LC Waikiki: Η γρήγορη μόδα θριαμβεύει στην Ελλάδα, στοχεύοντας στην ευρωπαϊκή αγορά

Δείτε την εκρηκτική ανάπτυξη του LC Waikiki στην Ελλάδα. Με προσιτή γρήγορη μόδα και φιλόδοξα σχέδια επέκτασης, η LC Waikiki στοχεύει να γίνει μία από τις τρεις κορυφαίες μάρκες ένδυσης στην Ευρώπη. Αναμένετε σύντομα το άνοιγμα περισσότερων καταστημάτων, με στόχο την κάλυψη της ελληνικής αγοράς με 40-50 σημεία.

LC Waikiki: Η γρήγορη μόδα θριαμβεύει στην Ελλάδα, στοχεύοντας στην ευρωπαϊκή αγορά>

Περιεχόμενα

  1. Βόμβα: LC Waikiki επεκτείνεται ταχύτατα στην ελληνική αγορά
  2. Σχέδια επέκτασης και ανοίγματα καταστημάτων
  3. Ξεπερνώντας τις προκλήσεις και παρουσιάζοντας νέα εμπορικά σήματα
  4. LC Waikiki: Εντυπωσιακός κύκλος εργασιών και ιστορία
  5. Ανταγωνισμός από τον ισραηλινό όμιλο Fox Group

Η LC Waikiki, γνωστή και ως το «Zara της Τουρκίας», πρόκειται να κάνει σημαντικό αντίκτυπο στην ελληνική αγορά.

Με την προσιτή γρήγορη μόδα και τον φιλόδοξο στόχο της να γίνει μία από τις τρεις κορυφαίες μάρκες ρούχων στην Ευρώπη, η LC Waikiki σχεδιάζει να ανοίξει τρία ακόμη καταστήματα, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό σε δέκα. Παρά την πρόκληση της εξεύρεσης κατάλληλων εμπορικών χώρων, η εταιρεία στοχεύει στην περαιτέρω επέκτασή της με την εισαγωγή πρόσθετων εμπορικών σημάτων.

Η ελληνική αγορά έχει μεγάλες δυνατότητες, με στόχο να καλυφθεί τελικά με 40-50 καταστήματα LC Waikiki.

Βόμβα: LC Waikiki επεκτείνεται ταχύτατα στην ελληνική αγορά

Η γνωστή τουρκική εταιρεία μόδας LC Waikiki, γνωστή και ως «Zara της Τουρκίας», κάνει θραύση στην Αθήνα χωρίς να τραβάει ιδιαίτερη προσοχή.

Με έμφαση στη γρήγορη μόδα σε προσιτές τιμές, η LC Waikiki στοχεύει να εξασφαλίσει μια εξέχουσα θέση στην ευρωπαϊκή αγορά ένδυσης. Τα επόμενα χρόνια, η εταιρεία σχεδιάζει να επιταχύνει την ανάπτυξή της στην ελληνική αγορά.

Σχέδια επέκτασης και ανοίγματα καταστημάτων

Τα στελέχη του LC Waikiki αποκάλυψαν τα σχέδιά τους να ανοίξουν τρία επιπλέον καταστήματα, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό σε δέκα.

Το δεύτερο κατάστημα έχει προγραμματιστεί να ανοίξει στην Αθήνα μέχρι τον Ιούνιο και θα βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο του ομίλου Φουρλή στην οδό Πειραιώς στο Φάληρο. Άλλο ένα κατάστημα LC Waikiki θα δημιουργηθεί στην Κέρκυρα, ενώ το φθινόπωρο θα ανοίξει ένα νέο κατάστημα στην Κομοτηνή.

Ειδικότερα, η LC Waikiki θα γίνει η πρώτη τουρκική αλυσίδα που θα έχει παρουσία σε όλους τους νομούς της Θράκης. Ξεκινώντας από την Ξάνθη, η αλυσίδα εγκαινίασε πρόσφατα ένα κατάστημα στην Αλεξανδρούπολη.

