Τίτλος

Μετα-περιγραφή:
«Δείτε το RCS, τον αντικαταστάτη του SMS, που φέρνει επανάσταση στην ανταλλαγή μηνυμάτων με διαφημίσεις. Μάθετε για την Out There Media και το μέλλον της κινητής διαφήμισης».

Τίτλος>

Περιεχόμενα

  1. Κινητό: Πώς θα στέλνουμε τώρα ένα μήνυμα
  2. RCS: Το μέλλον της ανταλλαγής μηνυμάτων
  3. Επανάσταση στην επικοινωνία με το RCS
  4. Η γέννηση μιας εταιρείας
  5. Το WhatsApp ανακοινώνει τη δυνατότητα επεξεργασίας μηνυμάτων

Παρουσίαση του RCS: Το μέλλον των μηνυμάτων και της διαφήμισης Δείτε τον επαναστατικό κόσμο του RCS (Rich Communication Services), του αντικαταστάτη του SMS επόμενης γενιάς.

Οι Έλληνες επιχειρηματίες Kerstin Trikalitis και Daphne Louca έχουν πρωτοστατήσει σε αυτή την εξελιγμένη πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων, δίνοντας τη δυνατότητα στις μάρκες να αξιοποιήσουν τις τεράστιες δυνατότητές της. Η Out There Media, που ιδρύθηκε το 2008, έχει ήδη προκαλέσει κύματα με τις πρωτοποριακές καμπάνιες της για μεγάλες μάρκες παγκοσμίως.

Με το RCS να αναμένεται να φτάσει το 1 δισεκατομμύριο χρήστες μέχρι το 2023 και να γίνει το μεγαλύτερο μέσο παγκοσμίως, το διαφημιστικό τοπίο πρόκειται να μεταμορφωθεί. Εξερευνήστε τις απίστευτες δυνατότητες του RCS και τον αντίκτυπο που θα αλλάξει το παιχνίδι στην ψηφιακή διαφήμιση.

Κινητό: Πώς θα στέλνουμε τώρα ένα μήνυμα.

Κινητό: Πώς θα στέλνουμε τώρα ένα μήνυμα

[πηγή]

RCS: Το μέλλον της ανταλλαγής μηνυμάτων.

RCS: Το μέλλον της ανταλλαγής μηνυμάτων

Το RCS (Rich Communication Services) είναι η επόμενη γενιά μηνυμάτων, που αντικαθιστά τα SMS. Η Kerstin Trikalitis και η Daphne Louca εισήγαγαν μια πρωτοποριακή ιδέα, ενσωματώνοντας διαφημίσεις σε αυτή την εξελιγμένη μορφή ανταλλαγής μηνυμάτων.

Η «Out There Media» ιδρύθηκε το 2008 και δραστηριοποιήθηκε σε μεγάλες διεθνείς αγορές, συνάπτοντας συνεργασίες με γνωστές μάρκες, πολυεθνικές διαφημιστικές εταιρείες και διακεκριμένες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας.

Το 2020, πραγματοποίησαν τη μεγαλύτερη εκστρατεία κινητής τηλεφωνίας που έγινε ποτέ για την ευαισθητοποίηση του COVID-19 για λογαριασμό του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

Μετά από επιτυχημένες καμπάνιες για μεγάλες μάρκες σε αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Νιγηρία, η Νότια Αφρική και το Μεξικό, η «Out There Media» εισάγει τώρα την τεχνολογία RCS στην Ελλάδα.

Τη συνεργασία αυτή με τη Google και την Cosmote θα ακολουθήσει η επέκταση στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές χώρες μέχρι το τέλος του 2023.

Επανάσταση στην επικοινωνία με το RCS.

Επανάσταση στην επικοινωνία με το RCS

Το RCS είναι έτοιμο να γίνει το μεγαλύτερο μέσο ανταλλαγής μηνυμάτων παγκοσμίως, καθώς αναμένεται να φτάσει το 1 δισεκατομμύριο χρήστες μέχρι το τέλος του 2023.

