Διαπιστώσεις από έναν Έλληνα δάσκαλο: Αποκαλύπτοντας το σκανδιναβικό εκπαιδευτικό σύστημα

Δείτε το σκανδιναβικό εκπαιδευτικό σύστημα: εργασία που γίνεται στο σχολείο, προσαρμοσμένα μαθήματα, αυτονομία των εκπαιδευτικών. Απόψεις από έναν Έλληνα εκπαιδευτικό στη Σουηδία.

Διαπιστώσεις από έναν Έλληνα δάσκαλο: Αποκαλύπτοντας το σκανδιναβικό εκπαιδευτικό σύστημα>

Περιεχόμενα

  1. Έλληνας δάσκαλος στη Σουηδία αποκαλύπτει το μοναδικό σκανδιναβικό εκπαιδευτικό σύστημα
  2. Αυτονομία των εκπαιδευτικών στην επιλογή του προγράμματος σπουδών

Δείτε το μοναδικό σκανδιναβικό εκπαιδευτικό σύστημα, όπου η εργασία γίνεται στο σχολείο και όχι στο σπίτι.

Η Ελληνίδα εκπαιδευτικός Βίκυ Βράχα μοιράζεται πληροφορίες για το σουηδικό σύστημα, δίνοντας έμφαση στην εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, στα προσαρμοσμένα μαθήματα για διαφορετικές ανάγκες και στην αυτονομία των εκπαιδευτικών στην επιλογή του προγράμματος σπουδών. Μάθετε για ενδιαφέρουσες πρακτικές, όπως ότι οι μαθητές φορούν παντόφλες ή κάλτσες μέσα στην τάξη.

Έλληνας δάσκαλος στη Σουηδία αποκαλύπτει το μοναδικό σκανδιναβικό εκπαιδευτικό σύστημα.

Έλληνας δάσκαλος στη Σουηδία αποκαλύπτει το μοναδικό σκανδιναβικό εκπαιδευτικό σύστημα

Το σκανδιναβικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι γνωστό ως ένα από τα καλύτερα στην Ευρώπη, το οποίο χαρακτηρίζεται από τις ξεχωριστές αρχές και κανόνες του.

Η Βίκυ Βράχα, Ελληνίδα εκπαιδευτικός με 41 χρόνια εμπειρίας σε σουηδικό σχολείο, δίνει πληροφορίες για αυτό το αξιόλογο σύστημα μέσα από μια αποκλειστική συνέντευξη στο iefimerida.

Η Vicky Vracha τονίζει ότι η φιλοσοφία του σουηδικού συστήματος περιστρέφεται γύρω από τη διεξαγωγή της εργασίας κυρίως στο σχολείο. «Οι γονείς περιμένουν από τους δασκάλους να εκπαιδεύσουν τα παιδιά τους και όχι το αντίθετο», εξηγεί.

Αναπτύσσει περαιτέρω.

«Ένα από τα πλεονεκτήματα είναι ότι το σχολείο αναλαμβάνει την ευθύνη για την εκπαίδευση του μαθητή. Στην τάξη, τα μαθήματα διεξάγονται συνήθως συλλογικά.

Ωστόσο, εάν υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, προσαρμόζουμε τα μαθήματα ώστε να ανταποκρίνονται στις ειδικές ανάγκες τους. Λαμβάνουμε επίσης υπόψη μαθητές με διαφορετική μητρική γλώσσα και άλλες προκλήσεις, διασφαλίζοντας ότι τα μαθήματα προσαρμόζονται ώστε να ταιριάζουν σε όλους τους μαθητές.

Παρόλο που μπορεί να μην είναι τέλεια για όλους, υπάρχει διαθέσιμη βοήθεια για τα παιδιά που χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή».

Αυτονομία των εκπαιδευτικών στην επιλογή του προγράμματος σπουδών.

Αυτονομία των εκπαιδευτικών στην επιλογή του προγράμματος σπουδών

Σύμφωνα με την κ. Vracha, τα παιδιά στη Σουηδία αρχίζουν τη σχολική τους εκπαίδευση στην ηλικία των 7 ετών στην τάξη μηδέν και ο δάσκαλος είναι αυτός που επιλέγει τα βιβλία και το πρόγραμμα σπουδών και όχι το κράτος.

Αυτό αναδεικνύει τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι εκπαιδευτικοί στη διαμόρφωση της εκπαιδευτικής διαδρομής των μαθητών τους.

Μια άλλη αξιοσημείωτη πτυχή του σουηδικού εκπαιδευτικού συστήματος είναι η παράδοση να βγάζουν οι μαθητές τα παπούτσια τους πριν μπουν στην τάξη. «Οι μαθητές κυκλοφορούν με παντόφλες ή κάλτσες, όπως ακριβώς θα έκαναν και στο σπίτι τους.

Διαπιστώσεις από έναν Έλληνα δάσκαλο: Αποκαλύπτοντας το σκανδιναβικό εκπαιδευτικό σύστημα

Μέσα στην τάξη, έχουμε έναν χώρο με μοκέτα όπου συγκεντρώνονται οι μαθητές, και μερικές φορές κάθονται εκεί χωρίς τα παπούτσια τους», εξηγεί η Vracha.

Διαπιστώσεις από έναν Έλληνα δάσκαλο: Αποκαλύπτοντας το σκανδιναβικό εκπαιδευτικό σύστημα
To top