Αποκάλυψη της ληστείας πελατών: Μαμούθ» ελληνικό σούπερ μάρκετ αντιμετωπίζει βαρύ πρόστιμο

Πρόστιμο σε μεγάλο ελληνικό σούπερ μάρκετ: Κλέβοντας πελάτες αποκαλύφθηκε – Βαριά η ποινή του υπουργείου

Αποκάλυψη της ληστείας πελατών: Μαμούθ» ελληνικό σούπερ μάρκετ αντιμετωπίζει βαρύ πρόστιμο>

Περιεχόμενα

  1. Πρόστιμο μαμούθ σε ελληνικό σούπερ μάρκετ για εκμετάλλευση καταναλωτών
  2. Η Σκλαβενίτης αναδεικνύεται σε κυρίαρχη αλυσίδα σούπερ μάρκετ
  3. Χειρισμός με προσοχή: Προειδοποιητικές συμβουλές για τους αγοραστές σούπερ μάρκετ
  4. Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος ανταγωνίζονται για την κυριαρχία στην αγορά

Δείτε τη σοκαριστική υπόθεση ενός μεγάλου ελληνικού σούπερ μάρκετ στο οποίο επιβλήθηκε πρόστιμο για ληστεία πελατών.

Ενημερωθείτε για τις εκτεταμένες παραβάσεις και το βαρύ πρόστιμο άνω των 300.000 ευρώ, το οποίο αποτελεί το δεύτερο βαρύ πρόστιμο που επιβάλλεται στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Εμβαθύνετε στις λεπτομέρειες γύρω από τις παραβάσεις και τις επιπτώσεις τους στον τομέα του λιανικού εμπορίου.

Ενημερωθείτε για τις τελευταίες εξελίξεις στην αγορά των σούπερ μάρκετ, συμπεριλαμβανομένης της κυριαρχίας της Σκλαβενίτης και των στρατηγικών κινήσεων του Μασούτη. Ενημερωθείτε για τους κινδύνους από τα μολυσμένα τρόφιμα και τις συσκευασίες των σούπερ μάρκετ, καθώς και για τα σχέδια επέκτασης αυτών των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Πρόστιμο μαμούθ σε ελληνικό σούπερ μάρκετ για εκμετάλλευση καταναλωτών

Μια γνωστή ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ πρόκειται να αντιμετωπίσει αυστηρές οικονομικές κυρώσεις για την εκμετάλλευση των πελατών της.

Το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων αναμένεται να επιβάλει ένα βαρύ πρόστιμο στο σούπερ μάρκετ, με πληροφορίες να αναφέρουν ότι μπορεί να ξεπεράσει τις 300.000 ευρώ. Αυτό θα σηματοδοτήσει το δεύτερο σημαντικό πρόστιμο που επιβάλλεται σε μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, καθώς ένα προηγούμενο πρόστιμο έφτασε τις 600.000 ευρώ.

Η εταιρεία θα πρέπει να παράσχει εξηγήσεις στην αρμόδια ελεγκτική υπηρεσία σχετικά με τις εικαζόμενες παραβάσεις.

Το πρόστιμο αφορά δύο κατηγορίες παραβάσεων: αποκλίσεις στις τιμές των προϊόντων μεταξύ του ράφι και της ταμειακής μηχανής και υπέρβαση των επιτρεπόμενων περιθωρίων κέρδους που ορίζει η νομοθεσία. Έχουν αναφερθεί πολυάριθμες περιπτώσεις αυτών των παραβάσεων, που αφορούν πολλά προϊόντα.

Η ανακοίνωση του επικείμενου προστίμου από το Υπουργείο Ανάπτυξης προκάλεσε ανησυχίες στον τομέα του λιανικού εμπορίου.

Πρώτον, η προαναγγελία του προστίμου ήρθε πριν η κατηγορούμενη αλυσίδα σούπερ μάρκετ προλάβει να απαντήσει στους ισχυρισμούς της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού (ΔΗΜΕΑ), γεγονός που σημαίνει ότι οι ενστάσεις της αγνοήθηκαν. Δεύτερον, λόγω του μεγέθους της αλυσίδας, εμπλέκεται ολόκληρος ο κλάδος, γεγονός που οδηγεί σε απώλεια αξιοπιστίας και ενισχύει τις κατηγορίες για ανήθικες πρακτικές στον κλάδο του λιανικού εμπορίου.

