Περιεχόμενα
Μεγάλο πρόστιμο επιβλήθηκε στο ελληνικό σούπερ μάρκετ Κρητικός για την καθυστερημένη κοινοποίηση της συγχώνευσης. Η Επιτροπή Ανταγωνισμού θα εξετάσει την υπόθεση στις 13 Ιουλίου 2023.
Σε άλλα νέα, η Σκλαβενίτης κυριαρχεί στην αγορά με νέα εξαγορά, ενώ η Μασούτης επεκτείνεται στο Αιγαίο. Μάθετε περισσότερα για τους κινδύνους από τις μολυσμένες συσκευασίες τροφίμων και την αντιπαλότητα μεταξύ Βασιλόπουλου και Σκλαβενίτη. Μείνετε ενημερωμένοι για τις τάσεις και τις εξελίξεις στα σούπερ μάρκετ.
Μεγάλο πρόστιμο σε γνωστό ελληνικό σούπερ μάρκετ – Δείτε τι έκανε –.
Σούπερ μάρκετ: Έρχεται καμπανάκι για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
Πρόστιμο για εκπρόθεσμη υποβολή γνωστοποίησης συγκέντρωσης μπορεί να επιβληθεί στο σούπερ μάρκετ Κρητικός από την Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Επιτροπή Ανταγωνισμού θα συνεδριάσει τμηματικά στις 13 Ιουλίου 2023 για να εξετάσει, κατόπιν σχετικής έκθεσης του αρμόδιου εισηγητή, για την εκπρόθεσμη υποβολή γνωστοποίησης συγκέντρωσης, «που έχει ως αποτέλεσμα την αλλαγή του ελέγχου της εταιρείας ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΑΝΤΟΠΟΛΙΣ Α.Ε., από τον αποκλειστικό έλεγχο της εταιρείας ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ Α.Ε. στον αποκλειστικό έλεγχο της εταιρείας ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ Α.Ε.».
Η σύσταση προτείνει να διαπιστωθεί ότι η συγκέντρωση που αφορά την απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου από τον Κρητικό επί της συνδεδεμένης Pantopolis (και την οποία απόκτηση έχει εγκρίνει η Επιτροπή) έχει κοινοποιηθεί εκπρόθεσμα και να επιβληθεί πρόστιμο στον Κρητικό ως κοινοποιούντα.
Περιεχόμενο.
Σκλαβενίτης: Σούπερ μάρκετ
Σούπερ μάρκετ: Μην αγγίζετε αυτά τα τρόφιμα στα ράφια.
Σούπερ μάρκετ: Σκλαβενίτης: Γιατί ο Βασιλόπουλος «σφάζει» με τον Σκλαβενίτη.
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο Μασούτης «συνέτριψε» τους ανταγωνιστές του.
Σκλαβενίτης: Σούπερ μάρκετ
Ο Σκλαβενίτης έχει μετατραπεί σε απόλυτο κυρίαρχο παίκτη στην αγορά των σούπερ μάρκετ, καθώς αγόρασε μια νέα αλυσίδα σούπερ μάρκετ!.
Και η επιτυχία είναι μεγαλύτερη για τον Σκλαβενίτη, καθώς ο Μασούτης προσπάθησε να εξαγοράσει και την αλυσίδα Υγεία, αλλά πήρε μόνο δύο καταστήματα!.
Η ανακοίνωση αναλυτικά.
«Μετά από 51 χρόνια ιστορίας, η αυλαία έπεσε.
Το Super Market Yegos ιδρύθηκε το 1971 και πριν από λίγες ημέρες μεταφέρθηκε στις αλυσίδες Σκλαβενίτης (4 καταστήματα) και Μασούτης (2 καταστήματα).
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συνεργάτες μας, τους προμηθευτές μας, τα μέλη της ΕΛΟΜΑΣ και όλο το προσωπικό μας που μας έχουν υποστηρίξει όλα αυτά τα χρόνια. Σας ευχαριστούμε όλους.
Κάθε τέλος είναι μια νέα αρχή!», αναφέρει στον λογαριασμό του στο LinkedIn ο Ευάγγελος Γέγος, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «Γέγος».
Την περασμένη Παρασκευή υπεγράφη συμφωνία μεταξύ της αλυσίδας «Μασούτης» και της αλυσίδας «Γέγος», η οποία προβλέπει ότι τα καταστήματα της δεύτερης στην Αργυρούπολη και την Κερατέα περνούν υπό τον έλεγχο της πρώτης.
Στις 12 Δεκεμβρίου 2022 υπογράφηκε συμφωνία μεταξύ της αλυσίδας «Υγεία» και της «Σκλαβενίτης», σύμφωνα με την οποία η δεύτερη εξαγόρασε 4 από τα 6 καταστήματα της πρώτης, δηλαδή τα καταστήματα στο Πόρτο Ράφτη, στη Λούτσα και στο Μαρκόπουλο Μεσογαίας.
Η εταιρεία «Yegos» ιδρύθηκε το 1971 από τρεις εταίρους με το πρώτο κατάστημα να λειτουργεί στο Πόρτο Ράφτη.
Το 2021, ο κύκλος εργασιών της «Yegos» ανήλθε σε 19,07 εκατ. ευρώ έναντι 20,5 εκατ. ευρώ το 2020 με καθαρό αποτέλεσμα, μετά από φόρους, 719.548 ευρώ.
Σούπερ μάρκετ: Μην αγγίζετε αυτά τα τρόφιμα στα ράφια
Πώς ο κοροναϊός και άλλοι ιοί μπορούν να παραμείνουν ζωντανοί σε συσκευασίες τροφίμων και σούπερ μάρκετ. Ο μεγάλος κίνδυνος που όλοι αγνοούμε. Τι να κάνετε. Όλες οι λεπτομέρειες σε .
