Ο Όμιλος Public επενδύει €50 εκατ. για ανάπτυξη και εξυγίανση σε Ελλάδα και Κύπρο

Διαβάστε για το τέλος της MediaMarkt στην Ελλάδα, καθώς η Public ενοποιείται με την εταιρεία για να αναπτύξει το δικό της εμπορικό σήμα και να διευρύνει τα περιθώρια κέρδους μέσω υπηρεσιών.

Ο Όμιλος Public επενδύει €50 εκατ. για ανάπτυξη και εξυγίανση σε Ελλάδα και Κύπρο>

Περιεχόμενα

  1. Το τέλος της MediaMarkt στην Ελλάδα
  2. Η νέα στρατηγική του κοινού
  3. Πρωτοβουλίες του κοινού
  4. Ανησυχίες σχετικά με τις προσπάθειες αναδιάρθρωσης του Δημοσίου

Το τέλος μιας εποχής έφτασε στην ελληνική αγορά, καθώς η MediaMarkt κλείνει τις πόρτες της και ενοποιείται με την Public. Η νέα στρατηγική αποδίδει καρπούς, με αύξηση του μεγέθους της κατά 30%.

Ο όμιλος Public σχεδιάζει να επεκτείνει το brand του αναπτύσσοντας την κατηγορία των οικιακών συσκευών και βελτιώνοντας την εμπειρία του πελάτη μέσω νέων ψηφιακών υπηρεσιών. Ωστόσο, η Public συνεχίζει να αντιμετωπίζει ανησυχίες στην αγορά, καθώς προβαίνει σε μαζικά λουκέτα και απολύσεις χωρίς εξηγήσεις.

Αυτό το άρθρο εξετάζει τις προσπάθειες αναδιάρθρωσης της Public και το κλείσιμο καταστημάτων, καθώς και την αντίδραση του συνδικάτου στην κατάσταση.

Το τέλος της MediaMarkt στην Ελλάδα

Η MediaMarkt, μια γερμανική αλυσίδα που εισήλθε στην ελληνική αγορά το 2005, ενοποιείται με την Public και δεν θα λειτουργεί πλέον με το δικό της εμπορικό σήμα στην Ελλάδα.

Στόχος της ενοποίησης είναι η διεύρυνση των περιθωρίων κέρδους και η ανάπτυξη της δικής της μάρκας Public στην κατηγορία των οικιακών συσκευών. Σύμφωνα με το Business Daily, δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για το πότε θα ολοκληρωθεί η ενοποίηση. Ο Όμιλος Olympia έχει επενδύσει 50 εκατ.

ευρώ στο νέο όμιλο Public, επιτρέποντας στην εταιρεία να επιταχύνει το αναπτυξιακό και επενδυτικό της σχέδιο.

Η νέα στρατηγική του κοινού

Η νέα στρατηγική της Public περιλαμβάνει την επέκταση του προϊοντικού μείγματος στο ενοποιημένο δίκτυο των 70 φυσικών καταστημάτων της, καθώς και στην καινοτόμο πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου και την εξειδικευμένη αγορά της.

Η Public αξιοποιεί την τεχνογνωσία της MediaMarkt για να προσφέρει μια ολοκληρωμένη προσφορά στον τομέα των οικιακών συσκευών, εκτός από τις μοναδικές επιλογές κουλτούρας και τεχνολογίας για τις οποίες διακρίνεται. Η εταιρεία σχεδιάζει να φέρει στην αγορά μια σειρά από πρόσθετες ψηφιακές υπηρεσίες τα επόμενα χρόνια για να ενισχύσει την εμπειρία και την αξία που προσφέρει η μάρκα Public στην ελληνική και κυπριακή αγορά.

Πρωτοβουλίες του κοινού

Οι πρωτοβουλίες της Public περιλαμβάνουν το λανσάρισμα νέων concept stores που συνδυάζουν τις αγορές και την ψυχαγωγία σε εντυπωσιακούς, μοντέρνους και φιλικούς προς τον καταναλωτή χώρους για μια άνετη και ακόμη πιο συναρπαστική εμπειρία αγορών, με επιλογές στις πιο ανταγωνιστικές τιμές. Η εταιρεία εισάγει επίσης καινοτόμες, ψηφιακές διεπαφές που επικεντρώνονται στην εξαιρετική εμπειρία του πελάτη, δίνοντας στους πελάτες πρόσβαση σε αμέτρητες επιλογές προϊόντων, ανεξάρτητα από την τοποθεσία τους ή τον τρόπο που επιλέγουν να ψωνίζουν.

Η Public στοχεύει στη δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα κέντρα logistics με την επέκταση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων και την ενίσχυση του στόλου οχημάτων μεταφοράς της εταιρείας.

Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει επίσης σύγχρονες λύσεις λογισμικού και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης στο τηλεφωνικό της κέντρο για να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης των καταναλωτών μέσω της ψηφιοποίησης των συναλλαγών και της υποστήριξης των υπηρεσιών 24/7, καθώς και για να μειώσει δραστικά τους χρόνους αναμονής και να βελτιώσει το ποσοστό ανταπόκρισης.

Η Public δεσμεύεται να οικοδομήσει ακόμη ισχυρότερες σχέσεις με τους προμηθευτές και τους συνεργάτες της για να εμπλουτίσει περαιτέρω την εμπειρία στο κατάστημα και να ενισχύσει την πρόσβαση των καταναλωτών στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας, του πολιτισμού και των οικιακών συσκευών.

Ανησυχίες σχετικά με τις προσπάθειες αναδιάρθρωσης του Δημοσίου

Η Retailworld, η εταιρεία που διαχειρίζεται την αλυσίδα Public, κλείνει τα καταστήματα της αλυσίδας στο πλαίσιο των προσπαθειών αναδιάρθρωσης για τη μείωση του κόστους και τη βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων.

Το ξαφνικό κλείσιμο δύο καταστημάτων σε Άργος και Αγρίνιο χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση ή προειδοποίηση προς τους εργαζόμενους έχει προκαλέσει ανησυχία στην αγορά. Το σωματείο εργαζομένων στο Δημόσιο διαμαρτυρήθηκε για το κλείσιμο, επισημαίνοντας ότι οι περισσότεροι εργαζόμενοι αμείβονται με τον κατώτατο μισθό και εργάζονται με συμβάσεις ορισμένου χρόνου και μερικής απασχόλησης.

Το συνδικάτο σημειώνει επίσης ότι η Public απέλυσε εργαζόμενους που αμείβονταν με 700 έως 800 ευρώ τα προηγούμενα χρόνια, θεωρώντας τους υψηλόμισθους, και όμως η εταιρεία ανακοινώνει κάθε χρόνο νέα αύξηση των κερδών της.

To top