Η Σκλαβενίτης αναδεικνύεται σε κυρίαρχη αλυσίδα σούπερ μάρκετ

Ο Σκλαβενίτης, ένας από τους κορυφαίους λιανοπωλητές στην Ελλάδα, εδραίωσε την κυριαρχία του στην αγορά των σούπερ μάρκετ μέσω της εξαγοράς μιας νέας αλυσίδας.

Η επιτυχία αυτή υπογραμμίζεται περαιτέρω από την αποτυχημένη προσπάθεια της Μασούτης να αγοράσει την αλυσίδα Yegos, με αποτέλεσμα η Σκλαβενίτης να εξασφαλίσει και τα τέσσερα καταστήματα, ενώ η Μασούτης απέκτησε μόνο δύο.

Ο Ευάγγελος Γέγος, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «Γέγος», επιβεβαίωσε τη μεταβίβαση της ιδιοκτησίας.

Ο Σκλαβενίτης απέκτησε τέσσερα καταστήματα «Υγεία», που βρίσκονται στο Πόρτο Ράφτη, στη Λούτσα και στο Μαρκόπουλο Μεσογαίας. Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Γέγος» ιδρύθηκε το 1971 και ευχαρίστησε τους συνεργάτες, τους προμηθευτές και το προσωπικό της για την υποστήριξή τους τα τελευταία 51 χρόνια.

Με την εξαγορά αυτή, η Σκλαβενίτης εδραιώνει περαιτέρω τη θέση της ως σημαντικός παίκτης στην ελληνική αγορά σούπερ μάρκετ, προσπαθώντας να αποβάλει τη φήμη της για τις υψηλές τιμές και να προσαρμοστεί στο μεταβαλλόμενο καταναλωτικό κλίμα επεκτείνοντας τη γκάμα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Χειρισμός με προσοχή: Προειδοποιητικές συμβουλές για τους αγοραστές σούπερ μάρκετ

Έχει αποκαλυφθεί ότι τα τρόφιμα και οι συσκευασίες των σούπερ μάρκετ μπορούν να φιλοξενήσουν ζωντανούς ιούς, συμπεριλαμβανομένου του κοροναϊού, για παρατεταμένο χρονικό διάστημα.

Βρετανοί επιστήμονες διεξήγαγαν δοκιμές για λογαριασμό του Οργανισμού Τυποποίησης Τροφίμων, εκθέτοντας σκόπιμα διάφορα τρόφιμα και συσκευασίες στον ιό. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι, ενώ τα περισσότερα τρόφιμα παρουσίαζαν σημαντική μείωση των επιπέδων του ιού εντός 24 ωρών, ίχνη του ιού μπορούσαν να παραμείνουν έως και μία εβδομάδα σε ορισμένες περιπτώσεις.

Το ποσοστό επιβίωσης του ιού ποικίλλει ανάλογα με παράγοντες όπως η θερμοκρασία και η υγρασία.

Οι ανώμαλες επιφάνειες, όπως αυτές που βρίσκονται στο μπρόκολο και τα σμέουρα, ήταν πιο πιθανό να διατηρήσουν τον ιό σε σύγκριση με τα προϊόντα με λεία επιδερμίδα, όπως τα μήλα. Διαπιστώθηκε ότι οι φυσικές χημικές ουσίες που υπάρχουν στη φλούδα των μήλων διασπούν σχετικά γρήγορα τον ιό Covid.

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και λιπαρά, όπως το τυρί και τα λουκάνικα, θα μπορούσαν ενδεχομένως να επιτρέψουν στον ιό να επιβιώσει για αρκετές ημέρες ή ακόμη και για μια εβδομάδα.

Διαπιστώθηκε ότι οι πλαστικές επιφάνειες ευνοούσαν ιδιαίτερα την επιβίωση του ιού, ενώ τα χαρτοκιβώτια και τα κουτιά αλουμινίου αποτελούσαν μικρότερο κίνδυνο.

Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος ανταγωνίζονται για την κυριαρχία στην αγορά

Στην ελληνική αγορά σούπερ μάρκετ επικρατεί έντονος ανταγωνισμός μεταξύ δύο μεγάλων παικτών: Skl.

To top