Περιεχόμενα
- Τρόμος στην ελληνική αγορά: Ζara και Jumbo αντιμετωπίζουν σκληρό ανταγωνισμό
- Pepco: Προσφέροντας προσιτά προϊόντα για όλους
- Το ταξίδι της Pepco: Επέκταση σε όλη την Ευρώπη
- Συνεχής ανάπτυξη και οικονομικές επιδόσεις
- LC Waikiki: Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αλυσίδα ρούχων στην Ελλάδα
- Η παγκόσμια εμβέλεια του LC Waikiki
«Τρομοκρατία» στην ελληνική αγορά: Ζara και Jumbo αντιμετωπίζουν σκληρό ανταγωνισμό Δείτε τον έντονο ανταγωνισμό στην ελληνική αγορά, καθώς τα Zara και τα Jumbo αντιμετωπίζουν έναν τρομερό αντίπαλο.
Η πολωνική αλυσίδα Pepco έχει εδραιώσει γρήγορα την κυριαρχία της, ανοίγοντας ένα νέο κατάστημα κάθε 17 ημέρες σε όλη την Ελλάδα. Με 14 σημεία πώλησης ήδη, η Pepco απειλεί τους καθιερωμένους κολοσσούς. Η αλυσίδα προσφέρει μια ποικίλη γκάμα ρούχων, παιχνιδιών και ειδών οικιακής χρήσης κάτω των 30 ευρώ.
Καθώς επεκτείνεται περαιτέρω, η Pepco στοχεύει να δημιουργήσει 30 καταστήματα στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του 2023, προκαλώντας τους ηγέτες της αγοράς. Μείνετε συντονισμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις!.
Τρόμος στην ελληνική αγορά: Ζara και Jumbo αντιμετωπίζουν σκληρό ανταγωνισμό
Στην ελληνική αγορά διεξάγεται σκληρή μάχη, καθώς η πολωνική αλυσίδα Pepco αναδεικνύεται σε κυρίαρχη δύναμη, αμφισβητώντας γίγαντες του κλάδου όπως τα Zara και τα Jumbo.
Η Pepco έχει επεκτείνει ταχύτατα την παρουσία της, ανοίγοντας ένα νέο κατάστημα κάθε 17 ημέρες σε όλη την Ελλάδα, από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη μέχρι τη Λάρισα, την Ξάνθη, την Κόρινθο, το Κιλκίς και σύντομα τη Βέροια.
Το επερχόμενο άνοιγμα στη Λεωφόρο Λαυρίου στην Παιανία Αττικής, ακολουθεί το πρόσφατο άνοιγμα στη Βέροια. Τα σχέδια επέκτασης της Pepco περιλαμβάνουν τα Ιωάννινα και την Πάτρα, με στόχο τη δημιουργία 30 καταστημάτων στη χώρα μέχρι το τέλος του 2023.
Pepco: Προσφέροντας προσιτά προϊόντα για όλους
Τα καταστήματα Pepco είναι γνωστά για την παροχή ευρείας γκάμας προϊόντων σε περίπου 500 κατηγορίες. Με τιμές κάτω των 30 ευρώ, οι πελάτες μπορούν να βρουν είδη ένδυσης, υπόδησης, παιχνίδια, είδη οικιακής χρήσης και πολλά άλλα.
Περίπου το 60% των εμπορευμάτων της Pepco αποτελείται από είδη ένδυσης και υπόδησης, ενώ το υπόλοιπο τμήμα περιλαμβάνει οικιακό εξοπλισμό, είδη διακόσμησης και παιχνίδια.
Εκτός από τα πάγια εμπορεύματά της, η Pepco προσφέρει ειδικές περιορισμένες συλλογές, προϊόντα με άδεια (π.χ. Disney, Warner Bros, Universal) και εποχιακές προσφορές (π.χ. σχολικά ή χριστουγεννιάτικα εμπορεύματα).
Το ταξίδι της Pepco: Επέκταση σε όλη την Ευρώπη
Το ταξίδι της Pepco ξεκίνησε το 1999, με τα πρώτα καταστήματα να ανοίγουν στην Πολωνία το 2004. Από τότε, η εταιρεία γνωρίζει συνεχή ανάπτυξη, επεκτεινόμενη σε διάφορες χώρες της Ευρώπης.
Η επέκταση του ομίλου Pepco, ο οποίος διαχειρίζεται επίσης τα εκπτωτικά καταστήματα λιανικής Poundland και Dealz, επεκτείνεται σε 20 αγορές με πάνω από 2.921 καταστήματα στην Ευρώπη.
Η Πολωνία διαθέτει τον υψηλότερο αριθμό καταστημάτων (1.221), ακολουθούμενη από χώρες όπως η Τσεχική Δημοκρατία, η Ρουμανία, η Ουγγαρία, η Κροατία και άλλες.
Συνεχής ανάπτυξη και οικονομικές επιδόσεις
Τα οικονομικά μεγέθη της Pepco παρουσίασαν θετική ανάπτυξη, με τα έσοδα του ομίλου να αυξάνονται κατά 17% κατά το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους που έληξε τον Ιούνιο του 2022.
Η εταιρεία έχει επικεντρωθεί στη διατήρηση του μεριδίου αγοράς και στη μείωση του κόστους εν μέσω δύσκολων μακροοικονομικών συνθηκών.
Με περισσότερους από 24.000 υπαλλήλους, η Pepco εξυπηρετεί περίπου 20 εκατομμύρια πελάτες μηνιαίως και διατηρεί αποθήκες που υπερβαίνουν τα 200.000 τ.μ. σε όλη την Ευρώπη.
Η εταιρεία έκανε το ντεμπούτο της στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας τον Μάιο του 2021.
LC Waikiki: Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αλυσίδα ρούχων στην Ελλάδα
Η τουρκική αλυσίδα ένδυσης LC Waikiki έχει επεκταθεί ταχύτατα στην Ελλάδα, αποτελώντας σημαντική πρόκληση για τους ανταγωνιστές της.
Παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας, η LC Waikiki έχει εδραιώσει την παρουσία της σε πέντε πόλεις: Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Κόρινθο και Ξάνθη. Τα σχέδια επέκτασης περιλαμβάνουν την Αλεξανδρούπολη και το εμπορικό κέντρο River West στην Αθήνα.
Πέρυσι, οι πωλήσεις της LC Waikiki στην Ελλάδα ανήλθαν σε 7,18 εκατομμύρια ευρώ, καταγράφοντας αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Με στόχο να γίνει ένα από τα κορυφαία εμπορικά σήματα στον ευρωπαϊκό τομέα της ένδυσης, η LC Waikiki στοχεύει να ανταγωνιστεί την Inditex (Zara) και την H&M.
Η παγκόσμια εμβέλεια του LC Waikiki
Η LC Waikiki, που ιδρύθηκε το 1988, επέκτεινε την εμπορική της παρουσία διεθνώς το 2000, ξεκινώντας από την Τουρκία και φτάνοντας τελικά τα 1000 καταστήματα.
Με δραστηριότητες σε τέσσερις ηπείρους και καταστήματα σε 51 χώρες, η LC Waikiki απασχολεί πάνω από 47.000 άτομα παγκοσμίως.