Περιεχόμενα
Ψάχνετε για απεριόριστα δεδομένα και ομιλία κινητής τηλεφωνίας για το Πάσχα; Δείτε τις τελευταίες προσφορές από την Cosmote, τη NOVA και τη Vodafone.
Αλλά προτού υπογράψετε, φροντίστε να γνωρίζετε τα καταναλωτικά σας δικαιώματα! Ένας νέος κώδικας δεοντολογίας έχει δημοσιευθεί, ο οποίος υποχρεώνει τους παρόχους να είναι διαφανείς και να σέβονται τους καταναλωτές κατά την επικοινωνία τους με αυτούς. Μάθετε περισσότερα για τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούν για να αποφύγουν κυρώσεις.
Απεριόριστες προσφορές δεδομένων και ομιλίας κινητής τηλεφωνίας από Cosmote, NOVA και Vodafone
Αποκτήστε τις καλύτερες προσφορές για απεριόριστα δεδομένα και ομιλία κινητής τηλεφωνίας αυτό το Πάσχα! Η Nova προσφέρει απεριόριστα δεδομένα και ομιλία μόνο με 4,90€ για 21 ημέρες και η Free2Go έχει προσφορά απεριόριστων GB με μόνο 4,50€.
Η Cosmote προσφέρει απεριόριστα δεδομένα δωρεάν για 7 ημέρες, ενώ η Vodafone προσφέρει απεριόριστα δεδομένα για 10 ημέρες για όλους τους συνδρομητές της. Για να συμμορφωθούν με τον Κώδικα Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών σε Καταναλωτές, οι πάροχοι πρέπει να ακολουθούν ορισμένους κανόνες συμπεριφοράς για την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών.
Για τυχόν παραβάσεις θα επιβάλλονται κυρώσεις.
Κώδικας δεοντολογίας για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στους καταναλωτές
Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ ο Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών σε Καταναλωτές, ο οποίος θέτει συγκεκριμένους κανόνες συμπεριφοράς και προϋποθέσεις που πρέπει να τηρούν οι πάροχοι, όπως η Cosmote-OTE, η Vodafone, η Wind, η Nova, αλλιώς αντιμετωπίζουν κυρώσεις για παραβάσεις.
Οι κανόνες περιλαμβάνουν δίκαιες και διαφανείς πρακτικές επικοινωνίας και πωλήσεων, κατάλληλο ωράριο επικοινωνίας, προστασία των προσωπικών δεδομένων και διασφάλιση ότι το προσωπικό χρησιμοποιεί το κατάλληλο λεξιλόγιο κατά την επικοινωνία με τους καταναλωτές. Τα τμήματα χειρισμού παραπόνων πρέπει να είναι επαρκώς στελεχωμένα και εφοδιασμένα με πόρους ώστε να χειρίζονται αποτελεσματικά τα παράπονα και τα ερωτήματα των καταναλωτών.