Ελληνικοί γίγαντες σούπερ μάρκετ: Κρητικός και Carrefour φέρνουν επανάσταση στην αγορά

Δείτε τις τελευταίες εξελίξεις στην ελληνική αγορά σούπερ μάρκετ: Κρητικός εξαγοράζει τα καταστήματα Μαθιουδάκης, ενώ η Carrefour επεκτείνεται με καινοτόμες ιδέες και ανταγωνιστικές τιμές. Εξερευνήστε το μεταβαλλόμενο τοπίο και τις στρατηγικές που εφαρμόζουν αυτοί οι κολοσσοί των σούπερ μάρκετ.

Ελληνικοί γίγαντες σούπερ μάρκετ: Κρητικός και Carrefour φέρνουν επανάσταση στην αγορά>

Περιεχόμενα

  1. «: Μια μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ πωλήθηκε
  2. Σούπερ μάρκετ: Νέα εποχή από την Carrefour
  3. Σούπερ μάρκετ: Carrefour υπόσχεται τιμές στα… πατώματα!
  4. Supermarkets: Το κόλπο για να τα… πάρεις μακριά!
  5. «Σεισμός» στην αγορά – Μια μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ πωλήθηκε
  6. Σούπερ μάρκετ: Ο μεγάλος ανταγωνιστής που φέρνει ανησυχία
  7. Carrefour: Σούπερ μάρκετ

«: Μια μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ πωλήθηκε

Σούπερ μάρκετ: Σε μια κίνηση που αλλάζει τις ισορροπίες στην αγορά των σούπερ μάρκετ, η εταιρεία Κρητικός εξαγόρασε 17 καταστήματα της αλυσίδας Μαθιουδάκης σε Χανιά, Ρέθυμνο και Ηράκλειο.

Η στρατηγική αυτή εξαγορά θα επεκτείνει τα υπάρχοντα 8 καταστήματα Κρητικός και θα μετονομαστούν σε καταστήματα Κρητικός μέχρι το τέλος του 2022. Στόχος της εξαγοράς είναι να ενισχύσει τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας, να αυξήσει τον προβλεπόμενο κύκλο εργασιών κατά 20 εκατομμύρια ευρώ και να εδραιώσει μια ισχυρή παρουσία σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας.

Η κίνηση αυτή αναδεικνύει τη δέσμευση της Κρητικός να στηρίζει τις τοπικές αγορές, τους προμηθευτές, τους πελάτες, τους εργαζόμενους και τις κοινότητες.

Σούπερ μάρκετ: Νέα εποχή από την Carrefour

Η Carrefour, γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ, εγκαινιάζει μια νέα εποχή με καινοτόμες αλλαγές. Οι ταμίες θα γίνουν παρωχημένες, καθώς η Carrefour εστιάζει στην παροχή μιας εμπειρίας αγορών εξπρές.

Η εταιρεία έχει ήδη ανοίξει 5 καταστήματα στην Ελλάδα, με σχέδια για περαιτέρω επέκταση. Τα νέα καταστήματα προσφέρουν βελτιωμένες εγκαταστάσεις, συμπεριλαμβανομένης της έννοιας αγορών 10 δευτερολέπτων.

Οι στρατηγικές τοποθεσίες της Carrefour εξυπηρετούν περιοχές με υψηλή τουριστική κίνηση, παρέχοντας ευκολία τόσο στους ντόπιους όσο και στους τουρίστες.

Με διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, όπως Carrefour Market, Carrefour Express, Carrefour Bio, SUPECO και Carrefour Flash 10/10, η Carrefour στοχεύει στη δημιουργία ενός εκτεταμένου δικτύου καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, καλύπτοντας τις διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών.

Σούπερ μάρκετ: Carrefour υπόσχεται τιμές στα… πατώματα!

Η Carrefour εισάγει μια ποικιλία τύπων καταστημάτων, συμπεριλαμβανομένων των Carrefour Market, Carrefour Express, Carrefour Bio και SUPECO.

Το SUPECO, μια κατηγορία καταστημάτων soft discount, θα προσφέρει προϊόντα σε τιμές 10% φθηνότερες από τους ανταγωνιστές όπως το Lidl. Τα καταστήματα αυτά θα παρέχουν μια ευρεία γκάμα προϊόντων στις καλύτερες τιμές της αγοράς, στρατηγικά τοποθετημένα στις εισόδους των μεγάλων αστικών κέντρων.

Η Carrefour εξασφαλίζει μια ευχάριστη εμπειρία αγορών με εβδομαδιαίες προσφορές σε διάφορα είδη, hot corners με προϊόντα αρτοποιίας και μια εκτεταμένη επιλογή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Οι πωλήσεις της SUPECO αποκαλύπτουν ότι τα προϊόντα του παζαριού αντιπροσωπεύουν μόνο το 5%-6% των συνολικών πωλήσεών της.

Supermarkets: Το κόλπο για να τα… πάρεις μακριά!

Τα σούπερ μάρκετ εφαρμόζουν μια στρατηγική για να μετριάσουν τον αντίκτυπο των αυξήσεων των τιμών μειώνοντας τις ποσότητες των προϊόντων και χρησιμοποιώντας μικρότερες συσκευασίες, διατηρώντας παράλληλα τις ίδιες τιμές. Η πρακτική αυτή αποσκοπεί στη μείωση των απορριμμάτων και στη βελτιστοποίηση του χώρου στο ράφι. Για παράδειγμα, οι γαλακτοβιομηχανίες έχουν εισαγάγει μικρότερες συσκευασίες φέτας και στραγγιστού γιαουρτιού χωρίς να μεταβάλλουν την τιμή του προϊόντος.

