Περιεχόμενα
Γνωστή ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ αντιμετωπίζει τεράστιο πρόστιμο για εκμετάλλευση των καταναλωτών.
Το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων αναμένεται να επιβάλει πρόστιμο άνω των 300.000 ευρώ για δύο κατηγορίες παραβάσεων, μεταξύ των οποίων η πώληση προϊόντων με διαφορετικές τιμές και η αύξηση των περιθωρίων κέρδους πέραν των επιτρεπόμενων ορίων. Πρόκειται για το δεύτερο βαρύ πρόστιμο που επιβάλλεται σε μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ και η εταιρεία θα πρέπει να δώσει εξηγήσεις για τις ενέργειές της στην αρμόδια ελεγκτική υπηρεσία.
Σε αυτό το άρθρο, διερευνούμε επίσης την κυριαρχία των Σκλαβενίτη και Μασούτη στην ελληνική αγορά σούπερ μάρκετ και τους κινδύνους από τον κοροναϊό στα τρόφιμα και τις συσκευασίες των σούπερ μάρκετ.
Βόμβα: Πρόστιμο για κλοπή πελατών
Γνωστή ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ αναμένεται να αντιμετωπίσει βαρύ πρόστιμο από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων για εκμετάλλευση των καταναλωτών.
Το πρόστιμο αναμένεται να ξεπεράσει τις 300.000 ευρώ και θα είναι το δεύτερο βαρύ πρόστιμο που επιβάλλεται σε μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, με το προηγούμενο πρόστιμο να φτάνει τις 600.000 ευρώ. Η εταιρεία θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις στην αρμόδια ελεγκτική υπηρεσία σχετικά με τις παραβάσεις που φέρεται να έχουν καταγραφεί. Το πρόστιμο αφορά δύο κατηγορίες παραβάσεων, με τις περιπτώσεις να είναι πολλές και όχι μόνο ένα ή δύο προϊόντα.
Ολόκληρος ο κλάδος του λιανεμπορίου απαξιώνεται από την υπόθεση, με τις κατηγορίες περί «αισχροκέρδειας» να εμφανίζονται «βάσιμες».
Ο Σκλαβενίτης κυριαρχεί στην αγορά σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα
Ο Σκλαβενίτης έχει μετατραπεί σε απόλυτο κυρίαρχο παίκτη στην αγορά σούπερ μάρκετ μετά την εξαγορά μιας νέας αλυσίδας σούπερ μάρκετ. Ο Μασούτης προσπάθησε να αποκτήσει την αλυσίδα Yegos αλλά κατάφερε να αποκτήσει μόνο δύο καταστήματα.
Η αλυσίδα Yegos είχε τέσσερα καταστήματα που απέκτησε ο Σκλαβενίτης στο Πόρτο Ράφτη, στη Λούτσα και στο Μαρκόπουλο Μεσογαίας. Η κίνηση αυτή προκάλεσε ανησυχία στον κλάδο του λιανεμπορίου, με τις κατηγορίες που απευθύνονται στο λιανεμπόριο σχετικά με το φαινόμενο της «αισχροκέρδειας» να εμφανίζονται «βάσιμες».
Μην αγγίζετε αυτά τα τρόφιμα στα ράφια των σούπερ μάρκετ
Βρετανοί επιστήμονες υποστηρίζουν ότι ο κοροναϊός μπορεί να παραμείνει ζωντανός σε ορισμένες συσκευασίες τροφίμων και σούπερ μάρκετ για ημέρες.
Η πλειονότητα των τροφίμων που εξετάστηκαν παρουσίασαν «σημαντική πτώση» των επιπέδων του ιού κατά τις πρώτες 24 ώρες. Ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις τα ίχνη επιβίωσαν για περίπου μία εβδομάδα. Ο Covid μπορεί να επιβιώσει έως και μία εβδομάδα σε πλαστικές επιφάνειες. Για τα χαρτοκιβώτια, μπορεί να είναι αρκετές ημέρες.
Για κουτιά αλουμινίου, είναι πιθανώς μόνο ώρες, λένε οι ερευνητές.
Γιατί σφάζονται ο Σκλαβενίτης και ο ΑΒ Βασιλόπουλος
Δύο από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα βρίσκονται στην κόψη του ξυραφιού! Μπορεί τα Νότια Προάστια να έχουν μονοπωλήσει το ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια λόγω του μεγαλεπήβολου έργου του Ελληνικού, αλλά και ο Βόρειος Τομέας παρουσιάζει έντονη κινητικότητα, με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ να προσπαθούν να τοποθετηθούν σε σημεία όπου πιστεύουν ότι θα μπορέσουν να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Από αυτή την εβδομάδα, η Σκλαβενίτης και η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεδιπλώνουν τις επενδυτικές τους κινήσεις στην περιοχή.
Πώς η Μασούτης «διέλυσε» τους ανταγωνιστές της
Η αλυσίδα Μασούτης στοχεύει να επωφεληθεί από την τουριστική κίνηση του φετινού καλοκαιριού, η οποία εκτιμάται ότι θα φθάσει σε νέα ιστορικά υψηλά επίπεδα, ξεπερνώντας ακόμη και τις επιδόσεις πριν από την πανδημία.
Το δίκτυο της Μασούτης έχει επεκταθεί σε 343 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Η ενίσχυση των τοπικών παραγωγών και προϊόντων θα αποτελέσει – όπως πάντα – τον κύριο άξονα της παρουσίας μας στα νέα σημεία, καθώς η ανάπτυξη της εταιρείας μας γίνεται πάντα με όρους προσφοράς στην ελληνική κοινωνία.
Ο Σκλαβενίτης κυριαρχεί στην αγορά των σούπερ μάρκετ
Ο Σκλαβενίτης έχει μετατραπεί σε απόλυτο κυρίαρχο παίκτη στην αγορά σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Έχει αποκτήσει μια νέα αλυσίδα σούπερ μάρκετ και προσπαθεί να αλλάξει την εικόνα της.
Η εταιρεία προσπαθεί να αποβάλει την «ακριβή» ετικέτα που της έχουν δώσει οι καταναλωτές, αναπτύσσοντας όλο και περισσότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.