Περιεχόμενα
Η Vodafone έγινε πρωτοσέλιδο με την τελευταία «τρελή» προσφορά της στο Facebook. Με μόλις 8 ευρώ, οι συνδρομητές μπορούν να αποκτήσουν απεριόριστα λεπτά ομιλίας, 1,5GB internet και 100 SMS. Ωστόσο, η παγίδα είναι ότι διαρκεί μόνο για 20 ημέρες.
Σε άλλα νέα, η Vodafone ανακοίνωσε τη σταδιακή απενεργοποίηση του δικτύου 3G, πράγμα που σημαίνει ότι οι παλαιότερες συσκευές θα μείνουν χωρίς internet. Η εταιρεία εξασφάλισε ότι όλοι οι συνδρομητές της που χρησιμοποιούν κάρτα SIM παλαιάς τεχνολογίας μπορούν να την αντικαταστήσουν άμεσα και δωρεάν σε οποιοδήποτε κατάστημα Vodafone.
Επιπλέον, δημοσιεύτηκε ο Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών σε Καταναλωτές, ο οποίος υποχρεώνει παρόχους όπως η Vodafone σε ορισμένους κανόνες συμπεριφοράς.
Η Vodafone προσφέρει απεριόριστο χρόνο ομιλίας για μόλις €8 σε συνδρομητές
Η Vodafone ανακοίνωσε πρόσφατα μια νέα προσφορά στο Facebook, όπου οι συνδρομητές μπορούν να αποκτήσουν απεριόριστα λεπτά ομιλίας, 1,5GB internet και 100 SMS μόνο με 8€ με ανανέωση, ενεργοποιούμενη μέσω του πακέτου CU Combo 20D.
Το πακέτο αυτό είναι φθηνότερο από το απεριόριστο πακέτο, το οποίο κοστίζει €13,5 για 20 ημέρες, αν και ισχύει μόνο για 20 ημέρες.
Η Vodafone καταργεί το δίκτυο 3G, αντικαθιστώντας το με δίκτυα 4G και 5G
Η Vodafone έχει ξεκινήσει τη σταδιακή απενεργοποίηση του δικτύου 3G στο πλαίσιο της αναβάθμισης σε δίκτυα 4G και 5G, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί σε εθνικό επίπεδο έως το πρώτο εξάμηνο του 2023.
Όλοι οι συνδρομητές μπορούν να ελέγξουν τον τεχνολογικό τύπο της συσκευής και της κάρτας SIM τους στα καταστήματα δικτύου Vodafone, ενώ όλοι οι συνδρομητές που χρησιμοποιούν παλαιότερες κάρτες SIM μπορούν να τις αντικαταστήσουν δωρεάν στα ίδια σημεία. Στο εξής, η πρόσβαση στο διαδίκτυο θα είναι διαθέσιμη μέσω των προηγμένων δικτύων 4G και 5G για συσκευές που υποστηρίζουν κάρτες τεχνολογίας U-SIM, ενώ οι υπηρεσίες φωνής και μηνυμάτων θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται κανονικά.
Νέος Κώδικας Δεοντολογίας για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα
Ένας νέος Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών προς τους Καταναλωτές δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας, ο οποίος απαιτεί από εταιρείες τηλεπικοινωνιών όπως η Vodafone, η Wind, η Cosmote-OTE και η Nova να τηρούν ορισμένους κανόνες «δεοντολογίας» ή να αντιμετωπίζουν κυρώσεις.
Ο κώδικας καλύπτει την επικοινωνία με τους καταναλωτές, τις ώρες επικοινωνίας, την προστασία των προσωπικών δεδομένων, την παρουσίαση του προσωπικού, τις παραπλανητικές εκφράσεις, τις ευάλωτες ομάδες καταναλωτών, το λεξιλόγιο και την ευγένεια του προσωπικού, τη διακοπή διαφημιστικών επικοινωνιών, τη διατήρηση αρχείων, τις προσφορές και την εξυπηρέτηση των καταναλωτών.