Γνωρίστε τον εφοπλιστή Ευάγγελο Αγγελάκο: Πρώην δήμαρχος παραγγέλνει τρία πολυτελή γιοτ 70 μέτρων σε συμφωνία 180 εκατ. ευρώ

Έλληνας εφοπλιστής και πρώην δήμαρχος παραγγέλνει 3 πολυτελή σκάφη | Λεπτομέρειες της συμφωνίας των 180 εκατ. ευρώ

Γνωρίστε τον εφοπλιστή Ευάγγελο Αγγελάκο: Πρώην δήμαρχος παραγγέλνει τρία πολυτελή γιοτ 70 μέτρων σε συμφωνία 180 εκατ. ευρώ>

Περιεχόμενα

  1. Η εξωφρενική αγορά ενός πρώην δημάρχου: Αυτός ο Έλληνας εφοπλιστής αγόρασε τρία σκάφη 70 μέτρων
  2. Η αγάπη της οικογένειας Αγγελάκου για τα σκάφη αναψυχής
  3. Εκμετάλλευση των σκαφών αναψυχής μέσω ναυλώσεων
  4. Το Admiral GC-Force 70: Πολυτελή χαρακτηριστικά και σχεδιασμός
  5. Η είσοδος της Latsco Shipping στον τομέα των πολύ μεγάλων πλοίων μεταφοράς αργού πετρελαίου

Ευάγγελος Αγγελάκος: Πρώην Δήμαρχος και εφοπλιστής αγοράζει τρία πολυτελή σκάφη 70 μέτρων – Αποκαλύπτονται όλες οι λεπτομέρειες. Μάθετε για την τελευταία παραγγελία γιοτ της ελληνικής οικογένειας και τα σχέδιά της για ναυλώσεις.

Μάθετε την εκτιμώμενη αξία, τις ημερομηνίες παράδοσης και πολλά άλλα. Διαβάστε τώρα!.

Η εξωφρενική αγορά ενός πρώην δημάρχου: Αυτός ο Έλληνας εφοπλιστής αγόρασε τρία σκάφη 70 μέτρων

Ο Ευάγγελος Αγγελάκος, πρώην δήμαρχος Οινουσσών, και η οικογένειά του, γνωστοί ως εφοπλιστές, έγιναν πρωτοσέλιδο με την πρόσφατη παραγγελία τριών πολυτελών σκαφών αναψυχής 70 μέτρων.

Τα σκάφη κατασκευάζονται από τα ναυπηγεία «The Italian Sea Group» και θα φέρουν την επωνυμία Admiral και συγκεκριμένα το μοντέλο GC-Force 70. Κάθε γιοτ διαθέτει ολική χωρητικότητα (GT) περίπου 2.000 τόνων, καθιστώντας τη συνολική τους αξία περίπου 60 εκατομμύρια ευρώ το καθένα.

Το συνολικό κόστος αυτής της εξωφρενικής παραγγελίας φτάνει κοντά στα 180 εκατομμύρια ευρώ, αλλά λόγω της αγοράς πολλών πλοίων, είναι πιθανό η τιμή να έχει μειωθεί έως και 30%.

Ο Ευάγγελος Αγγελάκος, ο πατριάρχης της οικογένειας, διετέλεσε δήμαρχος Οινουσσών για τέσσερα χρόνια και είναι καταξιωμένος εφοπλιστής από τα τέλη της δεκαετίας του 1990.

Η αγάπη της οικογένειας Αγγελάκου για τα σκάφη αναψυχής

Η οικογένεια Αγγελάκου, με τη ναυτιλιακή εταιρεία Αγγελάκος (Ελλάς) Α.Ε., εδρεύει στο Παλαιό Φάληρο. Το ενδιαφέρον τους για το yachting είναι γνωστό, καθώς έχουν ήδη στην κατοχή τους δύο σκάφη Benetti.

