Περιεχόμενα
Ενημερωθείτε για τις τελευταίες φήμες γύρω από το επίδομα ελαστικών αυτοκινήτων των 200 ευρώ και για το αν τελικά θα δοθεί ή όχι.
Επίσης, μάθετε τι θα συμβεί με τα πετρελαιοκίνητα και βενζινοκίνητα αυτοκίνητα στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια και πώς η νέα νομοθεσία ανοίγει το δρόμο για μηδενικές εκπομπές CO2. Επιπλέον, ανακαλύψτε το τεράστιο λάθος με τον συμπλέκτη, μια από τις πιο συνηθισμένες βλάβες του αυτοκινήτου που κοστίζει εκατοντάδες ευρώ, και πώς να αποφύγετε τη βλάβη του συμπλέκτη. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε όλη την αλήθεια για αυτά τα θέματα.
Θα δοθεί τελικά ή όχι; Η αλήθεια σχετικά με το επίδομα ελαστικών αυτοκινήτου των 200 ευρώ
Οι φήμες για επίδομα 200 ευρώ για την αλλαγή ελαστικών το 2023 κυκλοφορούν σε όλο τον κόσμο και πολλοί αναρωτιούνται αν τελικά θα δοθεί ή όχι.
Η συζήτηση για την επιδότηση ελαστικών συνεχίζεται τους τελευταίους έξι μήνες και μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει καμία επίσημη ανακοίνωση.
Τον περασμένο Μάρτιο, η συζήτηση είχε τεθεί για τα καλά στο τραπέζι σχετικά με τους ρύπους που εκπέμπει ένα αυτοκίνητο κατά τη χρήση του, τόσο από τα φρένα – από τη φθορά των τακακιών – όσο και από τα ελαστικά, με την τριβή τους στο οδόστρωμα και την απελευθέρωση μικροσωματιδίων στην ατμόσφαιρα. Όσον αφορά ειδικότερα τα ελαστικά, σε επίπεδο ΕΕ, φαίνεται ότι υπάρχει ήδη ένα νομικό πλαίσιο που επιτρέπει στα κράτη μέλη να επιδοτούν όχι μόνο την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων αλλά και την αγορά πράσινων ελαστικών.
Δεν μπορεί να αποκλειστεί για το μέλλον, ωστόσο μέχρι το τέλος του έτους φαίνεται απαγορευτικό. Μέχρι στιγμής, δεν έχουν γίνει ανακοινώσεις.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι το κυβερνητικό επιτελείο δεν το σκέφτεται, αφού μια τέτοια κίνηση γίνεται στην Ιταλία και αφορά την επιδότηση ελαστικών.
Αυτοκίνητα ντίζελ και βενζίνης: €200 Επίδομα για αλλαγή ελαστικών 2023
Η Ευρώπη έχει αποφασίσει ότι μέσα στα επόμενα χρόνια τα πετρελαιοκίνητα και βενζινοκίνητα οχήματα θα αποτελέσουν παρελθόν. Οι ενδιάμεσοι στόχοι μείωσης των εκπομπών για το 2030 έχουν οριστεί στο 55% για τα αυτοκίνητα και στο 50% για τα φορτηγά.
Η νέα νομοθεσία ανοίγει το δρόμο για μηδενικές εκπομπές CO2 για τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα και τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα το 2035, ένας στόχος για το σύνολο του στόλου της ΕΕ για τη μείωση των εκπομπών CO2 από τα νέα αυτοκίνητα και τα φορτηγά κατά 100% σε σύγκριση με το 2021.
Το τεράστιο λάθος με τον συμπλέκτη: €200 Επίδομα για αλλαγή ελαστικών 2023
Μια από τις πιο συνηθισμένες βλάβες του αυτοκινήτου είναι αυτή του συμπλέκτη, η οποία κοστίζει εκατοντάδες ευρώ. Ο συμπλέκτης βρίσκεται μεταξύ της εισόδου ισχύος (στρόφαλος στρόφαλου) και της εισόδου ισχύος του κιβωτίου ταχυτήτων.
Οι συμπλέκτες τριβής που χρησιμοποιούνται στα σύγχρονα αυτοκίνητα αποτελούνται από τρία εξαρτήματα: έναν δίσκο, μια πλάκα πίεσης και ένα έδρανο. Όταν πατηθεί το πεντάλ του συμπλέκτη, ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων αποσυνδέονται, ώστε η αλλαγή ταχυτήτων να ολοκληρώνεται με ασφάλεια.
Ο συμπλέκτης είναι αναλώσιμο εξάρτημα και η συχνότητα αντικατάστασής του καθορίζεται κυρίως από τη συχνότητα χρήσης και τον τρόπο οδήγησης.
Ένα σημαντικό μειονέκτημα, τόσο για τον ίδιο τον μηχανισμό όσο και για τον οδηγό, είναι να κρατάει το πόδι ακριβώς πάνω από τον συμπλέκτη όταν το αυτοκίνητο κινείται, και αυτό ονομάζεται οδήγηση με μισό συμπλέκτη. Αντίθετα, το αριστερό πόδι πρέπει να στηρίζεται στο ειδικό υποπόδιο στην αριστερή πλευρά του πεντάλ του συμπλέκτη, σε μια ειδική θέση που δημιουργήθηκε σκόπιμα από τους κατασκευαστές.
Η οδήγηση σε αστική συμφόρηση είναι ένας από τους πιο συχνά αναφερόμενους λόγους φθοράς του συμπλέκτη λόγω της συχνής χρήσης του συμπλέκτη.
Όταν οδηγείτε σε μποτιλιάρισμα, είναι καλύτερο να προσπαθείτε να ξεκινήσετε μόνο όταν υπάρχει αρκετός χώρος μπροστά από το αυτοκίνητο και να μην οδηγείτε μισό ή ένα μέτρο, ειδικά όταν τα προπορευόμενα οχήματα είναι σταματημένα και να περιμένετε να ξεκινήσετε ξανά με πατημένο τον συμπλέκτη.
Πολλοί οδηγοί δεν συνειδητοποιούν ότι ο λανθασμένος χειρισμός του συμπλέκτη μπορεί να οδηγήσει σε βλάβη του συμπλέκτη και σε δαπανηρές επισκευές.
Πολλοί οδηγοί χρησιμοποιούν τον συμπλέκτη πολύ νωρίς για να ξεκινήσουν στα φανάρια, με αποτέλεσμα ο συμπλέκτης να είναι πατημένος για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Ο σωστός τρόπος είναι να τον πατάτε τη σωστή στιγμή για να ξεκινήσετε το αυτοκίνητο.
Ένα άλλο λάθος είναι ότι ορισμένοι οδηγοί δεν πατούν πλήρως το πεντάλ του συμπλέκτη.