Σκάνδαλα σούπερ μάρκετ: Ο ΑΒ Βασιλόπουλος τιμωρήθηκε με πρόστιμο 300.000 ευρώ και πώς ο κοροναϊός επηρεάζει την ασφάλεια των τροφίμων

Δείτε πώς οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα τιμωρήθηκαν με πρόστιμο για παραβίαση των κανονισμών περί ποσοστού κέρδους και πώς ο Σκλαβενίτης και ο Μασούτης κυριαρχούν στην αγορά. Επίσης, μάθετε για τους πιθανούς κινδύνους από τους ιούς στα τρόφιμα και τις συσκευασίες των σούπερ μάρκετ.

Σκάνδαλα σούπερ μάρκετ: Ο ΑΒ Βασιλόπουλος τιμωρήθηκε με πρόστιμο 300.000 ευρώ και πώς ο κοροναϊός επηρεάζει την ασφάλεια των τροφίμων>

Περιεχόμενα

  1. Βέβαια.: «Βόμβα» 300.000 ευρώ πρόστιμο στον ΑΒ Βασιλόπουλο
  2. Σούπερ μάρκετ: Σκλαβενίτης κυριαρχεί και αγοράζει νέα αλυσίδα σούπερ μάρκετ
  3. Σούπερ μάρκετ: Πώς να προστατευτείτε από τους ιούς στα ράφια
  4. Σούπερ μάρκετ: Βασιλόπουλος σφάζουν τον ανταγωνισμό
  5. Σούπερ μάρκετ: Πώς ο Μασούτης συντρίβει τους ανταγωνιστές του
  6. Σούπερ μάρκετ: Σκλαβενίτη και δύο στον Μασούτη

Δείτε τα τελευταία νέα στον κλάδο των ελληνικών σούπερ μάρκετ, συμπεριλαμβανομένων των προστίμων για τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, της κυριαρχίας της Σκλαβενίτης και της στρατηγικής επέκτασης της Μασούτης.

Μάθετε για τους κινδύνους από την επαφή με ορισμένα τρόφιμα και συσκευασίες στα σούπερ μάρκετ κατά τη διάρκεια της πανδημίας και πώς η Μασούτης εκμεταλλεύεται την επερχόμενη τουριστική περίοδο ανοίγοντας νέα καταστήματα σε νησιά του Αιγαίου. Μάθετε πώς επηρεάζονται ο Σκλαβενίτης και η ΑΒ Βασιλόπουλος από τις νέες επενδύσεις και τον ανταγωνισμό. Μείνετε ενήμεροι για τα τελευταία νέα των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα με τον αναλυτικό οδηγό μας.

Βέβαια.: «Βόμβα» 300.000 ευρώ πρόστιμο στον ΑΒ Βασιλόπουλο

Το Υπουργείο Ανάπτυξης επέβαλε πρόστιμα σε τέσσερις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ για παραβίαση των ποσοστών κέρδους και διαφορετικές τιμές στο ράφι και στο ταμείο.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος έλαβε το μεγαλύτερο πρόστιμο ύψους 319.000 ευρώ, ενώ στις Lidl, Galaxy και ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός επιβλήθηκε πρόστιμο μικρότερο των 50.000 ευρώ για υποτροπή. Η είδηση αυτή ρίχνει φως στο πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει λυμαίνεται τους καταναλωτές.

Σούπερ μάρκετ: Σκλαβενίτης κυριαρχεί και αγοράζει νέα αλυσίδα σούπερ μάρκετ

Ο Σκλαβενίτης έχει καταστεί απόλυτος κυρίαρχος παίκτης στην αγορά των σούπερ μάρκετ μετά την αγορά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Yegos. Ο Μασούτης προσπάθησε επίσης να αγοράσει την αλυσίδα, αλλά κατάφερε να αποκτήσει μόνο δύο καταστήματα.

