Περιεχόμενα
Η Veneti, μια γνωστή εταιρεία στην Ελλάδα, ξεκινά ένα αναπτυξιακό σχέδιο ύψους σχεδόν 80 εκατομμυρίων ευρώ για την υλοποίηση μιας σειράς φιλόδοξων σχεδίων και την προσαρμογή στις νέες συνθήκες της αγοράς.
Με σχέδια για μια νέα μονάδα παραγωγής, μηχανολογικό εξοπλισμό και εξαγορές, ο πρόεδρος της Veneti, κ. Παναγιώτης Μονεμβασιώτης, πιστεύει ότι τα έργα αυτά μπορούν να ανοίξουν το δρόμο για τον διπλασιασμό των πωλήσεων και να ξεπεράσουν τα 200 εκατ. ευρώ.
Παρά τις προκλήσεις της γραφειοκρατίας και των αντι-ανταγωνιστικών πρακτικών, η Veneti είναι αποφασισμένη να αναπτυχθεί, μεταξύ άλλων με την είσοδο σε νέα εγχειρήματα όπως η Tailor Made Coffee Roasters και την εξασφάλιση σύμβασης για την ανάληψη του εστιατορίου και του αναψυκτηρίου της Εθνικής Πινακοθήκης.
Το φιλόδοξο αναπτυξιακό σχέδιο του Veneti ύψους 79,5 εκατομμυρίων ευρώ
Η Veneti, μια γνωστή ελληνική εταιρεία, αναλαμβάνει την πρόκληση της προσαρμογής στις νέες συνθήκες της αγοράς, υλοποιώντας μια σειρά φιλόδοξων έργων με συνολική επένδυση σχεδόν 80 εκατομμυρίων ευρώ.
Τα έργα αυτά έχουν ως στόχο να υπερδιπλασιάσουν τις πωλήσεις της Veneti και να ξεπεράσουν τα 200 εκατ. ευρώ. Ο πρόεδρος της Veneti, κ. Παναγιώτης Μονεμβασιώτης, πιστεύει ότι η γραφειοκρατία εμποδίζει την πρόοδο της εταιρείας.
Αυτό περιλαμβάνει τη μεταφορά του εργοστασίου σε μεγάλη έκταση στη Βοιωτία και τη λειτουργία του Τζάκσον στο Κολωνάκι ή του γνωστού Μπαγκείου και του Αλεξάνδρειου στην Ομόνοια. Εμπόδια αποτελούν και οι αντιανταγωνιστικές πρακτικές, τις οποίες κατήγγειλε ο κ. Μονεμβασιώτης.
Σχέδιο ανάπτυξης του Veneti
Το αναπτυξιακό σχέδιο της Βενέτης για τα επόμενα τέσσερα χρόνια ανέρχεται σε 79,5 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει την απόκτηση δικτύων καταστημάτων εστίασης, μια νέα παραγωγική μονάδα 15.000 τ.μ. στη Βοιωτία, μηχανολογικό εξοπλισμό και νέα καταστήματα.
Το σχέδιο προβλέπει επίσης να προχωρήσει μέσω της οργανικής ανάπτυξης δικτύων, νέων concepts και εξαγορών, ενώ η επέκταση στο εξωτερικό θεωρείται ασύμφορη. Η Βενέτη ανακοίνωσε πρόσφατα συμφωνία με τράπεζες για την απόκτηση των δανείων και των μετοχών της Παγωτού Δωδώνη, η οποία θα αναπτυχθεί σε πρώτη φάση με τη δημιουργία 12 καταστημάτων.
Επενδυτικό πρόγραμμα της Veneti
Το δίκτυο Veneti αριθμεί σήμερα 125 καταστήματα και η διοίκηση σχεδιάζει να αυξήσει τον αριθμό τους σε 145-150 καταστήματα μέχρι το τέλος του έτους.
Η εταιρεία θα προχωρήσει επίσης σε εξαγορές μικρότερων αλυσίδων καφέ για την ανάπτυξη των άλλων εμπορικών σημάτων του χαρτοφυλακίου της. Σύμφωνα με τον κ. Μονεμβασιώτη, το αυξημένο κόστος που απαιτείται για το άνοιγμα ενός μικρού καταστήματος δυσχεραίνει τη λειτουργία του franchise.
Ο μόνος τρόπος για να προχωρήσει η Βενέτη είναι είτε να συμμετάσχει στη χρηματοδότηση είτε να εξαγοράσει μικρές αλυσίδες καφέ και να τις μετατρέψει σε Venetis Go.
Οι προκλήσεις του Veneti
Ο κ. Μονεμβασιώτης πιστεύει ότι η γραφειοκρατία είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζει η Veneti. Εξηγεί ότι στην Αγγλία, ένα κατάστημα μπορεί να ανοίξει σε μία μόνο ημέρα, ενώ στην Ελλάδα χρειάζονται τρία χρόνια για να ανοίξει ένας φούρνος.
Η εταιρεία απασχολεί 2.000 εργαζόμενους και στηρίζει την ελληνική οικονομία, ωστόσο προσπαθεί να δημιουργήσει το εργοστάσιο παραγωγής της στη Βοιωτία τα τελευταία τέσσερα χρόνια, αντιμετωπίζοντας εμπόδια και χάνοντας δύο αναπτυξιακούς νόμους. Ο διευθύνων σύμβουλος της Βενέτης, Παναγιώτης Μονεμβασιώτης, είναι αποφασισμένος να αναπτύξει την εταιρεία παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει.
Σχέδιο επέκτασης της Veneti
Η Veneti στοχεύει στην επίτευξη στόχου κύκλου εργασιών ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ τα επόμενα χρόνια. Η εταιρεία, η οποία σήμερα αριθμεί 17 εταιρείες εστίασης που αποτελούν τον όμιλο, κατέγραψε 110 εκατ.
ευρώ σε πωλήσεις εμπορικών σημάτων (λιανικές πωλήσεις). Ο κύκλος εργασιών της Veneti το 2022 έφτασε τα 52,29 εκατ. ευρώ έναντι 43 εκατ. ευρώ το 2021, σημειώνοντας αύξηση 24%. Τα κέρδη προ φόρων του ομίλου ανήλθαν σε 3,67 εκατ. ευρώ το 2022 από 5 εκατ. ευρώ το 2021, σημειώνοντας μείωση 28%.
Το πρώτο τρίμηνο του 2023, ο κύκλος εργασιών του ομίλου αυξήθηκε κατά 12%.
Tailor Made Coffee Roasters
Η Veneti εισήγαγε στην Ελλάδα την έννοια του Tailor Made Coffee Roasters, προσφέροντας έξι διαφορετικούς καφέδες με φίλτρο, ζεστά και κρύα σνακ, γαλακτοκομικά προϊόντα, ψωμί και παγωτό.
Η τάση αυτή αναμένεται να αυξάνεται χρόνο με το χρόνο, ενώ η Veneti σχεδιάζει να προσφέρει και υπηρεσίες εκπαίδευσης των καταναλωτών.