Ο ελληνικός κολοσσός λιανικής Attica εξαγοράστηκε για €100 εκατ.: Επέκταση πέρα από την τεχνολογία στον προσοδοφόρο τομέα της λιανικής πώλησης

Μετα-περιγραφή:
«Επιχειρηματική βόμβα: Η εταιρεία της Αθήνας πωλήθηκε για 100 εκατ. ευρώ, επεκτεινόμενη στο λιανικό εμπόριο. Ανακατατάξεις στην αγορά των αναψυκτικών. Η ραγδαία ανάπτυξη της τουρκικής αλυσίδας ρούχων».

Ο ελληνικός κολοσσός λιανικής Attica εξαγοράστηκε για €100 εκατ.: Επέκταση πέρα από την τεχνολογία στον προσοδοφόρο τομέα της λιανικής πώλησης>

Περιεχόμενα

  1. «Βόμβα» στο κέντρο της Αθήνας: Γνωστή επιχείρηση πουλήθηκε για 100 εκατ. ευρώ
  2. Η SMERC εξαγοράζει την ΕΨΑ, μεταμορφώνοντας την αγορά αναψυκτικών
  3. Pepco: Η αναδυόμενη απειλή για τους γίγαντες λιανικής
  4. LC Waikiki: Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη τουρκική αλυσίδα ρούχων στην Ελλάδα

«Βόμβα» στην Αθήνα: Επεκτείνεται στον τομέα της λιανικής πώλησης – Business News Ένα μεγάλο επιχειρηματικό deal συγκλονίζει την ελληνική αγορά, καθώς ο γνωστός επιχειρηματικός όμιλος Attica πωλείται έναντι 100 εκατ. ευρώ.

Με την εξαγορά αυτή, οι νέοι ιδιοκτήτες της Attica, η Ideal Holdings, επιχειρούν να εισέλθουν στον τομέα του λιανικού εμπορίου, ο οποίος προσφέρει τεράστιες ευκαιρίες ανάπτυξης που συνδέονται με τον τουρισμό και την οικονομία της Ελλάδας. Η Attica, γνωστή για τη λειτουργία των μεγαλύτερων πολυκαταστημάτων στην Ελλάδα, διαθέτει δεσπόζουσα θέση στην αγορά, διαχειρίζεται εκτεταμένους χώρους λιανικής πώλησης και απασχολεί χιλιάδες εργαζόμενους.

Η κίνηση αυτή αναμένεται να αυξήσει τις πωλήσεις της Ideal στα 400 εκατ. ευρώ με προβλεπόμενο EBITDA 50 εκατ. ευρώ. Μάθετε περισσότερα για αυτή τη μετασχηματιστική συμφωνία στο ελληνικό επιχειρηματικό τοπίο.

«Βόμβα» στο κέντρο της Αθήνας: Γνωστή επιχείρηση πουλήθηκε για 100 εκατ. ευρώ

Το τίμημα της εξαγοράς ανέρχεται σε 100 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων το 65% είναι πληρωμή σε μετρητά και με το υπόλοιπο 35% οι μέτοχοι της Attica θα αποκτήσουν το 17,36% της Ideal.

Ο όμιλος επεκτείνει τη δραστηριότητά του πέρα από την τεχνολογία και τη βιομηχανία στον τομέα του λιανικού εμπορίου, ο οποίος έχει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης που συνδέονται με τον τουρισμό και την ελληνική οικονομία.

Η Attica διαχειρίζεται τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα στην Ελλάδα, με παρουσία στην Αθήνα (Citylink, Golden Hall, The Mall) και τη Θεσσαλονίκη (Mediterranean Cosmos, Τσιμισκή).

Το 2022, η Attica παρουσίασε κύκλο εργασιών 190 εκατ. ευρώ και EBITDA 19,3 εκατ. ευρώ.

Το πρώτο τρίμηνο του έτους, ο κύκλος εργασιών της Attica αυξήθηκε κατά 19% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, ενώ τα EBITDA εκτινάχθηκαν κατά 324%.

Η Ideal Holdings ενισχύει τη μετοχική της βάση με νέους ισχυρούς μετόχους, μεταξύ των οποίων και γνωστά ονόματα της ελληνικής επιχειρηματικότητας.

Η SMERC εξαγοράζει την ΕΨΑ, μεταμορφώνοντας την αγορά αναψυκτικών

Το SMERemedium Cap Investment Fund (SMERC) επενδύει στην ιστορική εταιρεία αναψυκτικών EPSA για δυναμική ανάπτυξη στις εγχώριες και διεθνείς αγορές.

Η SMERC αποσκοπεί στην ενίσχυση του κεφαλαίου της EPSA, στη βελτίωση των συνθηκών ρευστότητας και στην αναβάθμιση της παραγωγικής ικανότητας και των εγκαταστάσεων.

Το ισχυρό εμπορικό σήμα της ΕΨΑ και η αφοσίωση των πελατών της συμβάλλουν στην επιτυχία της στην ελληνική αγορά.

Η ελληνική αγορά αναψυκτικών αυξάνεται κατά περίπου 5% ετησίως, με εκτιμώμενη αξία 370 εκατ. ευρώ.

Pepco: Η αναδυόμενη απειλή για τους γίγαντες λιανικής

Η πολωνική αλυσίδα Pepco επεκτείνεται ταχύτατα στην ελληνική αγορά, ανοίγοντας νέα καταστήματα κάθε 17 ημέρες.

Η Pepco προσφέρει ρούχα, παιχνίδια και είδη οικιακής χρήσης σε προσιτές τιμές κάτω των 30 ευρώ.

Η αλυσίδα στοχεύει στη δημιουργία 30 σημείων πώλησης στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του 2023.

Η Pepco έχει ισχυρή παρουσία σε όλη την Ευρώπη, με περισσότερα από 2.900 καταστήματα σε 16 χώρες.

LC Waikiki: Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη τουρκική αλυσίδα ρούχων στην Ελλάδα

Η τουρκική αλυσίδα LC Waikiki επεκτείνεται στην Ελλάδα και στοχεύει να γίνει ένα από τα τρία κορυφαία εμπορικά σήματα στον ευρωπαϊκό τομέα της ένδυσης.

Η LC Waikiki διαθέτει καταστήματα σε πέντε ελληνικές πόλεις και σχεδιάζει να επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία της.

Οι πωλήσεις της εταιρείας στην Ελλάδα ανήλθαν σε 7,18 εκατ. ευρώ το 2020, με σταθερή αύξηση.

Η LC Waikiki δραστηριοποιείται σε 51 χώρες με έμφαση στην Ανατολική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Η εταιρεία προσφέρει μια ποικιλία ανεξάρτητων εμπορικών σημάτων και σειρών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων ειδών σπιτιού και υποδημάτων.

To top