Περιεχόμενα
Προσφορά Cosmote Πάσχα 2023: Απεριόριστα πακέτα internet για πελάτες καρτοκινητής με ισχύ 30 ημερών. Διαθέσιμη για ενεργοποίηση μέχρι την 1/5/2023. Μάθετε περισσότερα εδώ.
Απεριόριστα Πακέτα Διαδικτύου: Καταπληκτική πασχαλινή προσφορά από την Cosmote
Αν ψάχνετε για μια καταπληκτική πασχαλινή προσφορά, η Cosmote σας έχει καλύψει. Τα προπληρωμένα πακέτα απεριόριστου internet είναι δυσεύρετα, αλλά η Cosmote προσφέρει ένα που ισχύει για 30 ημέρες από την ενεργοποίηση.
Μπορείτε να ενεργοποιήσετε την προσφορά μόνο μία φορά μέχρι την 1η Μαΐου 2023. Λάβετε υπόψη ότι τα GB από αυτή την προσφορά δεν μπορούν να μετακυλιστούν με GB από άλλα προγράμματα και δεν μπορούν να δοθούν ως δώρα. Ωστόσο, είναι διαθέσιμα για περιαγωγή εντός της ΕΕ, με όριο τα 10 GB σε χρήση.
Εάν μεταβείτε σε Cosmote Neo, η προσφορά διατηρείται.
Εκτεταμένο δίκτυο οπτικών ινών: Διαγωνισμός της ΔΕΗ ύψους 65 εκατομμυρίων ευρώ
Η ΔΕΗ ετοιμάζεται να κάνει μια δυναμική επανάσταση στον τομέα των τηλεπικοινωνιών αναπτύσσοντας ένα εκτεταμένο δίκτυο οπτικών ινών που θα αποφέρει έσοδα από άλλους τομείς εκτός της ενέργειας.
Το σχέδιο προβλέπει την ανάπτυξη 440.000 συνδέσεων οπτικών ινών στην περιοχή της Αττικής. Ο διαγωνισμός έχει ήδη προσελκύσει το ενδιαφέρον δέκα ελληνικών και ευρωπαϊκών εταιρειών, μεταξύ των οποίων η γαλλική Circet Hellas και η Intrakat.
Στόχος της ΔΕΗ είναι να επεκταθεί στην υπόλοιπη χώρα, να εξυπηρετήσει τρία εκατομμύρια νοικοκυριά μέχρι το 2026 και να αναπτύξει ένα δίκτυο πρόσβασης με βάση το μοντέλο της ENEL στην Ιταλία. Η ΔΕΗ δεν θα παρέχει υπηρεσίες απευθείας στη λιανική αγορά, αλλά θα λειτουργεί ως πάροχος χονδρικής.
Τι πρέπει να γνωρίζετε: Νέος κώδικας δεοντολογίας για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών
Ο Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών σε Καταναλωτές δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας.
Ο κώδικας αυτός υποχρεώνει παρόχους όπως η Cosmote-OTE, η Vodafone, η Wind και η Nova σε ορισμένους κανόνες «συμπεριφοράς» και θέτει προϋποθέσεις που πρέπει να τηρούνται, αλλιώς θα επιβάλλονται πρόστιμα.
Μεταξύ άλλων, ο κώδικας επιβάλλει στα μέλη του προσωπικού να απευθύνονται στους πελάτες με ευγένεια και να χρησιμοποιούν το κατάλληλο λεξιλόγιο, να μην παραπλανούν και να μην επιχειρούν να παραπλανήσουν με οποιονδήποτε τρόπο και να μην εκμεταλλεύονται ευάλωτες ομάδες καταναλωτών. Ο κώδικας περιγράφει επίσης κανονισμούς σχετικά με την επικοινωνία με τους καταναλωτές, τη διατήρηση αρχείων και τον χειρισμό παραπόνων.