Τα μυστικά της ασφάλειας των σηράγγων & τα σχέδια μείωσης των διοδίων στην Εθνική Οδό

Δείτε τα μυστικά πίσω από τις πόρτες των οδικών σηράγγων που μπορούν να σας σώσουν τη ζωή. Επιπλέον, μάθετε για τις προγραμματισμένες μειώσεις διοδίων και τα έργα υποδομής στην Αττική.

Τα μυστικά της ασφάλειας των σηράγγων & τα σχέδια μείωσης των διοδίων στην Εθνική Οδό>

Περιεχόμενα

  1. Δείτε τα μυστικά των σηράγγων αυτοκινητοδρόμων για ασφαλή διέλευση
  2. Εθνική Οδός: Μειώσεις διοδίων και έργα υποδομής στην Αττική

Εξερευνήστε τις άγνωστες λεπτομέρειες που θα μπορούσαν να σας σώσουν τη ζωή ενώ ταξιδεύετε μέσα από μια οδική ή σιδηροδρομική σήραγγα. Μάθετε για τις υποχρεωτικές οδούς διαφυγής, τις πόρτες πίσω από αυτές και τους κανόνες χρήσης τους.

Σε άλλα νέα, ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών μίλησε πρόσφατα για τη σχεδιαζόμενη αναλογική χρέωση διοδίων και τη μείωση των τιμών των διοδίων στην Εθνική Οδό. Επιπλέον, ανακοίνωσε τα επικείμενα έργα υποδομής στην Αττική, όπως η επέκταση του δικτύου του Μετρό και του Προαστιακού, νέα λεωφορεία και σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι για την επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος.

Δείτε τα μυστικά των σηράγγων αυτοκινητοδρόμων για ασφαλή διέλευση

Ενώ κινούμαστε μέσα σε μια οδική ή σιδηροδρομική σήραγγα, συχνά συναντάμε κρυμμένους κινδύνους που μπορούμε να αποφύγουμε γνωρίζοντας και τηρώντας τους βασικούς κανόνες χρήσης.

Δυστυχώς, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουν αυτούς τους κανόνες, γεγονός που τους δυσκολεύει να αντιδράσουν γρήγορα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Ένα τέτοιο μυστικό είναι η ύπαρξη οδών διαφυγής ή θυρών τόσο στο αριστερό όσο και στο δεξί τμήμα της σήραγγας. Οι πόρτες αυτές είναι υποχρεωτικές και η θέση τους υποδεικνύεται από σήμανση.

Κατά τη διάρκεια μιας έκτακτης ανάγκης, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις πόρτες για να βγούμε από τη σήραγγα, αλλά η άσκοπη χρήση μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα.

Οι πόρτες είναι συνήθως συνδεδεμένες με ένα σύστημα συναγερμού που ειδοποιεί το κέντρο ελέγχου λειτουργίας της σήραγγας, καθιστώντας απαραίτητη τη χρήση τους μόνο όταν οι περιστάσεις το καθιστούν απαραίτητο. Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι οι πόρτες αυτές οδηγούν σε διαφορετικά μέρη. Οι πόρτες στην αριστερή πλευρά της σήραγγας οδηγούν στην παρακείμενη σήραγγα που φιλοξενεί την αντίθετη κυκλοφορία, ενώ οι πόρτες στα δεξιά οδηγούν στην επιφάνεια.

Οι περισσότερες σήραγγες διαθέτουν σύστημα παρακολούθησης και ήχου που επιτρέπει στο κέντρο ελέγχου να καθοδηγεί τους οδηγούς και τους επιβάτες σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Επιπλέον, οι πόρτες έκτακτης ανάγκης είναι κατασκευασμένες έτσι ώστε να αποτρέπουν τη μετάδοση υψηλών θερμοκρασιών, φωτιάς ή καπνού στις εξόδους διαφυγής. Ως εκ τούτου, είναι ζωτικής σημασίας να διασφαλίζουμε ότι η πόρτα πίσω μας κλείνει μετά τη χρήση για να ελαχιστοποιήσουμε τις πιθανότητες να παγιδευτούμε σε ένα περιβάλλον που κρύβει κινδύνους.

Εθνική Οδός: Μειώσεις διοδίων και έργα υποδομής στην Αττική

Ο Γιώργος Καραγιάννης, υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, μίλησε πρόσφατα σε συνέντευξή του στο Open TV για τη μείωση των τιμών των διοδίων στην Αττική Οδό και τη σχεδιαζόμενη αναλογική χρέωση των διοδίων.

Δήλωσε ότι η κυβέρνηση αποφάσισε τη μείωση των διοδίων στην Αττική Οδό για την αντιμετώπιση του κόστους ζωής, στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να αντιμετωπίσει με υπευθυνότητα και συνέπεια τις ανησυχίες των πολιτών. Μόλις λήξει η τρέχουσα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού τον Οκτώβριο του 2024, τα διόδια θα μειωθούν στα 2,50 ευρώ ανά διέλευση.

Ο κ. Καραγιάννης εξήγησε επίσης ότι τα διόδια σε άλλους αυτοκινητόδρομους θα μειωθούν, όπου είναι δυνατόν, και οι διαπραγματεύσεις με τους παραχωρησιούχους βρίσκονται σε εξέλιξη.

Επιπλέον, το επόμενο διάστημα θα υπάρξουν ανακοινώσεις για το σχέδιο αναλογικής χρέωσης στους αυτοκινητόδρομους της χώρας.

Ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών μίλησε επίσης για διάφορα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στην Αττική με στόχο την επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος στο λεκανοπέδιο.

Σημείωσε ότι έχουν ήδη αναπτυχθεί τα εργοτάξια για τους 15 σταθμούς της νέας γραμμής 4 του Μετρό, που θα δώσουν συγκοινωνιακές λύσεις στον βαρύ αστικό ιστό και θα πυκνώσουν τους σταθμούς του μετρό στην Αθήνα. Ο κ. Καραγιάννης τόνισε τη σημασία των οχημάτων σταθερής τροχιάς, αναφέροντας το παράδειγμα του Μετρό στον Πειραιά που «άλλαξε την κυκλοφορία».

Το επόμενο διάστημα θα δημοπρατηθεί η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Ίλιον με τρεις σταθμούς, ένα βασικό έργο ύψους περίπου 500 εκατ. ευρώ, με ορίζοντα ολοκλήρωσης τα 5 χρόνια.

Τις επόμενες ημέρες θα δημοπρατηθεί και ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος Δυτικής Αττικής, σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών.

Ο κ. Καραγιάννης δήλωσε ότι η κρίση της τελευταίας δεκαετίας άφησε την Ελλάδα πίσω στα έργα υποδομής. Ωστόσο, τα τελευταία 3,5 χρόνια, η κυβέρνηση σχεδίασε και υλοποίησε ένα πρόγραμμα έργων που η χώρα είχε να δει από τη δεκαετία του 1990.

Για την επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος απαιτούνταν επέκταση του δικτύου του Μετρό και του Προαστιακού, νέα λεωφορεία και σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι. Στην κατεύθυνση αυτή, η μεγαλύτερη αστική σήραγγα, η επέκταση της λεωφόρου Κύμης και η σύνδεσή της με τον ΠΑΘΕ, θα.

To top