Περιεχόμενα
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μασούτης επεκτείνει την εμβέλειά της στην Ελλάδα με νέα καταστήματα σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς. Η αλυσίδα διαθέτει πλέον 343 καταστήματα σε όλη τη χώρα, συμπεριλαμβανομένων των νησιών του Αιγαίου.
Η Masoutis στοχεύει να εκμεταλλευτεί την επερχόμενη τουριστική περίοδο και να προσφέρει τοπικά προϊόντα στα νέα της σημεία. Εν τω μεταξύ, η Carrefour επιστρέφει στην ελληνική αγορά μετά από μια δεκαετία, με ένα νέο μοντέλο που δεν διαθέτει προσωπικό και αυτόματη εξυπηρέτηση.
Σε πρώτη φάση θα ανοίξουν πέντε καταστήματα σε τουριστικές περιοχές, με το πρώτο άνοιγμα να αναμένεται στην Κρήτη την άνοιξη του 2022.
Τέλος για γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ
Η πτωχευμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Αρβανιτίδης δεν μπόρεσε να αποπληρώσει τα χρέη της, με αποτέλεσμα τον πλειστηριασμό των ακινήτων της.
Οι εταιρείες του κλάδου έδειξαν ενδιαφέρον για τους πλειστηριασμούς προκειμένου να ενισχύσουν την παρουσία τους στη βορειοελλαδική αγορά ή να αποτρέψουν την επέκταση των ανταγωνιστών τους. Τα περισσότερα από τα εμπορικά ακίνητα ήταν ήδη μισθωμένα σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ και η συνολική αξία των πωληθέντων καταστημάτων εκτιμάται σε 21 εκατ. ευρώ.
Επέκταση του Μασούτη
Η Μασούτης, μια βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, στοχεύει να επωφεληθεί από την τουριστική κίνηση αυτό το καλοκαίρι, η οποία εκτιμάται ότι θα φθάσει σε νέα ιστορικά υψηλά επίπεδα.
Πρόσφατα, η Μασούτης άνοιξε τρία νέα καταστήματα στην Κάλυμνο, τη Μήλο και την Τήνο, προσθέτοντας στο δίκτυο των 343 καταστημάτων της σε όλη την Ελλάδα. Η εταιρεία έχει επίσης ανοίξει καταστήματα στη Χίο, τη Νάξο και τη Σαντορίνη και έχει ανακαινίσει αρκετά άλλα, όπως αυτά στη Σίνδο της Θεσσαλονίκης, στο Διδυμότειχο Έβρου, στην Ηρακλείτσα της Καβάλας και στη Δάφνη Αττικής.
Η Μασούτης επενδύει σε νέες τεχνολογίες και βέλτιστες πρακτικές για τη βελτιστοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας και την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή στο ηλεκτρονικό της κατάστημα.
Η επιστροφή της Carrefour στην ελληνική αγορά
Η Carrefour, πολυεθνική εταιρεία λιανικού εμπορίου, επιστρέφει στην ελληνική αγορά μετά από δέκα χρόνια απουσίας, εισάγοντας ένα νέο μοντέλο ελιτισμού χωρίς προσωπικό με αυτόματη εξυπηρέτηση και αισθητήρες, το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως στο εξωτερικό. Τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Ελλάδα μέχρι το καλοκαίρι του 2022, ξεκινώντας από την Κρήτη.
Η εταιρεία θα αναζητήσει συνεργασίες στον τομέα του μικρού λιανεμπορίου, ενώ οι εκτιμώμενες μεγάλες δυνατότητες και η βελτιωμένη οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα επηρέασαν την απόφαση. Η Carrefour αποεπενδύθηκε από την Ελλάδα το 2012 και η επανείσοδός της θα γίνει μέσω της συνεργασίας της με τον όμιλο Teleunicom και την.