Περιεχόμενα
Η στρατηγική εξαγορά της ΕΨΑ από την SMERC σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή στην αγορά αναψυκτικών, με στόχο να αξιοποιήσει την ισχυρή αναγνωρισιμότητα της μάρκας και να αξιοποιήσει τις εγχώριες και διεθνείς ευκαιρίες ανάπτυξης.
Με έμφαση στην αναβάθμιση της παραγωγικής δυναμικότητας και την επέκταση των δικτύων πωλήσεων, η επένδυση της SMERC ευθυγραμμίζεται με την οικονομική ανάκαμψη της Ελλάδας και την ανοδική πορεία της τουριστικής βιομηχανίας, ενώ παράλληλα ενισχύει την αξιόπιστη φήμη της ΕΨΑ και τη δέσμευση για καινοτόμα προϊόντα. Η συμφωνία αυτή θέτει τις βάσεις για έναν δυναμικό μετασχηματισμό της ελληνικής βιομηχανίας αναψυκτικών.
Επιχειρήσεις: Ελληνική Εταιρεία πουλήθηκε
Σε μια σημαντική κίνηση που άλλαξε τις ισορροπίες στην αγορά αναψυκτικών, η SMERC εξαγόρασε την ΕΨΑ, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο.
Το SMERC, το επενδυτικό ταμείο μεσαίας κεφαλαιοποίησης, επένδυσε στρατηγικά στην ΕΨΑ, την ιστορική εταιρεία αναψυκτικών, με στόχο να προωθήσει τη δυναμική ανάπτυξή της τόσο στο εσωτερικό όσο και διεθνώς.
Η συνεργασία μεταξύ της SMERC και της οικογένειας Τσαούτου αποσκοπεί στην ενίσχυση της εταιρείας με την ενίσχυση των κεφαλαίων της, τη βελτίωση των συνθηκών ρευστότητας, την αξιοποίηση της τεχνογνωσίας του προσωπικού της και την ενίσχυσή της με ικανά και έμπειρα στελέχη. Η SMERC έχει ανακοινώσει ότι σχεδιάζει να επενδύσει στην αναβάθμιση της παραγωγικής ικανότητας και των εγκαταστάσεων της εταιρείας, καθώς και στην ανάπτυξη νέων δικτύων και προορισμών πωλήσεων.
Άμεση προτεραιότητα είναι η εμπορική αξιοποίηση του φημισμένου εμπορικού σήματος ΕΨΑ, το οποίο χαίρει υψηλής αναγνωρισιμότητας, αφοσίωσης και αξιοπιστίας μεταξύ των καταναλωτών και της ελληνικής κοινωνίας γενικότερα.
Η ελληνική αγορά αναψυκτικών, η οποία αποτιμάται σε περίπου 370 εκατ. ευρώ και αυξάνεται με εκτιμώμενο ρυθμό 5% ετησίως, υποστηρίζει περαιτέρω την επένδυση της SMERC στην ΕΨΑ.
Η ΕΨΑ, μια εμβληματική ελληνική εταιρεία που ιδρύθηκε στην Αγριά του Βόλου το 1924, παράγει και διανέμει αναψυκτικά υψηλής ποιότητας εδώ και σχεδόν έναν αιώνα.
Τα προϊόντα της συνδυάζουν σταθερά την παράδοση με την ποιότητα, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των καταναλωτών.
Η SMERC, η οποία υποστηρίζεται από μια έμπειρη επενδυτική ομάδα, εστιάζει σε μεσαίου μεγέθους ελληνικές μεταποιητικές επιχειρήσεις με ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης και ανάκαμψης των επιχειρήσεων.
Το επενδυτικό κεφάλαιο διαχειρίζεται κεφάλαια ύψους 143 εκατ. ευρώ από διάφορους θεσμικούς, εταιρικούς και ιδιώτες επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων διακεκριμένων ελληνικών και διεθνών οργανισμών.
Ο κ. Νικόλαος Καραμούζης είναι εκτελεστικός πρόεδρος του SMERC Medium Cap Investment Fund.
Η είσοδος της SMERC στην ΕΨΑ διευκολύνθηκε μέσω της AGRIA EMPRIKIQUE, μιας εταιρείας που ιδρύθηκε από το ταμείο σε συνεργασία με τους αδελφούς Τσαούτου, αποκτώντας έτσι πλειοψηφικό ποσοστό στην ΕΨΑ.
Επιχειρήσεις: Προκαλώντας τα Zara και Jumbo
Η πολωνική αλυσίδα λιανικής, Pepco, έχει πραγματοποιήσει μια αξιοσημείωτη είσοδο στην ελληνική αγορά, επεκτείνοντας ταχύτατα την παρουσία της και θέτοντας υπό αμφισβήτηση καθιερωμένους κολοσσούς όπως τα Zara και τα Jumbo.
Ανοίγοντας ένα νέο κατάστημα στην Ελλάδα κάθε 17 ημέρες, η Pepco έχει ήδη δημιουργήσει 14 σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα, μεταξύ των οποίων η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Λάρισα, η Ξάνθη, η Κόρινθος και σύντομα η Βέροια.
Η Pepco προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων σε περίπου 500 κατηγορίες, όπως είδη ένδυσης, υπόδησης, οικιακά είδη και παιχνίδια, όλα σε τιμές κάτω των 30 ευρώ.
Με επίκεντρο τις προσιτές τιμές και την ποικιλία προϊόντων, η Pepco στοχεύει στη δημιουργία 30 καταστημάτων στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του 2023.
Από την ίδρυσή της το 1999, η Pepco έχει γνωρίσει συνεχή ανάπτυξη. Ξεκινώντας με 14 καταστήματα στην Πολωνία το 2004, η εταιρεία επεκτάθηκε σε 100 καταστήματα μέσα σε τρία χρόνια.
Το επιτυχημένο μοντέλο λειτουργίας της Pepco επεκτάθηκε πέρα από την Πολωνία, με καταστήματα που άνοιξαν στην Τσεχική Δημοκρατία και τη Σλοβακία το 2013. Τα επόμενα χρόνια σημειώθηκε περαιτέρω επέκταση σε πολλές χώρες της Ευρώπης.
Η Pepco λειτουργεί σήμερα 2.921 καταστήματα σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων 1.221 καταστημάτων στην Πολωνία.
Η αναπτυξιακή της πορεία την τοποθετεί ως κορυφαία αλυσίδα εκπτωτικών καταστημάτων λιανικής πώλησης, η οποία εξυπηρετεί 20 εκατομμύρια πελάτες μηνιαίως. Η δέσμευση της εταιρείας να διατηρήσει το μερίδιο αγοράς της, εστιάζοντας παράλληλα στη μείωση του λειτουργικού κόστους, ενισχύει τη θέση της ως ανταγωνιστικής αλυσίδας εκπτωτικών καταστημάτων, εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων.
Επιχειρήσεις: LC Waikiki – Η εισβολή των τουρκικών ενδυμάτων
Η τουρκική αλυσίδα LC Waikiki έχει σημειώσει αξιοσημείωτη απήχηση στην Ελλάδα, αναδεικνυόμενη σε.