Βρετανοί επιστήμονες υποστηρίζουν ότι ο κοροναϊός μπορεί να παραμείνει ζωντανός σε ορισμένες συσκευασίες τροφίμων και σούπερ μάρκετ για ημέρες.
Συγκεκριμένα, επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Σαουθάμπτον πραγματοποίησαν δοκιμές για λογαριασμό του Οργανισμού Προδιαγραφών Τροφίμων (FSA), επικαλύπτοντας σκόπιμα τον ιό σε συσκευασίες και τρόφιμα όπως εμφιαλωμένα ποτά, μήλα, πιπεριές, τυρί, ζαμπόν, ελιές, τραγανό ψωμί και κρουασάν.
Η πλειονότητα των τροφίμων που εξετάστηκαν παρουσίασε «σημαντική πτώση» των επιπέδων του ιού κατά τις πρώτες 24 ώρες. Ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις τα ίχνη επιβίωσαν για περίπου μία εβδομάδα.
«Για έναν εξαιρετικά μολυσματικό παράγοντα όπως ο Sars-Cov-2, ο οποίος μπορεί να μεταδοθεί μέσω της επαφής με μολυσμένες επιφάνειες και στη συνέχεια με το άτομο, τα ευρήματα αυτά είναι εξαιρετικά αξιοσημείωτα», υποστηρίζουν.
Η ομάδα δοκίμασε μια σειρά από θερμοκρασίες και επίπεδα υγρασίας για να μιμηθεί τις τυπικές συνθήκες αποθήκευσης, μετρώντας τον ρυθμό αδρανοποίησης του ιού, και διαπίστωσε ότι ο ιός φαίνεται να διαρκεί περισσότερο σε προϊόντα με ανώμαλες επιφάνειες – μπρόκολο και σμέουρα – από ό,τι σε προϊόντα με λεία επιδερμίδα, όπως τα μήλα (αν και σε ορισμένες διατηρημένες με απλή ψύξη φρέσκες πιπεριές ο ιός ήταν ανιχνεύσιμος μια εβδομάδα αργότερα).
Τα μήλα περιέχουν φυσικές χημικές ουσίες στη φλούδα τους που μπορούν να αρχίσουν να διασπούν τον ιό Covid μέσα σε λίγα λεπτά ή ώρες, λένε οι επιστήμονες.
Τα ψημένα προϊόντα όπως το pain au chocolat φάνηκε να έχουν ελάχιστο ιό μετά από μερικές ώρες – ίσως επειδή καλύπτονται με ένα λεπτό στρώμα αυγού κατά το ψήσιμο, λένε οι επιστήμονες της FSA.
Τα αυγά περιέχουν αραχιδονικό οξύ το οποίο μπορεί να έχει αντιιική δράση.
Το τυρί και τα λουκάνικα, με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και λιπαρά, φαίνεται ότι επιτρέπουν στον ιό να επιβιώσει για ημέρες, ενδεχομένως και για μια εβδομάδα.
Το Covid μπορεί να επιβιώσει έως και μία εβδομάδα σε πλαστικές επιφάνειες. Για χαρτοκιβώτια, μπορεί να είναι αρκετές ημέρες. Για κουτιά αλουμινίου, είναι πιθανώς μόνο ώρες, λένε οι ερευνητές.
Σούπερ μάρκετ: Γιατί ο Βασιλόπουλος «σφάζει» τον Σκλαβενίτη
Τα… μαχαίρια είναι δύο από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στη χώρα μας!.
Μπορεί τα Νότια Προάστια να έχουν βρεθεί στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τα τελευταία χρόνια λόγω του μεγαλεπήβολου έργου του Ελληνικού, αλλά και ο Βόρειος Τομέας παρουσιάζει έντονη δραστηριότητα, με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ να προσπαθούν να τοποθετηθούν σε μέρη όπου πιστεύουν ότι θα μπορέσουν να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Από αυτή την εβδομάδα, η Σκλαβενίτης και η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεδιπλώνουν τις επενδυτικές τους κινήσεις στην περιοχή.
Τις τελευταίες πινελιές βάζει το νέο υπερμάρκετ της Σκλαβενίτης, το οποίο ανοίγει αυτή την εβδομάδα στον πρώην κόμβο της Renault στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Νέας Φιλαδέλφειας.
Πρόκειται για τον χώρο που παλαιότερα φιλοξενούσε την έκθεση και τα γραφεία της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων Mava AE, τα οποία πέρασαν στον όμιλο σούπερ μάρκετ μετά από μια περιπετειώδη δημοπρασία τον Σεπτέμβριο του 2021, καθώς από την αρχική τιμή των 4,05 εκατομμυρίων ευρώ, ο πλειοδότης αναγκάστηκε, λόγω έντονου ανταγωνισμού, να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη, καταβάλλοντας το ποσό των 11,2 εκατομμυρίων ευρώ.
Ο χρόνος που χρειάστηκε για τη ριζική μετατροπή του κτιρίου σε σούπερ μάρκετ ήταν εντυπωσιακός, καθώς οι εργασίες διήρκεσαν μόλις έξι μήνες, από τη στιγμή που ο Σκλαβενίτης έλαβε την άδεια από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Νέας Φιλαδέλφειας τον περασμένο Μάιο.
Το νέο υπερμάρκετ, το 33ο του ομίλου, διαθέτει εκθεσιακό χώρο 4.700 τ.μ. και στεγάζει όλη τη γκάμα των τμημάτων που διαθέτει ο Σκλαβενίτης στα μεγάλα καταστήματά του (σ.σ.: καθώς και έναν παιδότοπο), ενώ ο συνολικός κτιριακός χώρος είναι 16.500 τ.μ.