Ο αγώνας του κοινού με το Amazonization: Γιατί ο Έλληνας λιανέμπορος κλείνει καταστήματα

Η Public/Media Markt αντιμετωπίζει προκλήσεις στην αγορά ηλεκτρικών συσκευών με ισχυρό ανταγωνισμό από τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εταιρεία κλείνει καταστήματα και επανεξετάζει το πολυκαναλικό της μοντέλο για να επιτύχει βιώσιμη κερδοφορία.

Ο αγώνας του κοινού με το Amazonization: Γιατί ο Έλληνας λιανέμπορος κλείνει καταστήματα>

Περιεχόμενα

  1. Ο δημόσιος όμιλος και η πρόκληση της επίτευξης ικανοποιητικής κερδοφορίας σε ένα ανταγωνιστικό τοπίο
  2. Ο μετασχηματισμός της Public για την επίτευξη ικανοποιητικής κερδοφορίας
  3. Η πρόκληση του Amazonization στην αγορά
  4. Το μέλλον των μεγάλων αλυσίδων στον τομέα
  5. Στρατηγική επιτυχίας του δημόσιου ομίλου
  6. Ο δρόμος προς τα εμπρός για τη Δημόσια Αγορά/Αγορά Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης

Το πρόσφατο κλείσιμο των καταστημάτων της Public/Media Markt αναδεικνύει τις δύσκολες συνθήκες στην αγορά ηλεκτρικού εξοπλισμού.

Αντιμετωπίζοντας ισχυρό ανταγωνισμό τόσο από τα φυσικά καταστήματα όσο και από το ηλεκτρονικό εμπόριο, ο όμιλος επιδιώκει να επαναπροσδιορίσει την εμπορική του συνταγή για βιώσιμη κερδοφορία. Ενώ η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρει μια σαφή εικόνα για το τι έρχεται στην αγορά, η ύπαρξη φυσικών καταστημάτων περιορίζει τη δυνατότητα των μεγάλων παικτών της αγοράς να μειώσουν τις τιμές.

Η Public/Media Markt προχωρά στον μετασχηματισμό της με την ενοποίηση του εμπορικού σήματος MediaMarkt και τη δημιουργία καταστημάτων «Νέας Γενιάς», αλλά το μεγάλο ερώτημα είναι αν αυτό το εμπορικό μοντέλο μπορεί να προσφέρει βιώσιμη κερδοφορία εν όψει της Amazonization.

Ο δημόσιος όμιλος και η πρόκληση της επίτευξης ικανοποιητικής κερδοφορίας σε ένα ανταγωνιστικό τοπίο

Καθώς τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζουν να προσφέρουν σκληρό ανταγωνισμό και οι τιμές πέφτουν, η Public/Media Markt κλείνει καταστήματα και αναζητά τρόπους για να επιτύχει βιώσιμη κερδοφορία.

Παρά την αύξηση των πωλήσεων, ο όμιλος εξακολουθεί να αγωνίζεται να βρει τη σωστή ισορροπία μεταξύ φυσικών καταστημάτων και ηλεκτρονικού εμπορίου για ικανοποιητική κερδοφορία στο νέο τοπίο για τις μεγάλες εταιρείες του κλάδου. Το πρόσφατο κλείσιμο καταστημάτων αναδεικνύει τις δύσκολες συνθήκες στην αγορά ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού.

Επιπλέον, η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει οδηγήσει σε επανεξέταση του πολυκαναλικού μοντέλου για να παραμείνουν ανταγωνιστικές οι αλυσίδες.

Ο μετασχηματισμός της Public για την επίτευξη ικανοποιητικής κερδοφορίας

Ο Όμιλος Public εξελίσσει το δίκτυό του, δημιουργώντας 13 καταστήματα Public-MediaMarkt «Νέας Γενιάς» και εξετάζοντας σχετικές ευκαιρίες σε πόλεις σε όλη την Ελλάδα.

Επενδύουν σε νέες καινοτόμες υπηρεσίες, εντείνουν τη συνεργασία τους με την iRepair και εστιάζουν στο Last Mile. Το όραμα του Ομίλου Public για το Omniretail και ο μετασχηματισμός της εταιρείας έχει ήδη αποδώσει θετικά αποτελέσματα.

Με τα 13 καταστήματα MediaMarkt και τις επενδύσεις σε μεγάλες αποθήκες ηλεκτρονικού εμπορίου, ο Όμιλος Public στοχεύει να αναπτύξει την υπηρεσία Next Day Delivery και να βελτιώσει τους χρόνους παράδοσης.

Η πρόκληση του Amazonization στην αγορά

Πηγές της αγοράς τονίζουν την ανάγκη οι αλυσίδες να επανεξετάσουν το πολυκαναλικό μοντέλο, καθώς οι τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου διαμορφώνουν μια νέα πραγματικότητα στην αγορά.

Οι μεγάλες αλυσίδες που επιλέγουν το πολυκαναλικό μοντέλο αντιμετωπίζουν ισχυρό ανταγωνισμό από μικρά καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου που πωλούν τα προϊόντα τους σε πολύ χαμηλότερες τιμές. Επιπλέον, η ύπαρξη του φυσικού καταστήματος περιορίζει τη δυνατότητα των μεγάλων παικτών της αγοράς να μειώνουν τις τιμές, γεγονός που αποτελεί πρόκληση για την αγορά ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών.

Το μέλλον των μεγάλων αλυσίδων στον τομέα

Ιστορικά, η αγορά ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών ήταν δύσκολη, με μεγάλα ονόματα να αποχωρούν από την αγορά. Το μέλλον των μεγάλων αλυσίδων στον κλάδο είναι αβέβαιο, καθώς υπάρχει ο κίνδυνος του Amazonization στην ελληνική αγορά.

Το μεγάλο ερώτημα είναι αν αυτό το εμπορικό μοντέλο μπορεί τελικά να προσφέρει βιώσιμη κερδοφορία με τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς και με το διαδίκτυο να οξύνει συνεχώς τον ανταγωνισμό των τιμών.

Στρατηγική επιτυχίας του δημόσιου ομίλου

Ο Όμιλος Public επενδύει στον μετασχηματισμό του για να διατηρήσει το μέγεθός του έναντι των ηλεκτρονικών καταστημάτων παρέχοντας περισσότερες υπηρεσίες και διευκολύνσεις πληρωμής.

Η εταιρεία προσφέρει μια σειρά οικιακών συσκευών και τηλεοράσεων στις ίδιες τιμές με καινοτόμες υπηρεσίες πληρωμών. Καθώς οι καταναλωτές ανταποκρίνονται θετικά στο όραμα του Public Group για Omniretail, η εταιρεία επενδύει σε καταστήματα νέας γενιάς και προσθέτει σύγχρονες υπηρεσίες για να δημιουργήσει μια νέα εμπειρία για τους πελάτες.

Ο δρόμος προς τα εμπρός για τη Δημόσια Αγορά/Αγορά Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης

Η πορεία του Ομίλου Public προς τη βιώσιμη κερδοφορία έγκειται στην εξεύρεση της σωστής ισορροπίας μεταξύ φυσικών καταστημάτων και ηλεκτρονικού εμπορίου στο νέο τοπίο για τις μεγάλες εταιρείες του κλάδου.

Με συνεχείς επενδύσεις σε νέες καινοτόμες υπηρεσίες, ο Όμιλος Public στοχεύει να διατηρήσει το μέγεθός του έναντι των ηλεκτρονικών καταστημάτων μέσω της παροχής περισσότερων υπηρεσιών και ευκολιών πληρωμής.

To top