Μέχρι το 2028, ένα σημαντικό ποσοστό των 5 δισεκατομμυρίων συσκευών Android παγκοσμίως (3,7 δισεκατομμύρια) αναμένεται να είναι χρήστες RCS. Αυτή η νέα εποχή των μηνυμάτων ανοίγει συναρπαστικές ευκαιρίες για τη διαφήμιση.

Οι μάρκες μπορούν να συνδεθούν με το 61% των χρηστών smartphone μέσω του RCS, καθιστώντας το ένα ισχυρό κανάλι μάρκετινγκ. Μέχρι το 2028, οι μάρκες αναμένεται να δαπανήσουν 52,5 δισεκατομμύρια δολάρια για τη διαφήμιση RCS, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 16% του συνολικού προϋπολογισμού ψηφιακής διαφήμισης. Η «Out There Media» βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτής της επανάστασης.

Η Kerstin Trikalitis, CEO & συνιδρυτής της εταιρείας, δηλώνει: «Είμαστε πρωτοπόροι στην τεχνολογία Rich Messaging Technology (RCS) και φέρνουμε επανάσταση στην ψηφιακή διαφήμιση.

Έχουμε εκτελέσει με επιτυχία καμπάνιες για παγκόσμιες μάρκες όπως η Netflix, η McDonald’s, η Disney, η Budweiser και η Unilever σε διάφορες απαιτητικές αγορές παγκοσμίως. Η εξαιρετική ανταπόκριση των αποδεκτών σε αυτές τις καμπάνιες ξεπέρασε τις προσδοκίες, θέτοντας νέα πρότυπα στον κλάδο».

Η γέννηση μιας εταιρείας.

Η γέννηση μιας εταιρείας

Η ίδρυση της «Out There Media» εμπνεύστηκε από μια συζήτηση μεταξύ της Δάφνης Λουκά και της Κέρστιν Τρικαλίτη. Αναγνωρίζοντας τις δυνατότητες της κινητής διαφήμισης, ξεκίνησαν να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ έντυπων και ψηφιακών μέσων.

Το όραμά τους ήταν να μεταφέρουν τη διαφήμιση από τα περιοδικά στις κινητές συσκευές, προαναγγέλλοντας μια νέα εποχή στη διαφήμιση.

Εκείνη την εποχή, η διαφήμιση μέσω κινητών τηλεφώνων ήταν σχετικά ανερχόμενη, με περιορισμένες διαθέσιμες επιλογές. Ωστόσο, η Δάφνη Λουκά θυμάται τον ενθουσιασμό τους: «Ας βάλουμε τη διαφήμιση στο κινητό!».

Μαζί, ξεκίνησαν μια αποστολή για να κάνουν τη διαφήμιση μέσω κινητών τηλεφώνων πραγματικότητα.

Το WhatsApp ανακοινώνει τη δυνατότητα επεξεργασίας μηνυμάτων.

Το WhatsApp ανακοινώνει τη δυνατότητα επεξεργασίας μηνυμάτων

Το WhatsApp, που ανήκει στον τεχνολογικό γίγαντα Meta, εισήγαγε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να επεξεργάζονται τα μηνύματά τους εντός 15 λεπτών από την αποστολή τους.

Η υπηρεσία αυτή θα είναι διαθέσιμη στους δύο δισεκατομμύρια χρήστες του WhatsApp παγκοσμίως τις επόμενες εβδομάδες.

Οι χρήστες μπορούν πλέον να διορθώνουν ορθογραφικά λάθη ή να προσθέτουν περιεχόμενο στα μηνύματά τους. Πατώντας παρατεταμένα το μήνυμα, μπορούν να επιλέξουν την επιλογή «επεξεργασία» από το μενού.

Αν και οι παραλήπτες θα γνωρίζουν ότι ένα μήνυμα έχει υποστεί επεξεργασία, δεν θα μπορούν να δουν τις συγκεκριμένες αλλαγές που έγιναν.

To top