Περιεχόμενα
Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών έχει υποστεί σημαντική αλλαγή στα τμήματα οδικής πρόσβασης των αναχωρήσεων και των αφίξεων.
Η νέα διαμόρφωση έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ασφάλεια, την τάξη και την περιβαλλοντική ευθύνη και αποσκοπεί στην πρόληψη της συμφόρησης και της παράνομης στάθμευσης. Στο πλαίσιο του έργου, οι ταξιδιώτες και οι οδηγοί έχουν πλέον τη δυνατότητα 10λεπτης δωρεάν παραμονής, με άνεση και ασφάλεια.
Επιπλέον, το αεροδρόμιο εγκαινίασε πρόσφατα το πρώτο δίκτυο πανεπιστημιούπολης 5G στην Ελλάδα, το οποίο μπορεί να διευκολύνει τα αεροπορικά ταξίδια και να συμβάλει σε μια καλύτερη εμπειρία για τους επιβάτες, τους επισκέπτες και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην κοινότητα του αεροδρομίου.
El. Η μεγάλη αλλαγή: Το λάθος που δεν πρέπει να κάνετε στο αεροδρόμιο
Ένα νέο έργο για τη βελτίωση της οδικής κυκλοφορίας στα σημεία πρόσβασης στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας ολοκληρώθηκε και θα τεθεί σε λειτουργία στις 7 Ιουνίου.
Στόχος του έργου είναι να διασφαλιστεί η ομαλή και ασφαλής χρήση των οδικών τμημάτων που προορίζονται για σύντομες στάσεις και να αποτραπεί η συμφόρηση και η παράνομη στάθμευση. Λαμβάνει επίσης υπόψη τις ανάγκες χωρητικότητας και την αύξηση της επιβατικής κίνησης στο αεροδρόμιο, η οποία ήδη υπερβαίνει τα επίπεδα του 2019.
Τι αλλάζει στο El. Βενιζέλος
Ο αερολιμένας διαθέτει νέα διαμόρφωση των εισόδων και εξόδων στα τμήματα οδικής πρόσβασης των αναχωρήσεων και των αφίξεων.
Ένα νέο αυτόματο σύστημα ανακλινόμενων μπαρών θα ελέγχει το χρόνο διέλευσης, στάσης και εξόδου των 10 λεπτών, αποτρέποντας την παράνομη στάθμευση και την παρατεταμένη παραμονή. Η υπέρβαση της 10λεπτης δωρεάν στάθμευσης θα έχει ως αποτέλεσμα την επιβολή χρέωσης 5 ευρώ για τα επόμενα 10 λεπτά, ενώ μετά από 20 λεπτά δωρεάν στάθμευσης θα υπάρχει πρόσθετη χρέωση 1 ευρώ/λεπτό.
Ειδικές διατάξεις θα ισχύουν για τους ταξιδιώτες με μειωμένη κινητικότητα, ενώ η δωρεάν στάθμευση στις θέσεις βραχείας παραμονής P1 & P2 για 20 λεπτά θα συνεχίσει να ισχύει για όλους τους χρήστες.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το έργο δεν αποσκοπεί στην υπερφόρτωση των χρηστών. Αντίθετα, έχει σχεδιαστεί για να προωθήσει μια λειτουργική και δίκαιη χρήση των χώρων για όλους.
Η διεθνής εμπειρία μας δείχνει ότι η αντιμετώπιση των προβλημάτων κυκλοφορίας με παρόμοια συστήματα είναι μια ευρέως διαδεδομένη και επιτυχημένη πρακτική στα περισσότερα μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, τα οποία έχουν επιτύχει υψηλά ποσοστά συμμόρφωσης των οδηγών σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Ο ΔΑΑ θα διαθέσει τυχόν ποσά που θα προκύψουν από τη μη συμμόρφωση των οδηγών και τις υπερβάσεις για το σχεδιασμό, την υποστήριξη και την υλοποίηση των προγραμμάτων του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς.
Το πρώτο πανεπιστημιακό δίκτυο 5G στην Ελλάδα
Η Cosmote δημιούργησε πρόσφατα το πρώτο δίκτυο πανεπιστημιούπολης 5G στην Ελλάδα για μια πιλοτική εφαρμογή διαχείρισης περιστατικών και φυσικής ασφάλειας εσωτερικών ή εξωτερικών χώρων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
Χρησιμοποιώντας το πανεπιστημιακό δίκτυο 5G, μεταδόθηκε στο κέντρο επιχειρήσεων του αεροδρομίου εικόνα υψηλής ευκρίνειας από περιοχές ιδιαίτερου επιχειρησιακού ενδιαφέροντος ή περιορισμένης πρόσβασης, όπως περιοχές ελιγμών αεροσκαφών, θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών και συστήματα διαδρόμων. Η μεταφορά της εικόνας έγινε σε πραγματικό χρόνο με μηδενική καθυστέρηση και ασφαλή μετάδοση.
Το δίκτυο πανεπιστημιούπολης 5G μπορεί να διασφαλίσει την απρόσκοπτη λειτουργία εξελιγμένων, κρίσιμων εφαρμογών που σχετίζονται με την οργάνωση και τη λειτουργία των υποδομών του αεροδρομίου, να διευκολύνει τα αεροπορικά ταξίδια και να συμβάλει δραστικά στην καλύτερη εμπειρία και εξυπηρέτηση των επιβατών, των επισκεπτών και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην κοινότητα του αεροδρομίου.
Η ΔΑΑ θα είναι διαθέσιμη στο κοινό, τόσο με καθοδήγηση στα σημεία εξυπηρέτησης όσο και μέσω όλων των διαύλων επικοινωνίας, οι οποίοι παρέχουν όλες τις σχετικές χρήσιμες πληροφορίες.