Η αλυσίδα Yegos ιδρύθηκε το 1971 και τέσσερα από τα καταστήματά της έχουν πλέον εξαγοραστεί από τη Σκλαβενίτης. Η αγορά αυτή αύξησε την επιτυχία του Σκλαβενίτη στην αγορά.

Σούπερ μάρκετ: Πώς να προστατευτείτε από τους ιούς στα ράφια

Βρετανοί επιστήμονες υποστηρίζουν ότι ο κοροναϊός μπορεί να παραμείνει ζωντανός σε ορισμένα τρόφιμα και στις συσκευασίες των σούπερ μάρκετ για ημέρες, γεγονός που αποτελεί μεγάλο κίνδυνο για τους καταναλωτές.

Ο ιός δοκιμάστηκε σε συσκευασίες και τρόφιμα, όπως εμφιαλωμένα ποτά, μήλα, πιπεριές, τυρί, ζαμπόν, ελιές, τραγανό ψωμί και κρουασάν, και η πλειονότητα των τροφίμων που εξετάστηκαν παρουσίασε σημαντική πτώση των επιπέδων του ιού μέσα στις πρώτες 24 ώρες. Ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις, ίχνη του ιού επιβίωσαν για περίπου μία εβδομάδα. Οι πληροφορίες αυτές μπορούν να βοηθήσουν τους καταναλωτές να προστατευτούν από τους ιούς στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Σούπερ μάρκετ: Βασιλόπουλος σφάζουν τον ανταγωνισμό

Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος βρίσκονται στα πρόθυρα της μονοπώλησης της αγοράς στον βόρειο τομέα της Ελλάδας.

Ο Σκλαβενίτης ανοίγει νέο υπερμάρκετ στον άλλοτε επιβλητικό κόμβο Renault στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, ενώ η ΑΒ Βασιλόπουλος τιμωρήθηκε με πρόστιμο για παραβίαση των ποσοστών κέρδους και για διαφορετικές τιμές στο ράφι και στο ταμείο. Οι κινήσεις αυτές των δύο αλυσίδων σούπερ μάρκετ οδηγούν στην κυριαρχία τους στην αγορά.

Σούπερ μάρκετ: Πώς ο Μασούτης συντρίβει τους ανταγωνιστές του

Ο Μασούτης έχει εξαφανίσει τον ανταγωνισμό στην αγορά των σούπερ μάρκετ στο Αιγαίο ελέγχοντάς την σχεδόν πλήρως. Η αλυσίδα εκμεταλλεύεται την τουριστική κίνηση του φετινού καλοκαιριού, η οποία εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα προ πανδημίας επίπεδα.

Η Μασούτης ανοίγει νέα καταστήματα σε νησιά του Αιγαίου και έχει ενισχύσει τους τοπικούς παραγωγούς και τα τοπικά προϊόντα στα νέα της σημεία, προσφέροντας στην ελληνική κοινωνία. Τα σχέδια επέκτασης και εκσυγχρονισμού της αλυσίδας οδηγούν στην επιτυχία της στην αγορά.

Σούπερ μάρκετ: Σκλαβενίτη και δύο στον Μασούτη

Μετά από 51 χρόνια ιστορίας, το Super Market Yegos μεταφέρθηκε στις αλυσίδες Σκλαβενίτης και Μασούτης. Ο Μασούτης απέκτησε δύο καταστήματα, ενώ ο Σκλαβενίτης απέκτησε τέσσερα.

Η αλυσίδα Yegos ιδρύθηκε το 1971 και τα καταστήματα στην Αργυρούπολη και την Κερατέα πέρασαν στον έλεγχο του Μασούτη, ενώ τα καταστήματα στο Πόρτο Ράφτη, στη Λούτσα και στο Μαρκόπουλο Μεσογαίας αποκτήθηκαν από τη Σκλαβενίτης. Η μεταβίβαση αυτή οδήγησε στην κυριαρχία του Σκλαβενίτη στην αγορά.

To top