«Κλείσιμο του εργοστασίου της Tupperware στην Ελλάδα: 150 εργαζόμενοι θα χάσουν τη δουλειά τους» – βελτιστοποιημένος τίτλος

Μετα-περιγραφή: Μάθετε για το κλείσιμο ενός μεγάλου εργοστασίου στην Ελλάδα, τις επιπτώσεις στους εργαζόμενους και τον κλονισμό της αγοράς. Επίσης, ανακαλύψτε την Coca-Cola Τρία Έψιλον, τον κορυφαίο εργοδότη στην Ελλάδα για 4η συνεχή χρονιά.

«Κλείσιμο του εργοστασίου της Tupperware στην Ελλάδα: 150 εργαζόμενοι θα χάσουν τη δουλειά τους» – βελτιστοποιημένος τίτλος>

Περιεχόμενα

  1. για τους εργαζόμενους και την αγορά: Κλείσιμο του εργοστασίου της Tupperware στην Ελλάδα
  2. Η Nokia αλλάζει πορεία με νέο λογότυπο
  3. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία πωλεί νερό της Ιόλης
  4. Η Coca-Cola Τρία Έψιλον ανακηρύχθηκε κορυφαίος εργοδότης στην Ελλάδα για 4η συνεχή χρονιά

Το κλείσιμο ενός εργοστασίου της Tupperware στην Ελλάδα προκάλεσε σοκ στην αγορά, αφήνοντας τουλάχιστον 150 εργαζόμενους άνεργους.

Αυτό συμβαίνει σε μια περίοδο που οι επενδύσεις στην Ελλάδα αυξάνονται και η ΓΣΕΕ καλεί την εταιρεία να ανακαλέσει την απόφασή της. Σε άλλες επιχειρηματικές ειδήσεις, η Nokia προχώρησε σε επανασχεδιασμό της επωνυμίας της για να επικεντρωθεί στις τεχνολογίες δικτύωσης και cloud, ενώ η Αθηναϊκή Ζυθοποιία πούλησε το εμπορικό σήμα του νερού Ιόλη στη σουηδική εταιρεία Sterner Stenhus.

Εν τω μεταξύ, η Coca-Cola Τρία Έψιλον ανακηρύχθηκε κορυφαίος εργοδότης στην Ελλάδα για τέταρτη συνεχή χρονιά από το Ινστιτούτο Top Employers.

για τους εργαζόμενους και την αγορά: Κλείσιμο του εργοστασίου της Tupperware στην Ελλάδα

Το εργοστάσιο TUPPERWARE στη Θήβα ανακοίνωσε την απόφασή του να κλείσει τη μονάδα παραγωγής του, αφήνοντας τουλάχιστον 150 εργαζόμενους άνεργους.

Το εργοστάσιο λειτουργεί από τη δεκαετία του 1980 και είναι το μοναδικό εργοστάσιο που διαθέτει η Tupperware στην Ελλάδα. Η ΓΣΕΕ καταγγέλλει το κλείσιμο, υποστηρίζοντας ότι οφείλεται στο υψηλό εργατικό κόστος, και καλεί την εταιρεία να ανακαλέσει την απόφασή της.

Η Nokia αλλάζει πορεία με νέο λογότυπο

Ο γίγαντας των κινητών τηλεφώνων Nokia άλλαξε πορεία, εστιάζοντας σε τεχνολογίες δικτύωσης και cloud.

Το νέο της λογότυπο, που αποτελείται από πέντε διαφορετικά σχήματα, έχει ως στόχο να επικοινωνήσει την «επανίδρυσή» της και να υπενθυμίσει στο κοινό ότι δεν δραστηριοποιείται πλέον στον τομέα των κινητών τηλεφώνων. Η Nokia πούλησε τον τομέα κινητών τηλεφώνων της στη Microsoft το 2014 και έκτοτε αγωνίζεται να εγκαταλείψει τη φήμη της εταιρείας τηλεφώνων.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία πωλεί νερό της Ιόλης

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία πούλησε το τμήμα εμφιαλωμένου νερού, το εμπορικό σήμα Ioli και τη μονάδα παραγωγής, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του χαρτοφυλακίου προϊόντων της.

Ο αγοραστής, η σουηδική Sterner Stenhus, σχεδιάζει να συνεχίσει την παραγωγή του υψηλής ποιότητας νερού Ioli και να αναπτύξει το δίκτυο πωλήσεών του. Η μεταβίβαση της Ιόλης είναι μια απόφαση που συνοδεύεται από έντονα συναισθήματα για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία μετά από 30 χρόνια δραστηριότητας στην αγορά του νερού.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον ανακηρύχθηκε κορυφαίος εργοδότης στην Ελλάδα για 4η συνεχή χρονιά

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον ανακηρύχθηκε «Κορυφαίος Εργοδότης» στην Ελλάδα για 4η συνεχή χρονιά από το «Top Employers Institute».

Η εταιρεία διαθέτει εξαιρετική στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού και δημιουργεί ένα εργασιακό περιβάλλον που επενδύει στην ανάπτυξη και φροντίδα των ανθρώπων της, στην ευελιξία και στη διαφορετικότητα. Η ισόρροπη εκπροσώπηση των δύο φύλων στο εργατικό δυναμικό αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την εταιρεία, με δέσμευση ότι μέχρι το 2025, το 50% των διοικητικών θέσεων θα κατέχεται από γυναίκες.

To top