Σούπερ μάρκετ Μασούτης: Οι αντικλεπτικές συσκευές στις σαρδέλες του 1,5 ευρώ προκαλούν οργή και αναταραχή

Ο Μασούτης προκαλεί αναστάτωση τοποθετώντας αντικλεπτικές συσκευές στις κονσέρβες σαρδέλας του 1,5 ευρώ. Διαβάστε επίσης για την κυριαρχία τους στην αγορά και την επιστροφή της Carrefour στην Ελλάδα.

Σούπερ μάρκετ Μασούτης: Οι αντικλεπτικές συσκευές στις σαρδέλες του 1,5 ευρώ προκαλούν οργή και αναταραχή>

Περιεχόμενα

  1. Το σούπερ μάρκετ Μασούτης εξοργίζει τους Έλληνες με αντικλεπτικές ετικέτες σε φτηνά προϊόντα
  2. Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μασούτης επεκτείνεται σε όλη την Ελλάδα
  3. Νέα καταστήματα Μασούτης σε όλη την Ελλάδα και βελτιωμένες online υπηρεσίες
  4. Η Carrefour επιστρέφει στην Ελλάδα με καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο
  5. Λόγοι για την επιστροφή της Carrefour στην Ελλάδα
  6. Συμπέρασμα

Το σούπερ μάρκετ Μασούτης προκαλεί αναστάτωση με την αντικλεπτική ετικέτα στις σαρδέλες του 1,5 ευρώ. Μάθετε για τα σχέδια επέκτασης της Μασούτης και την επιστροφή της Carrefour στην ελληνική αγορά.

Το σούπερ μάρκετ Μασούτης εξοργίζει τους Έλληνες με αντικλεπτικές ετικέτες σε φτηνά προϊόντα

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μασούτης στην Ελλάδα δέχτηκε πυρά επειδή τοποθέτησε αντικλεπτικές ετικέτες σε κονσέρβες σαρδέλας που κοστίζουν μόλις 1,43 ευρώ.

Η κίνηση αυτή έρχεται μετά την κυκλοφορία παρόμοιων ντροπιαστικών εικόνων με αντικλεπτικές συσκευές που τοποθετούνται σε βρεφικό γάλα που πωλείται σε σούπερ μάρκετ. Με τη χώρα να αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες, πολλοί Έλληνες αναρωτιούνται γιατί τα σούπερ μάρκετ ανησυχούν για την κλοπή αυτών των φθηνών προϊόντων, ιδιαίτερα όταν αυτά θα μπορούσαν να είναι απαραίτητα για τις οικογένειες που έχουν πρόβλημα.

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μασούτης επεκτείνεται σε όλη την Ελλάδα

Ο Μασούτης, ο οποίος έχει γίνει διάσημος για τις χαμηλές τιμές του, επεκτείνεται ραγδαία σε όλη την Ελλάδα, κατακτώντας ακόμη και τον ανταγωνισμό.

Η αλυσίδα στοχεύει να εκμεταλλευτεί την αναμενόμενη τουριστική κίνηση αυτό το καλοκαίρι, η οποία εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα προ της πανδημίας επίπεδα σε ορισμένα μέρη της χώρας. Η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σχεδιάζει να ανοίξει νέα καταστήματα σε νησιά του Αιγαίου στο πλαίσιο της συμφωνίας της με τη ΣΥΝΚΑ, η οποία περιλαμβάνει επίσης τη μεταφορά υποκαταστημάτων στη Μασούτης.

Η αλυσίδα σχεδιάζει επίσης να συμμετάσχει στο μετοχικό κεφάλαιο εταιρείας στην Κρήτη, διατηρώντας παράλληλα την υφιστάμενη ταυτότητα των καταστημάτων.

Νέα καταστήματα Μασούτης σε όλη την Ελλάδα και βελτιωμένες online υπηρεσίες

Η Masoutis άνοιξε πρόσφατα τρία νέα καταστήματα σε ελληνικά νησιά, ανεβάζοντας το δίκτυό της σε 343 καταστήματα σε όλη τη χώρα.

Επιπλέον, η αλυσίδα ανακαίνισε αρκετά από τα καταστήματά της στη χώρα, ενώ παράλληλα επένδυσε σε νέες τεχνολογίες και βέλτιστες πρακτικές για τη βελτιστοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας και την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή στο ηλεκτρονικό της κατάστημα. Το ηλεκτρονικό κατάστημα προσφέρει πλέον παράδοση αυθημερόν και καλύπτει 45 πόλεις σε όλη την Ελλάδα.

Η Carrefour επιστρέφει στην Ελλάδα με καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο

Η Carrefour επιστρέφει στην Ελλάδα, δέκα χρόνια μετά την αποχώρησή της από την αγορά. Η εταιρεία θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο χωρίς προσωπικό με αυτόματη εξυπηρέτηση και αισθητήρες, ένα μοντέλο που έχει καθιερωθεί σε άλλες χώρες.

Η πρώτη φάση θα περιλαμβάνει το άνοιγμα πέντε καταστημάτων σε τουριστικές περιοχές και σύντομα αναμένονται επίσημες ανακοινώσεις. Η εταιρεία συνεργάζεται με τον όμιλο Teleunicom και τη θυγατρική του, Retail & More, για να επαναφέρει τα προϊόντα Carrefour στους Έλληνες πελάτες και τουρίστες, με τα πρώτα καταστήματα να προγραμματίζονται να ανοίξουν στην Κρήτη.

Λόγοι για την επιστροφή της Carrefour στην Ελλάδα

Η απόφαση να επανέλθουμε στην ελληνική αγορά βασίζεται σε τρεις βασικούς λόγους. Πρώτον, τις μεγάλες δυνατότητες στον τομέα του μικρού λιανεμπορίου, όπου η Carrefour αναζητά συνεργασίες.

Δεύτερον, η βελτιωμένη οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα, σε σύγκριση με την εποχή που η Carrefour εγκατέλειψε την αγορά το 2012. Τέλος, ο νέος συνεργάτης, η Retail & More, θυγατρική του ομίλου AVE, που ανήκει στον Νίκο Θ. Βαρδινογιάννη, θυγατρική της οικογένειας Βαρδινογιάννη, θεωρείται αξιόπιστη και αξιόπιστη.

Συμπέρασμα

Ενώ η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μασούτης αντιμετωπίζει επικρίσεις για την τοποθέτηση αντικλεπτικών ετικετών σε φθηνά προϊόντα, συνεχίζει να επεκτείνεται σε όλη την Ελλάδα και να βελτιώνει τις διαδικτυακές της υπηρεσίες.

Εν τω μεταξύ, η Carrefour επιστρέφει στην Ελλάδα με ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο υποστηρίζεται από έναν αξιόπιστο και αξιόλογο συνεργάτη και βασίζεται στη βελτιωμένη οικονομική κατάσταση της χώρας και στις δυνατότητες του μικρού λιανεμπορίου.

To top