Παρόλο που το κόστος ανά μονάδα βάρους ή όγκου μπορεί να αυξηθεί, η λιανική τιμή παραμένει αμετάβλητη στο ράφι. Αυτό το «παιχνίδι» συσκευασίας και τιμολόγησης είναι μια ψυχολογική τακτική που εξασφαλίζει ότι ο καταναλωτής δεν αντιλαμβάνεται αμέσως την πρόσθετη χρέωση. Τέτοιες πρακτικές παρατηρούνται στη διεθνή αγορά εδώ και αρκετά χρόνια.

«Σεισμός» στην αγορά – Μια μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ πωλήθηκε

Σούπερ μάρκετ: Σε μια κίνηση που αλλάζει τις ισορροπίες στην αγορά των σούπερ μάρκετ προχώρησε η εταιρεία Κρητικός. Η εταιρεία Κρητικός προχώρησε στην εξαγορά 17 καταστημάτων της αλυσίδας Μαθιουδάκης σε Χανιά, Ρέθυμνο και Ηράκλειο.

Στα 8 υφιστάμενα καταστήματα Κρητικός θα προστεθούν η εξαγορά 17 ακόμη καταστημάτων του ομίλου σούπερ μάρκετ Μαθιουδάκης στα Χανιά, το Ρέθυμνο και το Ηράκλειο. Η συμφωνία περιλαμβάνει τη σταδιακή εξαγορά των καταστημάτων, τα οποία θα επαναλειτουργήσουν υπό το εμπορικό σήμα Κρητικός μέχρι το τέλος του 2022, εφαρμόζοντας την εταιρική ταυτότητα, το όραμα και τις αξίες του ομίλου και προσφέροντας τις μοναδικές προϊοντικές προτάσεις του Κρητικού, όπως τα προϊόντα «Η Επιλογή μου» & «Θησαυροί της Ελλάδας».

Η εξέλιξη αυτή, η οποία εκτιμάται ότι θα αυξήσει τον προβλεπόμενο κύκλο εργασιών του ομίλου κατά 20 εκατομμύρια ευρώ, εντάσσεται στο πλαίσιο της αναπτυξιακής στρατηγικής της εταιρείας, με στόχο την παρουσία της σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας για την κάλυψη των αναγκών των νοικοκυριών ακόμη και σε απομακρυσμένα χωριά, καθώς και στο όραμα του Κρητικού να στηρίζει καθημερινά την τοπική αγορά, τους τοπικούς προμηθευτές, τους πελάτες, τους εργαζόμενους και τις τοπικές κοινωνίες.

Σούπερ μάρκετ: Ο μεγάλος ανταγωνιστής που φέρνει ανησυχία

Σούπερ μάρκετ: Carrefour.

Σούπερ μάρκετ: Carrefour υπόσχεται τιμές σε… Σούπερ μάρκετ: Το κόλπο για να τα… πάρεις!.

Carrefour: Σούπερ μάρκετ

Νέα εποχή στα σούπερ μάρκετ, καθώς οι ταμίες θα ανήκουν στο παρελθόν και οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράζουν ό,τι θέλουν σε χρόνο εξπρές! «Πράσινο φως» για τις πωλήσεις έχει δώσει, σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Carrefour με τις πωλήσεις να λέγεται ότι «πηγαίνουν εξαιρετικά καλά».

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η εταιρεία λειτουργεί ενεργά 5 καταστήματα με έδρα την Ελλάδα από τον περασμένο Απρίλιο.

Τα καταστήματα της Carrefour «σκίζουν» με την εταιρεία να σχεδιάζει άμεση επέκταση με βελτιωμένες εγκαταστάσεις όπως αυτή με τα ψώνια σε 10 δευτερόλεπτα.

Τα πρώτα καταστήματα άνοιξαν στη Ζάκυνθο (2 καταστήματα) και στη Χαλκιδική (3 καταστήματα), ενώ το σχέδιο επέκτασης συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς, με νέα καταστήματα να ανοίγουν κάθε μήνα. Τα επόμενα αναμένεται να ανοίξουν επίσης σε περιοχές με μεγάλη τουριστική κίνηση, θα ανοίξουν σε λίγες ημέρες και θα ανήκουν στους τύπους καταστημάτων Carrefour Market & Carrefour Express, όπως ακριβώς και αυτά της Ζακύνθου και της Χαλκιδικής.

Τα καταστήματα Carrefour Market είναι μεγαλύτερα καταστήματα που μπορούν να «σταθούν» τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στην περιφέρεια, προσφέροντας μια ευρεία γκάμα φρέσκων και τοπικών προϊόντων, ενώ τα καταστήματα Carrefour Express έχουν χαρακτήρα καταστήματος ευκολίας και μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των ανθρώπων τόσο στις γειτονιές όσο και στα κέντρα των πόλεων.

Οι άλλοι τύποι καταστημάτων που θα αναπτυχθούν κατά το δεύτερο έτος είναι τα Carrefour Bio, τα οποία προσφέρουν 100% βιολογικά και οικολογικά προϊόντα, τα SUPECO, τα οποία είναι εκπτωτικά καταστήματα στάθμευσης – ένας τύπος καταστήματος που παρέχει μια επιλεγμένη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών στις καλύτερες τιμές της αγοράς στις εισόδους των.

To top