Άλλες ελληνικές πόλεις που ήδη φιλοξενούν συλλογές της LC Waikiki είναι η Θεσσαλονίκη, η Λάρισα, η Κόρινθος και η Πάτρα.

Ο μεσοπρόθεσμος στόχος της εταιρείας είναι να ανοίξει επιπλέον δέκα καταστήματα μέχρι τις αρχές του 2024. Μακροπρόθεσμα, η LC Waikiki εκτιμά ότι η ελληνική αγορά μπορεί να αντέξει 40 έως 50 καταστήματα.

Ξεπερνώντας τις προκλήσεις και παρουσιάζοντας νέα εμπορικά σήματα

Ένα από τα κύρια εμπόδια που αντιμετωπίζει η LC Waikiki στην ταχεία επέκτασή της σε όλη την Ελλάδα είναι η έλλειψη μεγάλων εμπορικών χώρων.

Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία σκοπεύει να εισάγει και άλλα εμπορικά σήματα που έχει αναπτύξει ο όμιλος, ακολουθώντας το παράδειγμα ανταγωνιστών όπως η Inditex (Zara) και η H&M. Οι μάρκες αυτές θα παρουσιάζονται είτε ως αυτόνομα καταστήματα είτε ως shop-in-shop concepts εντός των καταστημάτων LC Waikiki.

Στις μάρκες προτεραιότητας της LC Waikiki περιλαμβάνεται η LCW Dream, η οποία ειδικεύεται στα εσώρουχα και άνοιξε το πρώτο της ευρωπαϊκό κατάστημα στην Ξάνθη τον Ιούλιο του 2020.

Επιπλέον, η LCW Home προσφέρει μια σειρά από είδη σπιτιού, ενώ η LCW Baby καλύπτει τις ανάγκες των μικρών παιδιών.

LC Waikiki: Εντυπωσιακός κύκλος εργασιών και ιστορία

Παρά τις προκλήσεις που δημιούργησε η πανδημία και την απουσία ηλεκτρονικού καταστήματος μέχρι πρόσφατα, η LC Waikiki πέτυχε αξιοσημείωτη αύξηση των πωλήσεων το 2021, τοποθετώντας την στην πρώτη κερδοφόρα χρονιά για την ελληνική θυγατρική της.

Η LC Waikiki ιδρύθηκε στο Παρίσι το 1988 και περιήλθε σε τουρκική ιδιοκτησία το 1997.

Η εταιρεία φιλοδοξεί να γίνει μία από τις τρεις κορυφαίες μάρκες στον ευρωπαϊκό τομέα της ένδυσης, με στόχο να ανταγωνιστεί γίγαντες του κλάδου όπως η Inditex (Zara) και η H&M. Αφού ξεκίνησε τις δραστηριότητές της στην Τουρκία το 2000, η LC Waikiki άνοιξε το πρώτο της διεθνές κατάστημα στη Ρουμανία το 2009. Μέχρι το 2022, είχε ξεπεράσει το ορόσημο των 1.000 καταστημάτων παγκοσμίως.

Η LC Waikiki δραστηριοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 50 χώρες, διαθέτει περισσότερα από 1.200 καταστήματα και απασχολεί περίπου 47.000 υπαλλήλους στα σημεία λιανικής πώλησης και 3.000 στα κεντρικά γραφεία της στην Κωνσταντινούπολη.

Ανταγωνισμός από τον ισραηλινό όμιλο Fox Group

Εν τω μεταξύ, ο ισραηλινός όμιλος Fox, γνωστός για τη συνεργασία του με τον όμιλο Jumbo στο Ισραήλ, ετοιμάζεται να εισέλθει στην ελληνική αγορά. Σχεδιάζει να προωθήσει στην Ελλάδα το ηλεκτρονικό κατάστημα ένδυσης και υπόδησης Terminal X.

Σύμφωνα με τη συμφωνία εταιρικής σχέσης που υπογράφηκε με την Jumbo την περασμένη.

To top