Περιεχόμενα
Δείτε τις αλλαγές στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος μετά το τέλος των επιδοτήσεων. Μάθετε για τα προτεινόμενα μέτρα από τη Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων, συμπεριλαμβανομένης της διαθεσιμότητας τεσσάρων κατηγοριών τιμολογίων.
Μάθετε πώς οι καταναλωτές μπορούν να προστατευτούν από τις κρυφές χρεώσεις και να κάνουν ενημερωμένες επιλογές. Ενημερωθείτε για τη διαδικασία διαβούλευσης και τις σημαντικές προθεσμίες. Προετοιμαστείτε για πιθανές αυξήσεις των τιμών και διερευνήστε εναλλακτικά μέτρα για τη διασφάλιση της δημοσιονομικής πειθαρχίας.
Λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος: Τι να περιμένετε;.
Τι να περιμένετε; Λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος
Από την 1η Ιανουαρίου, οι καταναλωτές θα αντιμετωπίσουν αλλαγές στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος.
Τα έκτακτα μέτρα που εφαρμόστηκαν πέρυσι για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης θα καταργηθούν και οι καταναλωτές θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τεσσάρων κατηγοριών τιμολογίων (μεταβλητών ή σταθερών).
Επιπλέον, οποιεσδήποτε τροποποιήσεις στις συμβάσεις σε σχέση με το προηγούμενο προ κρίσης καθεστώς πρέπει να γνωστοποιούνται στους καταναλωτές μέσω επιστολής του προμηθευτή τους.
Οι προτάσεις αυτές αποτελούν μέρος της διαβούλευσης που ξεκίνησε η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων για την προετοιμασία της επιστροφής της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας στην κανονικότητα.
Κατά τη διάρκεια της κρίσης, επιβλήθηκαν ορισμένα μέτρα, όπως η αναστολή της ρήτρας προσαρμογής των τιμολογίων και το ανώτατο όριο των αποζημιώσεων για τους παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας.
Οι προτάσεις της Αρχής για το πλαίσιο προστασίας των καταναλωτών από την 1η Οκτωβρίου περιλαμβάνουν. 1. Ελεύθερη επιλογή προμηθευτή: 2. Τέλος καταγγελίας σύμβασης: 3. Δωρεάν έκδοση λογαριασμών: 4. Γνωστοποίηση αλλαγών στη σύμβαση: 5. Επαναφορά σε προηγούμενες δασμολογικές κατηγορίες: 6. Διαφάνεια:
Η περίοδος διαβούλευσης θα διαρκέσει έως τη Δευτέρα 19 Ιουνίου.
Λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος: Πέντε συμβουλές SOS για να αποφύγετε τις κρυφές χρεώσεις.
Λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος: Πέντε συμβουλές SOS για να αποφύγετε τις κρυφές χρεώσεις
Η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Ύδρευσης παρέχει συμβουλές στους καταναλωτές σχετικά με το πώς να αποφύγουν πρόσθετες χρεώσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος, με βάση αναφορές καταναλωτών που υποβάλλονται μέσω τηλεφώνου ή της πλατφόρμας καταγγελιών MYRAE.
Η Αρχή επισημαίνει πέντε ζητήματα για την ενίσχυση του ανταγωνισμού.