Απεργία στα μέσα μαζικής μεταφοράς: Λεωφορεία και τρόλεϊ δεν κυκλοφορούν αύριο

Οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας σε λεωφορεία και τρόλεϊ, ζητώντας ασφαλείς μετακινήσεις. Η απεργία έχει προγραμματιστεί για την Πέμπτη 6 Απριλίου, από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα.

Απεργία στα μέσα μαζικής μεταφοράς: Λεωφορεία και τρόλεϊ δεν κυκλοφορούν αύριο>

Περιεχόμενα

  1. λεωφορείων και τρόλεϊ: Απεργία στα μέσα μαζικής μεταφοράς αύριο
  2. Συνεχίζεται η έρευνα για την τραγωδία στο τρένο των Τεμπών
  3. Υψηλά τα συναισθήματα καθώς τα τρένα επανέρχονται στον άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης
  4. Εκθέσεις των FT για την τραγωδία του τρένου στα Τέμπη

Αύριο, Πέμπτη 6 Απριλίου, οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Ελλάδα θα απεργήσουν και πάλι. Αυτή τη φορά, η στάση εργασίας θα αφορά τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ και θα διαρκέσει από τις 11:00 έως τις 16:00.

Όσοι σκοπεύουν να ταξιδέψουν με λεωφορεία ή τρόλεϊ θα πρέπει να σημειώσουν ότι τα τελευταία δρομολόγια θα αναχωρήσουν από τα σημεία αφετηρίας από τις 10:00, ενώ η αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται μετά τις 17:00. Η απεργία εντάσσεται στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων κινητοποιήσεων των εργαζομένων στις μεταφορές που ζητούν ασφαλείς μετακινήσεις. Εν τω μεταξύ, συνεχίζονται οι έρευνες και οι καταθέσεις για την τραγωδία με το τρένο των Τεμπών.

λεωφορείων και τρόλεϊ: Απεργία στα μέσα μαζικής μεταφοράς αύριο

Οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς ανακοίνωσαν νέες κινητοποιήσεις, συνεχίζοντας την απεργία τους με στάση εργασίας σε λεωφορεία και τρόλεϊ.

Τα δρομολόγια των λεωφορείων και των τρόλεϊ θα διακοπούν από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα της Πέμπτης 6 Απριλίου, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΑ. Τα τελευταία δρομολόγια θα αναχωρήσουν από τα σημεία εκκίνησης στις 10:00, ενώ η αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται μετά τις 17:00. Τα λεωφορεία στα δρομολόγια που έχουν ανατεθεί στο ΚΤΕΛ θα εκτελούν κανονικά τα δρομολόγια.

Συνεχίζεται η έρευνα για την τραγωδία στο τρένο των Τεμπών

Συνεχίζονται οι καταθέσεις και οι ανακρίσεις στο πλαίσιο της έρευνας για την τραγωδία στα Τέμπη, όπου 57 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε σιδηροδρομικό δυστύχημα.

Στο γραφείο του εφέτη ανακριτή κατέθεσε πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της ΕΡΓΟΣΕ που παραιτήθηκε πριν από ένα χρόνο και δημοσιοποίησε τις ενστάσεις και τις ανησυχίες του για την υλοποίηση της σύμβασης 717, του συστήματος τηλεπικοινωνιών. Η έρευνα αναμένεται να συνεχιστεί με περισσότερες καταθέσεις από σταθμάρχες και κλειδαράδες.

Υψηλά τα συναισθήματα καθώς τα τρένα επανέρχονται στον άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης

Περισσότερο από ένα μήνα μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, τα δρομολόγια του τρένου στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη επαναλήφθηκαν. Η επανέναρξη των δρομολογίων ακολουθεί την τραγωδία που άφησε πίσω της 57 νεκρούς.

Τέσσερις αμαξοστοιχίες, δύο από την Αθήνα και δύο από τη Θεσσαλονίκη, βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε λειτουργία. Οι επιβάτες επιστρέφουν σιγά σιγά στα σιδηροδρομικά ταξίδια μετά τους αρχικούς φόβους. Σύμφωνα με τον προσωρινό υπουργό Μεταφορών, Γιώργο Γεραπετρίτη, η ασφάλεια έχει αποκατασταθεί στη γραμμή.

Οι αρχές σπεύδουν να ολοκληρώσουν το υπό κατασκευή σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης μέχρι τον Σεπτέμβριο, φέρνοντας τους ελληνικούς σιδηροδρόμους σε ευθυγράμμιση με τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας.

Εκθέσεις των FT για την τραγωδία του τρένου στα Τέμπη

Οι Financial Times έκαναν μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία του ΟΣΕ, του κρατικού σιδηροδρομικού φορέα, μετά την επανέναρξη των δρομολογίων στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη ήταν μια καταστροφή που ήταν θέμα χρόνου, δεδομένης της κακής κατάστασης της υποδομής και του βουνού χρέους που έχει συσσωρεύσει ο ΟΣΕ, σύμφωνα με τους FT. Η έρευνα για το ατύχημα βρίσκεται σε εξέλιξη, με τον σταθμάρχη που είχε υπηρεσία το μοιραίο βράδυ να κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια.

Το ατύχημα έχει γίνει μια στιγμή απολογισμού για την αποτυχία των διαδοχικών κυβερνήσεων και των διεθνών πιστωτών να μεταμορφώσουν τη σιδηροδρομική εταιρεία που είχε συσσωρεύσει χρέος 11 δισεκατομμυρίων ευρώ και είχε μια κουλτούρα κακοδιαχείρισης, πολιτικής ευνοιοκρατίας και αδιαφορίας για τη βελτίωση της ασφάλειας του δικτύου.

To top