Ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ αντιμετωπίζει τεράστιο πρόστιμο για κλοπή πελατών

Σκάνδαλο: Διαβάστε για το βαρύ πρόστιμο που επιβλήθηκε και τις σχετικές κατηγορίες προς τον κλάδο του λιανικού εμπορίου.

Ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ αντιμετωπίζει τεράστιο πρόστιμο για κλοπή πελατών>

Περιεχόμενα

  1. Ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ αντιμετωπίζει τεράστιο πρόστιμο για εκμετάλλευση καταναλωτών
  2. Η Σκλαβενίτης κυριαρχεί στην αγορά σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα
  3. Ο κίνδυνος του κοροναϊού στα τρόφιμα και τις συσκευασίες των σούπερ μάρκετ
  4. Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος μάχονται για την υπεροχή
  5. Ο Μασούτης κυριαρχεί στην αγορά σούπερ μάρκετ στο Αιγαίο
  6. Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Yegos πέφτει στα χέρια των Σκλαβενίτη και Μασούτη

Γνωστή ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ πρόκειται να αντιμετωπίσει τεράστιο πρόστιμο για εκμετάλλευση των καταναλωτών.

Το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων αναμένεται να επιβάλει πρόστιμο άνω των 300.000 ευρώ για διάφορες παραβάσεις του σούπερ μάρκετ, μεταξύ των οποίων περιπτώσεις προϊόντων με διαφορετικές τιμές στο ράφι και στο ταμείο, καθώς και αύξηση των περιθωρίων κέρδους πέραν των ορίων που επιτρέπει η σχετική νομοθεσία. Το σκάνδαλο αυτό έχει προκαλέσει μεγάλη ανησυχία στον κλάδο του λιανεμπορίου, καθώς το μέγεθος της κατηγορούμενης αλυσίδας έχει δυσφημίσει ολόκληρο τον κλάδο.

Μάθετε περισσότερα για τους κυρίαρχους παίκτες της ελληνικής αγοράς σούπερ μάρκετ και τους κινδύνους από την αγορά τροφίμων κατά τη διάρκεια της πανδημίας σε αυτό το άρθρο.

Ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ αντιμετωπίζει τεράστιο πρόστιμο για εκμετάλλευση καταναλωτών

Γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα αντιμετωπίζει βαρύ πρόστιμο για εκμετάλλευση των καταναλωτών.

Το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων αναμένεται να επιβάλει πρόστιμο άνω των 300.000 ευρώ για δύο είδη παραβάσεων: προϊόντα με διαφορετικές τιμές στο ράφι και στο ταμείο και αύξηση των περιθωρίων κέρδους πέραν των επιτρεπόμενων ορίων. Η εταιρεία θα πρέπει να δώσει εξηγήσεις στην αρμόδια ελεγκτική υπηρεσία σχετικά με τις καταγεγραμμένες παραβάσεις. Πρόκειται για το δεύτερο βαρύ πρόστιμο που επιβάλλεται σε μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, το οποίο μπορεί να δυσφημίσει ολόκληρο τον κλάδο.

Η Σκλαβενίτης κυριαρχεί στην αγορά σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα

Ο Σκλαβενίτης έχει καταστεί απόλυτος κυρίαρχος παίκτης στην ελληνική αγορά σούπερ μάρκετ. Η αλυσίδα απέκτησε πρόσφατα την αλυσίδα Yegos, κάνοντας την επιτυχία της ακόμα μεγαλύτερη.

Ο Μασούτης επιχείρησε να αποκτήσει και την αλυσίδα Yegos, αλλά απέκτησε μόνο δύο καταστήματα. Η Σκλαβενίτης διαθέτει πλέον 33 υπεραγορές, ενώ τα νεοαποκτηθέντα καταστήματα αποτελούν συνολικά 4.700 τ.μ. εκθεσιακούς χώρους, ενώ ο συνολικός κτιριακός χώρος είναι 16.500 τ.μ.

Ο κίνδυνος του κοροναϊού στα τρόφιμα και τις συσκευασίες των σούπερ μάρκετ

Βρετανοί επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Σαουθάμπτον πραγματοποίησαν δοκιμές για λογαριασμό του Οργανισμού Προτύπων Τροφίμων (FSA) και διαπίστωσαν ότι ο κοροναϊός μπορεί να παραμείνει ζωντανός σε ορισμένα τρόφιμα και συσκευασίες σούπερ μάρκετ για ημέρες. Ο ιός φαίνεται να διατηρείται περισσότερο σε προϊόντα με ανώμαλες επιφάνειες και υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και λιπαρά, όπως τα τυριά και τα λουκάνικα.

Τα αρτοσκευάσματα όπως το pain au chocolat, τα οποία είναι επικαλυμμένα με ένα λεπτό στρώμα αυγού, φαίνεται να έχουν ελάχιστο ιό μετά από μερικές ώρες. Τα μήλα περιέχουν φυσικές χημικές ουσίες στη φλούδα τους που μπορούν να διασπάσουν τον ιό Covid μέσα σε λίγα λεπτά ή ώρες.

Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος μάχονται για την υπεροχή

Ο Σκλαβενίτης και η ΑΒ Βασιλόπουλος δίνουν μάχη για να εδραιωθούν στον Βόρειο Τομέα της Ελλάδας, με τον Σκλαβενίτη να ανοίγει ένα νέο υπερμάρκετ στον άλλοτε επιβλητικό κόμβο της Renault στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας.

Το νέο υπερμάρκετ, το 33ο του ομίλου, διαθέτει εκθεσιακό χώρο 4.700 τ.μ. και στεγάζει την πλήρη γκάμα των τμημάτων που διαθέτει η Σκλαβενίτης στα μεγάλα καταστήματά της.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, από την άλλη πλευρά, επενδύει στο ηλεκτρονικό της κατάστημα για τη βελτιστοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας και την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή.

Ο Μασούτης κυριαρχεί στην αγορά σούπερ μάρκετ στο Αιγαίο

Ο Μασούτης στοχεύει να ελέγξει την αγορά των σούπερ μάρκετ στο Αιγαίο ανοίγοντας νέα καταστήματα στα νησιά για να εκμεταλλευτεί την τουριστική κίνηση του φετινού καλοκαιριού.

Η αλυσίδα έχει ανοίξει τρία νέα καταστήματα στην Κάλυμνο, τη Μήλο και την Τήνο και άλλα δύο στη Χίο και τη Μήλο. Η Μασούτης διαθέτει συνολικά 343 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και συνεχίζει να επεκτείνει και να εκσυγχρονίζει το δίκτυό της, ενώ επενδύει σε νέες τεχνολογίες για τη βελτιστοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας στο ηλεκτρονικό της κατάστημα.

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Yegos πέφτει στα χέρια των Σκλαβενίτη και Μασούτη

Η αλυσίδα Yegos, που ιδρύθηκε το 1971, μεταβιβάστηκε πρόσφατα στη Σκλαβενίτης και Μασούτης. Η Σκλαβενίτης απέκτησε τέσσερα από τα έξι καταστήματα της αλυσίδας Yegos στο Πόρτο Ράφτη, στη Λούτσα και στο Μαρκόπουλο Μεσογαίας.

Ο Μασούτης απέκτησε τα καταστήματα των εταιρειών Galaxy και Markato στην Κέρκυρα και τα υποκαταστήματα που βρίσκονται στα νησιά του Αιγαίου. Μασούτης.

To top