«Η Vodafone καταργεί τα πακέτα & το δίκτυο 3G, νέος κώδικας δεοντολογίας για τις τηλεπικοινωνίες» – 60 χαρακτήρες

Η Vodafone καταργεί πακέτα εν μέσω οργής πελατών: 3G». Μάθετε περισσότερα για τον Κώδικα Δεοντολογίας των εταιρειών τηλεπικοινωνιών προς τους καταναλωτές.

«Η Vodafone καταργεί τα πακέτα & το δίκτυο 3G, νέος κώδικας δεοντολογίας για τις τηλεπικοινωνίες» – 60 χαρακτήρες>

Περιεχόμενα

  1. τα πακέτα αφαιρούνται άμεσα: Οργή από τους πελάτες της Vodafone
  2. Η Vodafone διακόπτει τα πακέτα
  3. Κατάργηση του δικτύου 3G
  4. Κώδικας δεοντολογίας για παρόχους τηλεπικοινωνιών
  5. Καταγγελίες καταναλωτών
  6. Διατήρηση αρχείων

Η Vodafone προκάλεσε την οργή των πελατών της με την άμεση κατάργηση ορισμένων πακέτων.

Εν τω μεταξύ, δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ ο Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών σε Καταναλωτές, ο οποίος υποχρεώνει παρόχους όπως η Vodafone σε ορισμένους κανόνες «συμπεριφοράς» και θέτει όρους που πρέπει να τηρούνται, διαφορετικά θα επιβάλλονται κυρώσεις. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτές τις αλλαγές και πώς θα μπορούσαν να σας επηρεάσουν ως πελάτη της Vodafone.

τα πακέτα αφαιρούνται άμεσα: Οργή από τους πελάτες της Vodafone

Η Vodafone ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει άμεσα ορισμένα πακέτα. Η εταιρεία διακόπτει μια σειρά από εμπορικά διαθέσιμα πακέτα για όλους τους νέους και υφιστάμενους πελάτες.

Αυτό περιλαμβάνει το πακέτο Unlimited Students Xclusive Data Day, το πακέτο Data Unlimited Weekends 6 μήνες, το πακέτο Data 2 Days, το πακέτο Data 6H και το πακέτο Unlimited Data Nights. Επιπλέον, η Vodafone καταργεί το δίκτυο 3G, γεγονός που θα αφήσει τους κατόχους παλαιότερων συσκευών χωρίς internet.

Δημοσιεύθηκε ο Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών σε Καταναλωτές, ο οποίος καθορίζει συγκεκριμένους κανόνες «συμπεριφοράς» για παρόχους όπως η Vodafone.

Η Vodafone διακόπτει τα πακέτα

Η Vodafone διακόπτει πολλά εμπορικά διαθέσιμα πακέτα, όπως το πακέτο Unlimited Students Xclusive Data Day, το πακέτο Data Unlimited Weekends 6 μήνες, το πακέτο Data 2 Days, το πακέτο Data 6H και το πακέτο Unlimited Data Nights.

Οι αλλαγές θα επηρεάσουν όλους τους νέους και υφιστάμενους πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών συμβολαίου, καρτοκινητής και καρτοκινητής. Η κατάργηση των πακέτων θα τεθεί σε ισχύ άμεσα. Η Vodafone ανακοίνωσε ένα νέο πακέτο, το οποίο θα προσφέρει Απεριόριστα λεπτά προς όλους και 700 MB για 15 ημέρες με κόστος 6,3€.

Κατάργηση του δικτύου 3G

Η Vodafone ανακοίνωσε την κατάργηση του δικτύου 3G, η οποία θα αφήσει τους κατόχους παλαιότερων συσκευών χωρίς internet.

Η σταδιακή απενεργοποίηση του δικτύου 3G αποτελεί μέρος της αναβάθμισης των δικτύων 4G και 5G και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε όλη τη χώρα εντός του πρώτου εξαμήνου του 2023. Η Vodafone έχει εξασφαλίσει ότι όλοι οι συνδρομητές της που χρησιμοποιούν κάρτα SIM παλαιάς τεχνολογίας μπορούν να την αντικαταστήσουν άμεσα και δωρεάν στα ίδια σημεία.

Κώδικας δεοντολογίας για παρόχους τηλεπικοινωνιών

Ο Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών σε Καταναλωτές υποχρεώνει παρόχους όπως η Vodafone να τηρούν ορισμένους κανόνες «συμπεριφοράς» και θέτει όρους που πρέπει να τηρούνται, διαφορετικά θα επιβάλλονται κυρώσεις.

Οι πάροχοι πρέπει να επικοινωνούν με τους καταναλωτές με δίκαιο, διαφανή, υπεύθυνο και σαφή τρόπο. Όλες οι πληροφορίες πρέπει να είναι απλές και ακριβείς και να παρέχονται με τρόπο που να γίνεται άμεσα και άμεσα κατανοητός από τον καταναλωτή.

Ο πάροχος πρέπει να διασφαλίζει ότι το προσωπικό του απευθύνεται στους καταναλωτές με ευγένεια και χρησιμοποιεί το κατάλληλο λεξιλόγιο.

Καταγγελίες καταναλωτών

Ο πάροχος πρέπει να διασφαλίζει ότι τα ερωτήματα και τα παράπονα/καταγγελίες των καταναλωτών αντιμετωπίζονται εγκαίρως και αποτελεσματικά. Τα τμήματα χειρισμού παραπόνων πρέπει να διαθέτουν επαρκείς πόρους και προσωπικό με επαρκή επίπεδα εξουσίας.

Σε περίπτωση παράβασης των διατάξεων του παρόντος Κώδικα, η ΕΕΤΤ δύναται να επιβάλει κυρώσεις εφαρμόζοντας τις διατάξεις των άρθρων 137 και 138 του Ν. 4727/2020.

Διατήρηση αρχείων

Τα αρχεία των τηλεφωνικών συνομιλιών για πωλήσεις με καταναλωτές τηρούνται από την επιχείρηση που πραγματοποιεί την πώληση για έξι μήνες μετά την πραγματοποίηση της πώλησης, σύμφωνα με τους όρους του ισχύοντος πλαισίου.

Ο πάροχος ενημερώνει τον καταναλωτή για τη διάρκεια της διατήρησης των δεδομένων αυτών και του παρέχει τα δικαιώματα που προβλέπονται στη σχετική νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων, όπως το δικαίωμα εναντίωσης.

To top