Περιεχόμενα
Δείτε τα τελευταία χαρακτηριστικά στην καθηλωτική προβολή της Google, που σας επιτρέπει να εξερευνήσετε ψηφιακά εμβληματικούς τουριστικούς προορισμούς σε όλο τον κόσμο.
Από την Ακρόπολη μέχρι το Παναθηναϊκό Στάδιο, βιώστε μια λεπτομερή και διορατική άποψη πριν προγραμματίσετε την επίσκεψή σας. Μάθετε για τον καιρό, τις συνθήκες φωτισμού και τον αναμενόμενο συνωστισμό, όλα αυτά με μια απλή αναζήτηση στους Χάρτες Google. Ξεκινήστε την εικονική περιήγησή σας σήμερα!.
Google: Εξερευνήστε βασικούς τουριστικούς προορισμούς με την εφαρμογή
Η Google εισήγαγε μια νέα λειτουργία στην εφαρμογή της που επιτρέπει στους χρήστες να ξεκινήσουν ψηφιακές περιηγήσεις σε διάσημους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως.
Αυτή η καθηλωτική προβολή παρέχει μια μοναδική εναέρια προοπτική εμβληματικών τοποθεσιών, όπως η Ακρόπολη με τις υπέροχες κατασκευές της, όπως ο Παρθενώνας, το Ερέχθειο και το Θέατρο του Διονύσου. Οι χρήστες μπορούν επίσης να επισκεφθούν εικονικά άλλα αξιοσημείωτα ορόσημα, όπως η Αψίδα του Αδριανού, ο Ναός του Ολυμπίου Διός, το Ηρώδειο, το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και το Παναθηναϊκό Στάδιο.
Αυτή η καινοτόμος λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για όσους θέλουν να εξοικειωθούν με μια περιοχή πριν την επισκεφθούν αυτοπροσώπως.
Οι χρήστες μπορούν να πάρουν μια γεύση από τις καιρικές συνθήκες, τον φυσικό φωτισμό και το αναμενόμενο μέγεθος του πλήθους σε διάφορες ώρες της ημέρας. Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην ψηφιακή περιήγηση, απλώς αναζητήστε την τοποθεσία στους χάρτες Google και κάντε κλικ στο πρώτο βίντεο που εμφανίζεται, και στη συνέχεια περιηγηθείτε στις διαθέσιμες επιλογές.
Google: Gmail χρήστες αναστατωμένοι από την αύξηση των διαφημίσεων
Οι χρήστες του Gmail εξέφρασαν πρόσφατα την απογοήτευσή τους για τον αυξημένο αριθμό διαφημίσεων στα εισερχόμενά τους.
Αυτή η αλλαγή έχει καταστήσει πιο δύσκολη τη διάκριση μεταξύ των κανονικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και του διαφημιστικού περιεχομένου. Οι χρήστες έχουν αναφέρει ότι βλέπουν μικρά εικονίδια «Ad» που συνοδεύουν ορισμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προκαλώντας ενόχληση και σύγχυση.
Η Google αναγνωρίζει τα σχόλια των χρηστών, αλλά τονίζει τη δέσμευσή της να εξερευνήσει διαφορετικές μορφές. Η εταιρεία επιβεβαιώνει ότι δεν πωλεί δεδομένα χρηστών ούτε χρησιμοποιεί δεδομένα του Gmail για διαφημιστικούς σκοπούς.
Η εισαγωγή της καρτέλας «Προσφορές» στην έκδοση του Gmail για κινητά και η επακόλουθη επέκτασή της σε επιτραπέζιους υπολογιστές έχει ως στόχο την εμφάνιση διαφημιστικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και προσφορών από επιχειρήσεις. Η Google συνεχίζει να πειραματίζεται με τρόπους που θα βοηθήσουν τους χρήστες να ανακαλύψουν και να συνδεθούν με νέες επιχειρήσεις.
Google: Εισαγωγή της τεχνολογίας AI στο Gmail
Η Google σχεδιάζει να ενσωματώσει την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) στην εφαρμογή Gmail, καθώς και σε άλλες εφαρμογές όπως Chat, Meet, Sheets και Slides.
Η προσθήκη εργαλείων AI στοχεύει στον εξορθολογισμό διαφόρων εργασιών και στη βελτίωση της παραγωγικότητας εντός της πλατφόρμας Workspace.
Οι χρήστες του Workspace, τόσο οι μεμονωμένοι καταναλωτές όσο και οι συνδρομητικές εταιρείες, θα επωφεληθούν από τις λειτουργίες που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη.
Για παράδειγμα, οι χρήστες μπορούν απλώς να πληκτρολογήσουν ένα θέμα για το οποίο θέλουν να γράψουν και η τεχνητή νοημοσύνη θα δημιουργήσει ένα άμεσο προσχέδιο, εξοικονομώντας χρόνο και προσπάθεια. Ενώ τα εργαλεία AI δοκιμάζονται προς το παρόν σε περιορισμένο αριθμό χρηστών, η Google σκοπεύει να επεκτείνει τη διαθεσιμότητά τους στο μέλλον.
Google: AI-powered Draft Generation στο Gmail
Σε μια πρόσφατη δοκιμή, η Google εισήγαγε μια λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες του Gmail να δημιουργούν προσχέδια μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρησιμοποιώντας τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης.
Πληκτρολογώντας «draft email to…» σε ένα πλαίσιο κειμένου μέσα σε ένα email, η εφαρμογή δημιουργεί ένα σημείωμα τριών παραγράφων το οποίο οι χρήστες μπορούν να επεξεργαστούν ή να ζητήσουν μια νέα έκδοση.
Με περισσότερους από 3 δισεκατομμύρια χρήστες του Workspace, οι πρωτοβουλίες της Google για την τεχνητή νοημοσύνη στοχεύουν στην ενίσχυση της παραγωγικότητας και στην προσφορά στους χρήστες πιο αποτελεσματικών τρόπων δημιουργίας περιεχομένου.
Η εταιρεία δεν έχει διευκρινίσει την ημερομηνία κυκλοφορίας αυτών των αναβαθμισμένων εφαρμογών στο ευρύ κοινό ή αν θα ισχύουν πρόσθετες χρεώσεις για τις νέες λειτουργίες.
Google vs. Microsoft: Η μάχη των εφαρμογών παραγωγικότητας
Η Google και η Microsoft είναι σκληροί ανταγωνιστές στην αγορά εφαρμογών παραγωγικότητας. Το Workspace της Google και το Microsoft 365 (πρώην Office 365) είναι οι κορυφαίες σουίτες εφαρμογών που ανταγωνίζονται για την υιοθέτηση από τους χρήστες.
Και οι δύο εταιρείες επενδύουν σημαντικά στην ενσωμάτωση δυνατοτήτων τεχνητής νοημοσύνης στις αντίστοιχες πλατφόρμες τους.
Η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη, δηλαδή η ικανότητα δημιουργίας εξελιγμένων και δημιουργικών απαντήσεων με βάση προηγούμενα δεδομένα, έχει γίνει σημαντική εστίαση στον κλάδο της τεχνολογίας.
Το ChatGPT της OpenAI, ένα chatbot με προηγμένες γλωσσικές ικανότητες, έχει προκαλέσει έναν αγώνα μεταξύ των τεχνολογικών κολοσσών για την ενσωμάτωση παρόμοιων δημιουργικών χαρακτηριστικών AI στα προϊόντα τους. Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας AI.