εξυπηρέτησης πελατών με βάση τα διεθνή πρότυπα
  • Ένα νέο οικοσύστημα διανομής με ένα ολοκληρωμένο, πλήρως εκσυγχρονισμένο και λειτουργικό δίκτυο
  • Αναβάθμιση της λειτουργίας των υποκαταστημάτων σε καίριες περιοχές
  • Ενίσχυση της θέσης των ΕΛΤΑ στην αγορά ταχυμεταφορών
  • Νέο επιχειρηματικό μοντέλο που υποστηρίζει ενεργά τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις
  • Ψηφιακός μετασχηματισμός και βελτίωση των υποδομών
  • Επανασχεδιασμός των δρομολογίων και ανανέωση του στόλου
  • Ένα νέο υβριδικό μοντέλο παρουσίας

Δέσμευση της ΕΛΤΑ προς τους ανθρώπους και τους πελάτες της

«Το σχέδιο αναδιοργάνωσης των ΕΛΤΑ δημιουργεί εμπιστοσύνη στους ανθρώπους τους, οι οποίοι συμβάλλουν ενεργά στην υλοποίησή του, ότι τα ΕΛΤΑ διατηρούν τον καίριο ρόλο τους στην ελληνική κοινωνία και οικονομία, καθώς και την ασφάλεια στους πελάτες της εταιρείας να συνεχίσουν να την εμπιστεύονται», καταλήγουν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία στην ανακοίνωσή τους.

Καταστήματα που αναστέλλουν τη συναλλακτική δραστηριότητα

Με βάση τις αποφάσεις που έχουν ήδη αναρτηθεί στη «Διαύγεια», από τις 10 Ιουλίου, τα ακόλουθα καταστήματα θα αναστείλουν την εμπορική τους δραστηριότητα: Κοκκινιά, Καλύβια Θορικού, Αμφιθέα (Π.

Φαλήρου 2), Άγιοι Ανάργυροι, Αγία Τριάδα Αργολίδας, Πάτρα 4, Ερυθρών Αττικής, Ελευθέριος στη Θεσσαλονίκη, Ντεριγνύ στην Αθήνα, Αργυρούπολη, Χαριλάου στη Θεσσαλονίκη, Κορυδαλλού, Κοντοπυραϊκός, Κολωνάκι, Κηφισιά (Κέντρο), Κάτω Πατησίων (Αθ. 42), Καμίνια, Καλλιθέα 3, Ευκαρπία στη Θεσσαλονίκη, Ελληνορώσων, Βυτίνα στην Αρκαδία, Νοσοκομείο Ρίου, Παλαίρου στην Αιτωλοακαρνανία, Νέα Ιωνία στο Βόλο και Νεάπολη στη Νίκαια.

Μήνυμα από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο

«Αγαπητοί συνάδελφοι, Διανύουμε μια μεταβατική περίοδο στην ιστορία των ΕΛΤΑ, μια περίοδο μεγάλων απαιτήσεων και ταυτόχρονα αυξημένων ευκαιριών. Κάθε μεταβατική περίοδος είναι μια ευκαιρία για ανανέωση, επανεκκίνηση και εκσυγχρονισμό…».

[Πλήρες κείμενο της επιστολής του Διευθύνοντος Συμβούλου].

Προσοχή στις απόπειρες phishing

Τα ΕΛΤΑ προειδοποιούν για δόλια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και SMS που ισχυρίζονται ψευδώς ότι προέρχονται από την εταιρεία. Μην απαντάτε σε τέτοια μηνύματα και μην δίνετε προσωπικές πληροφορίες.

Πρόκειται για απόπειρες ηλεκτρονικού «ψαρέματος» (phishing) με σκοπό την κλοπή ευαίσθητων δεδομένων.

To top