Το ένα σκάφος τους, μήκους 56 μέτρων, αποκτήθηκε το περασμένο καλοκαίρι, ενώ το άλλο, μήκους 60 μέτρων, αγοράστηκε πριν από περίπου τρία χρόνια.

Ένα περιστατικό στο οποίο ενεπλάκη το 60 μέτρων σκάφος της οικογένειας, με το όνομα IDyllic, συνέβη όταν συγκρούστηκε με αγκυροβολημένο υδροπτέρυγο στην περιοχή των Σπετσών. Ωστόσο, το σκάφος επισκευάστηκε έκτοτε και επανήλθε στην αγορά ναύλωσης.

Εκμετάλλευση των σκαφών αναψυχής μέσω ναυλώσεων

Πηγές από την αγορά σκαφών αναψυχής αναφέρουν ότι η οικογένεια Αγγελάκου σκοπεύει να αξιοποιήσει αυτά τα σκάφη για σκοπούς ναύλωσης. Η κίνηση αυτή ευθυγραμμίζεται με το μακροχρόνιο ενδιαφέρον τους για δραστηριότητες ναύλωσης.

Η ευρυχωρία και οι δυνατότητες των σκαφών, σε συνδυασμό με τις εκτιμώμενες εβδομαδιαίες τιμές ναύλων των 550.000 έως 650.000 ευρώ, τα καθιστούν ιδανικά για λειτουργία όλο το χρόνο και για ταξίδια σε διάφορους προορισμούς, συμπεριλαμβανομένης της Ερυθράς Θάλασσας και της Καραϊβικής κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Το Admiral GC-Force 70: Πολυτελή χαρακτηριστικά και σχεδιασμός

Και τα τρία σκάφη θα κατασκευαστούν με τη χρήση υλικών από χάλυβα και αλουμίνιο και θα διαθέτουν πολυτελή διαμόρφωση. Κάθε γιοτ θα προσφέρει επτά καμπίνες επιβατών και δέκα επιπλέον καμπίνες για τη διαμονή του πληρώματος.

Η ναυτική αρχιτεκτονική και το στυλ του Admiral GC-Force 70 είναι έργο του σχεδιαστικού τμήματος Centro Stile του ναυπηγείου. Οι προγραμματισμένες ημερομηνίες παράδοσης των σκαφών ορίζονται για το 2026, το 2027 και το 2028.

Η είσοδος της Latsco Shipping στον τομέα των πολύ μεγάλων πλοίων μεταφοράς αργού πετρελαίου

Η Latsco Shipping Ltd., υπό την ηγεσία του κ. Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση, έκανε μια σημαντική κίνηση εισερχόμενη στον τομέα των πολύ μεγάλων πλοίων μεταφοράς αργού πετρελαίου.

Τέσσερα δεξαμενόπλοια VLCC, που κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries στη Νότια Κορέα, θα προστεθούν στο στόλο της το 2022. Τα δύο πρώτα πλοία, με τα ονόματα «ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΤΣΗΣ» και «ΕΡΙΕΤΤΑ ΛΑΤΣΗΣ», γιορτάστηκαν πρόσφατα σε τελετή ονοματοδοσίας στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries.

Τα δεξαμενόπλοια, μήκους 330 μέτρων και πλάτους 60 μέτρων, διαθέτουν μεταφορική ικανότητα 341.000 κυβικών μέτρων.

Τα πλοία αυτά τηρούν τους αυστηρότερους περιβαλλοντικούς κανονισμούς και διαθέτουν προηγμένα συστήματα για βέλτιστη ενεργειακή απόδοση και προστασία του περιβάλλοντος. Με το.

Γνωρίστε τον εφοπλιστή Ευάγγελο Αγγελάκο: Πρώην δήμαρχος παραγγέλνει τρία πολυτελή γιοτ 70 μέτρων σε συμφωνία 180 εκατ. ευρώ
To top